Heeft er iemand ervaring met de hulpdiensten van vluchtvertraagd.nl??
Zij hebben voor ons getracht onze geld terug te vorderen bij SunExpress, waar wij vliegtickets hadden geboekt, maar door Corona niet hebben kunnen gebruiken.
Nu heb ik SunExpress gesproken en zij delen mede dat het geld is terug gestort aan derden, dus Vluchtvertraagd.nl
Nu kan ik hun alleen via hun website berichten, waar ik (je raadt het al) geen antwoorden meer krijg.
Kan iemand ervaringen en/of oplossing delen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vluchtvertraagd.nl hulpdiensten geld teruggevorderd
Re: Vluchtvertraagd.nl hulpdiensten geld teruggevorderd
Voor mij de eerste keer dat ik zoiets hoor. Wel weet ik dat sommige van dit soort bedrijven niet snel zijn met geld betalen.
Mijn advies is om een mail te sturen dat sun gezegd hebt dat ze aan vlucht vertraagd betaald hebt en je geld terug wil.
Daarnaast, wacht om 30 dagen, vanaf het moment dat sun de geld naar "derden" heb gestort
Als je daarna niks gekregen hebt, neem dan contact op met je rechtsbijstandverzekering, of neem een deurwaarder in dienst.
Dien ook een klacht in bij ACM https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm
Mijn advies is om een mail te sturen dat sun gezegd hebt dat ze aan vlucht vertraagd betaald hebt en je geld terug wil.
Daarnaast, wacht om 30 dagen, vanaf het moment dat sun de geld naar "derden" heb gestort
Als je daarna niks gekregen hebt, neem dan contact op met je rechtsbijstandverzekering, of neem een deurwaarder in dienst.
Dien ook een klacht in bij ACM https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm