LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaring met 333Travel?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
pvj
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 mar 2007 21:08

Wie heeft er ervaring met 333Travel?

Ongelezen bericht door pvj »

Wie weet waar je goedkoop reizen kunt boeken naar Thailand, enkel de vlucht want we gaan daar zelf rondtrekken.

rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

Re: Wie heeft er ervaring met 333Travel?

Ongelezen bericht door rweelden22 »


pvj
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 mar 2007 21:08

Re: Wie heeft er ervaring met 333Travel?

Ongelezen bericht door pvj »

Zijn deze wel OK

klazinabos
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2007 23:15

Re: Wie heeft er ervaring met 333Travel?

Ongelezen bericht door klazinabos »

Wij 6 volwassenen en2 kinderen 10 en 15 jaar.Hebben in 2006 een reis samen met 333travel gemaakt.De vluchten en de hotels waren perfect.Ook de binnenlandse vluchten van Bangkok naar Koh samui,en Koh samui naar Phuket, Phuket naar Bangkok ,waren oke we hebben alles in Nederland geboekt ook de transfers naar de hotels ,want dat werk daar toch anders en duurder.De excursie hebben we bij de plaatselijke reisbureau gedaan.Verder zou ik kijken op sawadee.com daar kan je de hotels vluchten tranfers bekijken en een goed beeld te krijgen van de reis verder heel veel plezier met de te maken reis en 333 travel is oke (ook wel een paar keer naar het reisbureau geweest,om alles goed door te nemen) :lol: :lol: :lol:

rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

Re: Wie heeft er ervaring met 333Travel?

Ongelezen bericht door rweelden22 »

ja deze zijn oke ze zitten bij anvr sgr en iata

en ik ga all jaren op vakantie met bmair als er een vlucht is en je boekt bij hun dan word je stoel in het vliegtuig gelijk vast gezet voor je en als je boekt naar thailand raat ik je aan om eens met eva air te gaan dit is een zeer goed maatschapij zij vliegen 4 keer per week op amsterdam
en dat voor 500 euro voor een retoer

wouter2
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2010 13:37

Re: Wie heeft er ervaring met 333Travel?

Ongelezen bericht door wouter2 »

Door het verstrekken van foutieve informatie via de klantenservice en op de site ben ik onlangs behoorlijk benadeeld door 333travel.
Ruime tijd geleden heb ik een reis geboekt voor een aantrekkelijke prijs. Tot tweemaal toe zijn sindsdien de vluchttijden verandert. Er wordt geen redelijk alternatief geboden, waardoor de vakantie nu met bijna drie dagen is verkort. Er is een mogelijkheid geboden om de zelfde vertrek- en terugreisdatum te behouden bij het betalen van €165 pp. Op de site en na telefonisch contact met de klantenservice is geadviseerd om niet het gehele bedrag te betalen. Hierbij is niet vermeld dat hierdoor de vliegtickets niet worden bevestigd, waardoor je dus alsnog geen reis vastlegd en de vliegtijden continue kunnen veranderen. 333travel is niet bereid geweest mij tegemoet te komen of de fout te erkennen. Ofwel zou ik voor dezelfde reis die ik al had geboekt €330 extra moeten betalen of genoegen moeten nemen met drie dagen minder vakantie.
Kortom, scherpe prijzen, maar wees achterdochtig. Het woord service is hier onbekend en fouten van de zijde van 333travel komen voor rekening van de klant! Verder speurwerk op internet wijst uit dat mijn verhaal niet op zich staat. Er staat talloze soortgelijke reviews op diverse fora.

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: Wie heeft er ervaring met 333Travel?

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Dit bericht is verwijderd door de moderators. Lasterlijke, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen zijn niet toegestaan.

FrankSteen
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2013 13:04

Re: Wie heeft er ervaring met 333Travel?

Ongelezen bericht door FrankSteen »

Ik, mijn vrouw en 2 kinderen 8 en 11 jaar zijn deze zomer met 333travel op familiereis door sri lanka geweest. De vluchten, hotels, transfers en excursies van deze door ons zelf samengestelde reis waren perfect. naast de reis is het boekingsproces ook vlotjes gelopen.
Kan niet anders zeggen dan dat we tevreden zijn over 333travel ;-)

basdegroot
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 jan 2012 11:52
Locatie: Amsterdam

Re: Wie heeft er ervaring met 333Travel?

Ongelezen bericht door basdegroot »

Deze zomer mijn vrouw en ik naar India geweest met 333Travel. Over het algemeen zijn we heel tevreden met hoe ze de reis in elkaar gezet hebben. De lokale gids was soms wat onduidelijk, maar dat is normaal heb ik begrepen in India... VOlgend jaar gaan we misschien naar Nepal met ze!

degekkebelg33
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jan 2014 16:03
Locatie: Antwerpen

Re: Wie heeft er ervaring met 333Travel?

Ongelezen bericht door degekkebelg33 »

Heb toen ik in Nederland nog woonde een reisbureau gehad en goede ervaringen met 333travel gehad. Zeer betrouwbaar en veel leuke prijzen. En niet onbelangrijk zeer goede commissies voor de reisagenten

Gesloten