VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring

Ongelezen bericht door Moneyman »

Thijs124 schreef:
26 feb 2024 17:57
Maar het blijft een dropshipper met alles wat we ervan bekend zijn. Te duur, te slecht, niet compleet, niet willen ruilen maar alleen een beetje korting willen geven, kapot en nog veel meer.
Dat zijn nu nét allemaal niet de kenmerken die een bedrijf tot dropshipper maken.

Van dropshipping is geen sprake. Van alle overige genoemde ellende dan weer wel helaas.

juliomariner
Berichten: 4834
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring

Ongelezen bericht door juliomariner »

Vida is gewoon een dozenschuiver. Laten hun zooi in China maken. Komt in container naar Venlo en stuurt vandaar door heel Europa. Door heel moeilijk te doen met retouren geven de meeste het maar op na klachten en houden de zooi. De kosten van de paar die wel verder gaan zijn gewoon ingecalculeerd.
Slechte reviews interesseert ze niet want als het maar goedkoop is blijven de mensen wel kopen.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

juliomariner schreef:
26 feb 2024 19:01
Slechte reviews interesseert ze niet want als het maar goedkoop is blijven de mensen wel kopen.
Dit topic al als voorbeeld. Al bijna 4 jaar lang de volgende kreten:
Koop bij VidaXL.nl op eigen risico!
Nooit bij VidaXL iets kopen. Komt alleen maar troep vandaan.
VidaXL is een XLbedrijf in XL-slechte service.
Koop er niks mensen!
bestel niet bij VidaXL, !!!
Nooit iets kopen bij Vidaxl!
Koop hier niks!
VidaXL heeft me echt belazerd.
BLIJF WEG BIJ VIDAXL !!!!!!!!!!
en ga hier echt nooit weer iets kopen.
zouden ze van mij het advies krijgen om niets bij Vidaxl te bestellen.
Koop niet bij de firma VidaXL.
Als je van je geld af wil moet je bestellen bij VidaXL
En natuurlijk zal er ook een hoop goed gaan, maar je ziet een trend en als je de reviews zou lezen als koper weet je dus wat je wel of juist niet zou kunnen bestellen. Maar ja, de prijs is zo lekker laag.

alexandersmink
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2024 15:28

Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring

Ongelezen bericht door alexandersmink »

Even een update anno 5 april 2024, ik heb ook een zeer vermoeiende contact gehad met de klantenservice van vidaxl. Komen hun afspraken niet na. Je bent gewoon je geld kwijt. Ik zal nooit meer bij hun bestellen, ook raad ik iedereen die ik ken af om bij hun te bestellen. Een berichtje hier plaatsen is het enige wat je kan doen.

Plaats reactie