LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie weet waar ik vliegreis zonder hotel ect kan boeken?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
dartster

wie weet waar ik vliegreis zonder hotel ect kan boeken?

Ongelezen bericht door dartster »

Hallo, ik zoek voor mijn ouders een vliegreis naar Oostenrijk. Ze zijn 82 jaar, hebben nog nooit gevlogen en gingen altijd met de auto naar Saalfelden.Ze willen graag nog 1 keer naar Saalfelden waar ze al 25 jaar komen en daar in een pension verblijven.Treinreis is geen optie ivb met wel 10 x overstappen en de lange duur van de reis.
Wie kan mij helpen of heeft suggesties? Ik heb zelf totaal ook geen ervaring betreffende vliegreizen en heb al op diverse sites gekeken, maar ben niets tegengekomen welke maatschappy er op dichtsbijzijnde vliegveld vliegt(Salzburg)
Alvast bedankt.

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: wie weet waar ik vliegreis zonder hotel ect kan boeken?

Ongelezen bericht door berendjan »

al eens gedacht aan een reisbureau? Daar kunnen ze op zijn minst nagaan welke luchthaven het dichtste bij Saalfelden ligt en daar kun je ook alleen vliegretours zonder overnachting boeken. En trouwens, als je op internet intikt: www.salzburg.at kom je op de internetsite van de stad Salzburg. Via de link Verkehr, kun je doorlinken naar de site van het vliegveld van Salzburg en daar kun je zien welke maatschappijen op dat vliegveld vliegen. En zo kun je steeds een stapje dichter bij de vliegmogelijkheden voor je ouders komen. Voor zover ik het heb kunnen zien is de enige lowprice vliegmaatschappij die op Salzburg vliegt Hapag-Lloyd, een Duitse maatschappij die alleen vliegt vanaf vliegveld Keulen-Bonn. Maar ik heb ook gezien dat een Oostenrijkse maatschappij op Amsterdam vliegt. Air Alps Aviation die blijkens de foto met een Dornier vliegen, een propeller vliegtuig. Succes.

gaste

Re: wie weet waar ik vliegreis zonder hotel ect kan boeken?

Ongelezen bericht door gaste »

goedkoopste retour salzburg is met lufthansa voor 269 excl. luchthavenbelasting, echter wel overstappen in frankfurt, bij ieder reisbureau te boeken -
voor rechtstreeks zijn er v.a. december rechtstreekse charters naar salzburg v.a. amsterdam voor mensen die op wintersport gaan - daar zijn ook losse retours zonder accommodatie op te koop

wereldreizigers

Re: wie weet waar ik vliegreis zonder hotel ect kan boeken?

Ongelezen bericht door wereldreizigers »

Losse tickets boeken wij meestal via internet.
Er zijn diverse sites op internet waar dat kan. Wij gebruiken meestal een site waar je diverse keuzes kan maken zoals op de vakantiesite van http://www.vindsnel.nl. Op de vakantiepagina kan je dan de optie tickets kiezen.

Groetjes en suc6

AK

Re: wie weet waar ik vliegreis zonder hotel ect kan boeken?

Ongelezen bericht door AK »

Beste dartster.

Ik kom zojuist uit de stad en heb bij D-reizen even hun laatste folder meegenomen. En daar staat nu ook een aanbieding in voor, 2 halen 1 betalen. Daar staat Salzburg ook bij à € 175 p.p. excl. tax.
Retourtickets binnen 3 dagen voor vertrek te boeken excl. bij D-reizen.

Misschien is dat wat voor je ouders.Kijk anders zelf even op hn website.
www.D-reizen.nl

Mvg. AK.

Gast

Re: wie weet waar ik vliegreis zonder hotel ect kan boeken?

Ongelezen bericht door Gast »

Helaas AK, je moet wel goed lezen, dat is niet de Salzburg die bedoeld wordt. Vrag maar na bij D-reizen. Het gaat om Salzburg in Duitsland (bij Dreizen). Zijn wij ook al eens ingestonken

AK

Re: wie weet waar ik vliegreis zonder hotel ect kan boeken?

Ongelezen bericht door AK »

Hoezo goed lezen? Ik typ in wat er in deze folder staat hoor! En daar staat niet bij dat ,t Duitsland is.

En als wel? Dan sorry, dat heb ik verkeerd. Kan gebeuren!

Gr. AK

Gast

Re: wie weet waar ik vliegreis zonder hotel ect kan boeken?

Ongelezen bericht door Gast »

Nee klopt, was ook te snel van mij met typen. Dat kom je inderdaad niet weten, sorry.

dartster

Re: wie weet waar ik vliegreis zonder hotel ect kan boeken?

Ongelezen bericht door dartster »

Ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor jullie aangedragen tips en suggesties. Ik denk dat ik nu voldoende bruikbare informatie van jullie heb gekregen waar ik verder mee kan.

Nogmaals allemaal heel hartelijk dank.
Ook namens mijn ouders.

Groetjes Dartster

Gesloten