LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vooruit betalen voor sierbestrating

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
Doenja
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jul 2007 14:52

Vooruit betalen voor sierbestrating

Ongelezen bericht door Doenja »

Hallo allemaal,

Wij zijn momenteel bezig met het vernieuwen van de achtertuin, nou wil ik sierbestrating gaan bestellen maar zie dat je eigenlijk overal vooruit moet betalen.
Door een slechte ervaring met een aanbetaling durf iuk niet zo goed meer vooruit te betalen, gaat toch om minstens 1000 euro.
zijn er mensen die ervaring hebben met de www.onlinesierbestrating.nl??

ik hoor het wel van jullie

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Vooruit betalen voor sierbestrating

Ongelezen bericht door kweenie »

Het is volgens mij niet de gewoonte dat je volledig vooraf moet betalen. Een deel vooraf is logisch, omdat bij bestrating vaak een specifieke steensoort voor jou wordt besteld en ze dus kosten maken, maar in het algemeen moet je gewoon bij aflevering betalen. Ik zou dan ook naar een winkel gaan waar ze normale levervoorwaarden hebben.

Die hoeven trouwens niet eens veel duurder te zijn. Een beetje speuren op internet levert wel voordelige 'normale' winkels op waar je vaak ook nog eens meer keus hebt en je de bestrating ook in het echt kunt zien.

Doenja
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jul 2007 14:52

Re: Vooruit betalen voor sierbestrating

Ongelezen bericht door Doenja »

Ik heb ze inmiddels besteld en betaald en geleverd gekregen.
ging allemaal heel netjes.
Ik werd de dag nadat ik betaald had gebeld dat de betaling binnen was en dat ze besteld zouden worden.
nog een dag later(donderdag) werd ik gebeld dat de tegels maandag geleverd zouden wordn.
ik kana onlinebestratingen aanraden!!!

eagle911
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 mei 2008 23:56

Re: Vooruit betalen voor sierbestrating

Ongelezen bericht door eagle911 »

Het aanleggen van nieuwe bestrating in de tuin kost een hoop geld.
De kosten voor alleen de stenen bedragen over het algemeen bijna de helft van de totale kosten. Hangt natuurlijk af van de oppervlakte die bestraat word. Als de rekening pas aan het eind van de klus wordt betaalt, speelt de hovenier/stratenmaker voor bank. Hier komt nog bij dat de meeste mensen de rekening niet meteen betalen en de hovenier/stratenmaker al weer aan een volgende klus werkt waar ook weer wordt voorgeschoten. Dan gaat het voor deze bedrijven aardig in de papieren lopen. Aangezien de werknemers aan het eind van de maand wel hun loon willen hebben.

pickup580
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 okt 2005 17:21

Re: Vooruit betalen voor sierbestrating

Ongelezen bericht door pickup580 »

Volgens mij is het helemaal niet verplicht om een aanbetaling te doen. Het is door de mens zelf uitgevonden en wettelijk niet geregeld.
Gewoon betalen bij aflevering van geleverde diensten na goedkeuring beiderzijds.
Het zijn de rotte appels, die het verpesten voor degenen, die het wel goed met je voor hebben en ook VAKLIEDEN zijn.

daan19
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:56

Re: Vooruit betalen voor sierbestrating

Ongelezen bericht door daan19 »

wij hebben ook een internetshop voor sierbestrating www.steengoedkoop.nl hier is het uiteraard ook vooruitbetalen waarom doen wij dat?

de stenen worden direct van de fabriek af geleverd dus betalen aan chauffeur is niet mogelijk,

uit ervaring weten wij dat er vele mensen niet betalen als ze de stenen binnen hebben en we hebben dus uiteraard geen zin en tijd om telkens achter ons eigen geld aan te gaan.

en u kunt dan ook weer contact met klanten van ons opnemen hoe het allemaal in zijn werk is gegaan goed of fout

en natuurlijk kan u altijd bellen voor info of mailen

Jan Doorsnee
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 jul 2008 17:35

Re: Vooruit betalen voor sierbestrating

Ongelezen bericht door Jan Doorsnee »

Onze bestrating wordt over 2 weken geleverd. De chauffeur geeft een leverbon en betaling van de factuur is via de bank na levering.
We hebben de bestrating gekocht bij van Rooy in Veldhoven, vooral omdat je de bestrating daar kunt zien liggen. En dan niet in een rek maar gewoon een fatsoenlijk stuk gestraat. Geeft toch een hele andere indruk. We kwamen na dit bezoek op een andere steen uit dan de steen die we in de folder mooi vonden. Foto's zijn inderdaad erg misleidend, ga gewoon echt zelf kijken.

Trouwens, de stenen waren via internet niet goedkoper als bij de betonboer. Vaak zelfs duurder.

koenevers
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jul 2009 11:58

Re: Vooruit betalen voor sierbestrating

Ongelezen bericht door koenevers »

Kijk eens bij Split en Grind van StenenPlaza.nl. Ze hebben erg mooi split en grind geleverd bij mij. Wellicht dat ze je verder kunnen adviseren en helpen.

Voor zover ik weet vindt je de goedkoopste stenen sierbestrating bij StenenPlaza.nl. Online aanbieder van stenen, sierbestrating en aanverwante producten. Levert door heel Nederland. Gevestigd te Appingedam. Je kan hen ook benaderen om te vragen wat er mogelijk is kwa betalingsvormen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Vooruit betalen voor sierbestrating

Ongelezen bericht door dhc »

Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum, of om allerlei commerciële, danwel non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten.
gaan de zaken zo slecht dat je hier reclame voor je eigen toko moet maken?
Abusemail is inmiddels verstuurd.

koenevers
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jul 2009 11:58

Re: Vooruit betalen voor sierbestrating

Ongelezen bericht door koenevers »

Zoals ik al aangaf ben ik geen medewerker daar, laat staan eigenaar. Wil enkel goede mond tot mond reclame geven en de TS helpen, mocht dit niet gewaardeerd zijn dan mag het verwijderd worden.

Gesloten