LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] solmar tours

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
nelly

solmar tours

Ongelezen bericht door nelly »

ik wil reageren op de vorige persoon.wij gaan ook jaren met solmar mee .altijd in het hoogseizoen .nooit problemen gehad met solmar .alleen dus afgelopen zomer in tossa de mar.( hotel costa brava )maar als je vraagt om een kamer op de begane grond wil dat niet zeggen dat je hem krijgt .dus dat is wel massel als je die altijd krijgt.wij hebben het nog nooit gehad .maar daar gaat het niet over.het gaat er bij mijn niet in ,dat wij eerst een kamer krijgen die oud en kapot is . vervolgens een boven de airco machine van het hotel,dan weer een kamer boven de wasserette van het hotel.en als je dan een klacht indiend bij solmar en ze schrijven naar 8 weken terug dat er eigenlijk niets aan de hand was met de kamers en het solmar verbaasde dat ik daar over een melding van maakte vind ik toch echt niet normaal. dus nu heb ik 9 weken geleden weer een brief aan solmar geschreven dat het ons verbaasde dat die kamers die wij hadden dat ze dat normaal vinden .ik heb nog steeds geen andwoord gehad van solmar.en dat vind ik toch wel raar als je al 10 jaar met solmar op vakantie gaat.dus wij gaan nooit meer mee met solmar .als vaste klant had ik wel een heeel klein beetje service verwacht. :!:

Riet

Re: solmar tours

Ongelezen bericht door Riet »

Dat is waar Nel. Als je al zo lang met hun op vakantie gaat, hadden ze er inderdaad wel iets meer aandacht aan mogen schenken. Dan zou ik ook niet meer met Solmar willen gaan! Maar je kunt ook bijna voor het zelfde geld met Rekro of Snoeyink gaan hoor! En die zijn ook goed! Wijzelf zijn met allen al eens mee geweest en kan eigenlijk niet zeggen, wie de beste is. Ze hebben ook allemaal zo,n beetje dezelfde hotels in de Spaanse badplaatsen. Probeer maar eens!
Groet, Riet.

nelly

Re: solmar tours

Ongelezen bericht door nelly »

ja riet ,ik denk dat wij de volgende keer mer rekro mee gaan
hou doe nelly

Fredje

Re: solmar tours

Ongelezen bericht door Fredje »

Hallo Nelly,

Heb je ondanks al die verhuizingen nog wel een beetje van de zon kunnen genieten?

Vaste klanten kennen ze bij Solmar niet. Er is maar 1 bedrijf waar ze vaste klanten kennen, dat is Pattex. En die klanten hebben geknoeid hebben met de flesjes die ze van Pattex gekocht hebben. :shock:

Groeten,
Fredje

Riet

Re: solmar tours

Ongelezen bericht door Riet »

Fredje? Jij denkt dat je leuk bent zeker hè?
Rietje

Dientje

Re: solmar tours

Ongelezen bericht door Dientje »

Hoi Nellie

Ik heb vandaag het nieuwe boek van Solmar gekregen en Hij staat er ook nu weer in. Dus ik zou tegen je willen zeggen, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Probeer het opnieuw en anders als ik je mag aanraden, ga eens neer Hotel Sorra Daurada in malgrat. Een toppie hotel. En alles bijde hand, het strand, de boulevard voor de deur en midden in het centrum.
Ben d,r afgelopen jaar geweest met Solmar.

MVG,Dientje

Fredje

Re: solmar tours

Ongelezen bericht door Fredje »

Rietje

Niet denken, zeker weten

Rietje

Re: solmar tours

Ongelezen bericht door Rietje »

Is goed hoor Fredje. Eigen roem stinkt! :lol:

Rietjuuuuuuh :D

nelly

Re: solmar tours

Ongelezen bericht door nelly »

hoera,naar 5 keer gebeld te hebben met solmar om te vragen waarom ik nog steeds niets van hun had gehoord (NA mijn 2 brief) .heb ik toch bericht thuis gekregen van solmar en al naar 10 weken en nu komen ze met het achterlijk andwoord ,dat er altijd herrie is in een hotel. b.v van de lift -mensen die praten in het hotel enz. en dat er geen geluid dichte kamers zijn.nou ik vind het gewoon verschrikkelijk .de klacht die wij hadden was : dat wij boven de airco van het hotel sliepen, die de hele nacht als een gek stond te ronken .toen wij de derde kamer kregen zonder balkon sliepen wij weer boven de wasserete van het hotel die de hele nacht wasautomaten hadden draaien .
het nieuwe boek van solmar heb ik ook thuis gekregen .maar als je al 10 jaar met solmar op vakantie gaat en nog nooit een klacht hebt gehad behalve de laatste keer .en je word behandeld als een idioot (GELUID DICHTE KAMERS) nou dan is mijn zin in solmar helemaal over. ik zou zeggen de groeten er mee SOLMAR

nelly

Re: solmar tours

Ongelezen bericht door nelly »

zeg fredje ben jij de leukste thuis ik wel ,en wij hebben in de zon gezeten we zijn uitgeweest en jij weet zelf toch wel wat je allemaal doe als je op vakantie gaat fredje of niet fredje

Gast

Re: solmar tours

Ongelezen bericht door Gast »

Je hebt gelijk Nellie, als het zo moet gaan zou ik ook niet meer willen. Een goed hotel schenkt zelf ook aandacht aan zulke klachten en heeft wat lawaai betreft, meestal bewaking s,avond en s, nacht rondlopen. Wij hebben het zelf weleens meegemaakt dat we s,nacht om half 2 wat te luidruchtig thuis kwamen en een waarschuwing kregen vanwege overlast. En natuurlijk terecht!

Maar dat ze jou nu zo behandelen bij Solmar, is toch van de gekke! Ik vind trouwens toch wel dat zulke reisorganisatie,s weinig of niks aan klantenbinding doen. Je krijgt nooit een een kaartje of iets dergelijks van hun. Ik heb het afgelopen jaar een keer bij een Globereisburo geboekt en kreeg van de week een heel leuk kerstkaartje van hun met natuurlijk hun reklame erop. Maar ze nemen in ieder gaval wel de moeite om je attent te houden.

Nu, ik hoop dat je ergens anders wel een leuk reisje kunt boeken. Er zijn al verschillende zomergidsen uit. Ik kijk er ook met veel plezier weer naar uit. Weet ook nog niet waar en met wie.

Mvg, Riet.

Rietje

Re: solmar tours

Ongelezen bericht door Rietje »

Oh, sorry ik zie dat het Nelly moet zijn.

:lol: Riet

nelly

Re: solmar tours

Ongelezen bericht door nelly »

hallo riet
ja. deze zomer gaan we naar italie toe met vrij uit reisen .het is precies wat je zegt. je krijgt nooit een kaartje ofzo .en wij zijn ook wel eens luidruchtig geweest op vakantie en anders mijn zoons wel maar dat is toch iets anders groetjes nelly

Riet

Re: solmar tours

Ongelezen bericht door Riet »

Nou Nelly, wat ik eigenlijk probeerde te zeggen is, dat het hotel in eerste instantie ook wat aan jullie problemen had moeten doen. En evenzo de hostess van Solmar. Kijk, jullie van de ene naar de andere nog rottiger kamer te sturen was dus niet DE oplossing. Ik vind dat zowel het hotel als Solmar hier gefaald hebben.

En ja Nel, die kamers zijn inderdaad altijd gehorig. Je kunt soms heelijk mee genieten wat de buren aan het doen zijn. Maarja, dat was altijd al zo! En niet alleen in Spanje. Maar, fijn dat je alweer een bestemming hebt gevonden. Nu naar Italie dus! Kan ook leuk zijn denk ik. Ben er zelf nog nooit geweest. En het trekt mij ook niet zo. Maarja, ieder zijn eigen smaak toch?

In ieder geval veel succes met alles. Mvg. Rietje.

Gesloten