LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kosten straatwerk

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
Ookzo
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 aug 2006 18:42

Kosten straatwerk

Ongelezen bericht door Ookzo »

We zijn bezig de tuin van onze nieuwbouwwoning te ontwerpen. Het straatwerk willen we laten doen, maar we hebben geen idee wat een reeele prijs zou zijn. Ik realieer me dat het afhankelijk is van hoe moeilijk wij het willen hebben. Laten we zeggen: 80-100m2, waaltjes, redelijk recht toe recht aan, inclusief grondwerk (zwarte grond eruit, gele grond erin, egaliseren, aftrillen etc. etc.)

Wie geeft een globale indicatie?

rednax
Berichten: 158
Lid geworden op: 11 dec 2005 14:01

Re: Kosten straatwerk

Ongelezen bericht door rednax »

Voor het afgraven van zwarte grond en storten van zand (20 cm onder het terras en pad en 30 cm onder de oprit) betaalden wij 10 euro per vierkante meter (zonder rekening :wink: )

Voor het straatwerk betaalden wij 7 euro per vierkante meter (ook zonder rekening), dubbelklinkers zijn er gebruikt.

De stenen kostten 9,50 euro per vierkante meter (met rekening), vrij grote hoeveelheid, in verhouding zeer goedkoop.

Leo75
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mar 2007 16:53

Re: Kosten straatwerk

Ongelezen bericht door Leo75 »

Wij hebben ook een offerte laten aanvragen voor de renovatie van onze tuin, maar dart zaten ook meerdere dingen bij (zoals plaatsen schutting, ophoging voor bloemenbak etc.). Ga er maar vanuit dat de arbeidskosten even hoog zijn als de materiaalkosten (of zelfs iets hoger). Tip: vraag meerdere leveranciers om een offerte, ook buiten de regio, want vaak zijn er binnen de regio onderlinge prijsafspraken gemaakt.

sijbes001
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2007 13:04

Re: Kosten straatwerk

Ongelezen bericht door sijbes001 »

grondwerk ongeveer 2000 euro en straten 12,50 per meter denk ik de stenen kosten ook gauw 20 euro per meter

sander70
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2007 11:00

Re: Kosten straatwerk

Ongelezen bericht door sander70 »

De echte oude waaltjes heb je niet voor 20 euro pm. maar die kosten rond de euro ps

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Kosten straatwerk

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Volgens mij ligt dat straatje al ......
of ligt dat aan mij ???

tis wat
Berichten: 62
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:00

Re: Kosten straatwerk

Ongelezen bericht door tis wat »

en voor het geval dat het straatje er nog niet ligt kun je ook naar www.werkspot.nl gaan

ardennen
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mar 2005 14:49

Re: Kosten straatwerk

Ongelezen bericht door ardennen »

mijn tip is om contact op te nemen met http://www.europerenovations.nl

daar adviseren ze je welke Poolse aannemer je het beste kan gebruiken om je tuin te laten doen.

Ik was voor weinig geld erg goed geholpen

Ook heb ik via hen een schilder en een stucadoor gevonden. Echt een uitkomst om zo makkelijk aan goede adressen te komen[/url]

Gesloten