Pas op met bedrijf Verandastyle / EB veranda

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
Sjekmans
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 aug 2023 10:21

Pas op met bedrijf Verandastyle / EB veranda

Ongelezen bericht door Sjekmans »

!!Let op, ga niet met dit bedrijf Verandastyle / EBveranda in zee. Hij adverteert onder de naam Erkan Buyukterzi op facebook in diverse groepen. Hij verkoopt veranda's en onderdelen ervan.

Hij heeft bij ons een veranda ingemeten en we hebben een aanbetaling gedaan. Dat was de laatste x dat we hem gezien hebben, met iedere x smoesjes waarom hij niet kon komen of dat hij geld terugstort. Nu zijn we al bijna een jaar bezig om ons geld terug te krijgen, zelfs na een gewonnen rechtszaak nog geen geld terug.

Helaas zijn er ook meerdere gedupeerde die hetzelfde hebben meegemaakt. Ook heeft hij andere bedrijven opgericht om opnieuw te beginnen. Voor dat je in zee gaat lees eerst de reviews van deze bedrijven.

Ea veranda/E&A Veranda inmiddels opgeheven, zie ook reviews bij dit bedrijf.

OV Veranda/Overijssel Veranda ook inmiddels opgeheven, zie ook reviews bij dit bedrijf.

Verandastyle/EBveranda dit is het huidige bedrijf. Ben dus gewaarschuwd voor deze persoon/bedrijf!!!!

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15
Beste antwoord
Gekozen door Sjekmans

Re: Pas op met bedrijf Verandastyle / EB veranda

door Dirkie » 04 apr 2024 15:11

Sjekmans schreef:
04 apr 2024 15:05
Mocht dit topic tegen de huisregels zijn , dan mag deze verwijderd worden. Het enigste wat ik wilde is mensen waarschuwen voor zijn praktijken. Alle informatie die van belang is staat in de beginpost.
Er is hier al meerdere malen gewaarschuwd voor die hele mooie aanbiedingen op Facebook en dat je daar vooral niet in moet trappen. Het probleem is echter dat de meeste mensen deze niet vooraf lezen maar achteraf. En dan heb je er niets meer aan.
J. Deltoer
Berichten: 3103
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Pas op met bedrijf Verandastyle / EB veranda

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Verschrikkelijk, wat een schurk die Erkan Buyukterzi.
U heeft een rechtzaak gewonnen... kunt u voor inning geen goede deurwaarder in de arm nemen?

NeoDutchio
Berichten: 12334
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Pas op met bedrijf Verandastyle / EB veranda

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bedankt voor de waarschuwing, maar wellicht is het handiger om meer info te geven.
De enige EB veranda die Google geeft is een Duits bedrijf. Bij verandastyle kom ik op een Franse site uit. Zoekend op de naam kom ik in China uit.
Hebt u het (internet)adres van dit bedrijf?

Sjekmans
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 aug 2023 10:21

Re: Pas op met bedrijf Verandastyle / EB veranda

Ongelezen bericht door Sjekmans »

Deze bedrijven heeft hij pas opgericht. Hier is nog geen website van. Als u meer info wilt graag in pb, omdat dit vertrouwelijke informatie is.

Methusalah
Berichten: 1182
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Pas op met bedrijf Verandastyle / EB veranda

Ongelezen bericht door Methusalah »

Sjekmans schreef:
04 apr 2024 13:24
Deze bedrijven heeft hij pas opgericht. Hier is nog geen website van. Als u meer info wilt graag in pb, omdat dit vertrouwelijke informatie is.
Het lijkt mij stug dat een simpele bedrijfsnaam vertrouwelijke informatie is. Bedrijven zijn namelijk openbaar. En het maakt dit topic meteen een beetje nutteloos.

Sjekmans
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 aug 2023 10:21

Re: Pas op met bedrijf Verandastyle / EB veranda

Ongelezen bericht door Sjekmans »

Deze bedrijven heeft hij net geregistreerd in de kvk, in de kamer van koophandel, de andere 2 bedrijven heeft hij er uitgehaald. Vandaar dat er ook nog geen website van is.

NeoDutchio
Berichten: 12334
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Pas op met bedrijf Verandastyle / EB veranda

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Maar als er online nog geen fatsoenlijke gegevens van te vinden zijn, hoe heeft u ze dan gevonden en hoe komt u er bij om bij een onbekend en niet bekend bedrijf te gaan bestellen?

Sjekmans
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 aug 2023 10:21

Re: Pas op met bedrijf Verandastyle / EB veranda

Ongelezen bericht door Sjekmans »

.
Laatst gewijzigd door Sjekmans op 04 apr 2024 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30158
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Pas op met bedrijf Verandastyle / EB veranda

Ongelezen bericht door Moneyman »

Sjekmans schreef:
04 apr 2024 13:24
Als u meer info wilt graag in pb, omdat dit vertrouwelijke informatie is.
Onzin. Het zijn gewoon openbare gegevens. Als je wilt dat dit een nuttig topic is, geef dan ook de relevante informatie.

Sjekmans
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 aug 2023 10:21

Re: Pas op met bedrijf Verandastyle / EB veranda

Ongelezen bericht door Sjekmans »

U kunt de gegevens van wat ik gepost heb vinden in de kamer van koophandel. U zult daar dezelfde informatie vinden als in mijn beginpost . Meneer begint iedere x nieuw bedrijf en oude bedrijf word opgeheven.

ZeerPrivé
Berichten: 5480
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Pas op met bedrijf Verandastyle / EB veranda

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Sjekmans schreef:
04 apr 2024 13:24
Deze bedrijven heeft hij pas opgericht. Hier is nog geen website van. Als u meer info wilt graag in pb, omdat dit vertrouwelijke informatie is.
Wat een flauwekul! En zijn eigen naam is geen vertrouwelijke informatie? Die gooi je toch ook online, wat trouwens tegen de huisregels van dit forum is.

Sjekmans
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 aug 2023 10:21

Re: Pas op met bedrijf Verandastyle / EB veranda

Ongelezen bericht door Sjekmans »

Mocht dit topic tegen de huisregels zijn , dan mag deze verwijderd worden. Het enigste wat ik wilde is mensen waarschuwen voor zijn praktijken. Alle informatie die van belang is staat in de beginpost.

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Pas op met bedrijf Verandastyle / EB veranda

Ongelezen bericht door Dirkie »

Sjekmans schreef:
04 apr 2024 15:05
Mocht dit topic tegen de huisregels zijn , dan mag deze verwijderd worden. Het enigste wat ik wilde is mensen waarschuwen voor zijn praktijken. Alle informatie die van belang is staat in de beginpost.
Er is hier al meerdere malen gewaarschuwd voor die hele mooie aanbiedingen op Facebook en dat je daar vooral niet in moet trappen. Het probleem is echter dat de meeste mensen deze niet vooraf lezen maar achteraf. En dan heb je er niets meer aan.

NeoDutchio
Berichten: 12334
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Pas op met bedrijf Verandastyle / EB veranda

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Sjekmans schreef:
04 apr 2024 15:05
Mocht dit topic tegen de huisregels zijn , dan mag deze verwijderd worden. Het enigste wat ik wilde is mensen waarschuwen voor zijn praktijken. Alle informatie die van belang is staat in de beginpost.
Waarschuwen tegen een bedrijfsnaam die niet in Nederland te vinden is, met een tweede bedrijfsnaam wat uit weer een ander land komt en een genoemde persoon die ook in China woont.
U vindt het voldoende informatie, maar zoekend bij de KVK op EB veranda kom ik uit bij een bedrijf in Helmond en bij een bedrijf in Deventer. Zijn beide bedrijven fout? Of gaat u nu met de slechte informatie ook een goed bedrijf in diskrediet brengen?

Plaats reactie