LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Loungeset Wehkamp; leuke aktie 4 daagse?????

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
Minouk
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2010 13:11

Loungeset Wehkamp; leuke aktie 4 daagse?????

Ongelezen bericht door Minouk »

Vorige week heb ik tijdens de aktie 4 daagse een leuke lounge set besteld bij Wehkamp. Deze zou afgelopen dinsdag bezorgd worden. Ik heb de hele dag thuis zitten wachten, maar: helemaal niets :!: Na veel mails en telefoontjes naar de klantenservice (a 20 cent per minuut :arrow: ....blijft u even aan de lijn...... :evil: ) kreeg ik te horen dat de set gewoon niet leverbaar is. Uitverkocht volgens de dame. Maar aangezien ik een van de eersten geweest moet zijn die besteld heeft en ik de eerste afleverdatum heb gekozen zullen ze er gewoon niet (genoeg) geweest zijn.
Vreselijk slechte service van Wehkamp!!!!! :twisted:

Minouk
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2010 13:11

Re: Loungeset Wehkamp; leuke aktie 4 daagse?????

Ongelezen bericht door Minouk »

Ter aanvulling: vandaag kreeg ik en mailtje dat mijn "saldo te zien was op internet"; daar staat gewoon een lounge set op die ik moet gaan betalen. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
op diverse mails die ik afgelopen week gestuurd heb echter geen enkele reactie.
Gekker moet het toch niet worden! :twisted:

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: Loungeset Wehkamp; leuke aktie 4 daagse?????

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Graag wil ik voor u voor bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]

Met vriendelijke groet,

Frits Pieters

wehkamp.nl

Minouk
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2010 13:11

Re: Loungeset Wehkamp; leuke aktie 4 daagse?????

Ongelezen bericht door Minouk »

Wat schetst mijn verbazing toen ik gebeld werd om een afspraak te maken voor het bezorgen van een lounge set?!? :?: Hij stond ook maar vast even als besteld onder mijn bestellingen....... :roll:

Omdat mij verteld was dat ie niet meer te leveren was heb ik al ergens anders een set besteld. (nu maar hopen dat dat wel goed gaat)

Na een paar mailtjes werd ik dan vandaag gebeld door Wehkamp (die inmiddels begrepen hadden dat ik hen niet ging bellen a 20 cent per minuut)
Deze mevrouw heeft inmiddels excuus aangeboden, alles qua betalen rechtgezet en me voor alle gedoe een waardebon van 7,50 kado gedaan.

Dus alles is nu netjes geregeld :D
(en of dat te maken heeft met melding op dit forum.....wie weet)

Gesloten