Vueling is onbereikbaar, onbegrijpelijk voor een luchtvaartmaatschappij

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
pveringa
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2021 11:13

Vueling is onbereikbaar, onbegrijpelijk voor een luchtvaartmaatschappij

Ongelezen bericht door pveringa »

Ik heb een rechtstreekse vlucht geboekt bij Vueling. Amsterdam Florence vluchttijd 2 uur. 2 maanden na de boeking wijzigt Vueling deze vlucht in een indirecte vlucht.
Ams>Barcelona>Florence duur van de vlucht 17 uur en een overnachting op Barcelona.
Ik weiger dit te accepteren.
Vueling is onbereikbaar en biedt alleen standaard verwijzingen naar de website. Je krijgt nooit iemand aan de lijn. Alleen een automatisch keuze menu met verwijzingen naar website.
Ik wil mijn geld terug of de mogelijkheid een andere vlucht te boeken.

Weet iemand wat ik nog kan doen?

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Vueling is onbereikbaar, onbegrijpelijk voor een luchtvaartmaatschappij

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Afhankelijk van in hoeverre de vlucht in de toekomst ligt, kan je misschien een schadevergoeding eisen vanwege de vertraging. Wel moet je dan optijd inchecken en mee met de vlucht. Zie www.anwb.nl/juridisch-advies/op-vakanti ... vertraging . Mogelijk heb je ook recht op verzorging. Je rechtsbijstandverzekering of commerciële bedrijven kunnen dit voor je regelen.
Indien de informatie 14 dagen voor vertrek is doorgegeven, dan gelden andere regels. www.juridischloket.nl/aankopen-en-garan ... ertraging/


Indien je de vlucht niet wil en je krijg je geld niet terug krijgt, neem contact op met je rechtsbijstandverzekering, creditcard maatschappij (indien daarmee betaald) of www.juridischloket.nl/

Gesloten