Boeking musical bij Stage entertainment misleidend

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Mariusvdmade
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jan 2023 11:16

Boeking musical bij Stage entertainment misleidend

Ongelezen bericht door Mariusvdmade »

4 januari jl. heb ik kaarten gekocht voor een musical bij stage entertainment. Dit heb ik gedaan door bij google in te tikken "kaarten aladdin". Door op gevonden link naar de "officiele verkoop" te klikken kom je direct op de boekingssite van stage entertainment terecht. Hier worden de kaarten aangeboden voor de volle mep. Nu blijkt dat als je niet via google maar via website van stage entertainment zelf naar de boekingspagina navigeert je de kaarten kan kopen met 30% korting (dezelfde datum, rang en plaatsen), kortom geen verschil. Ik heb hierover gebeld met stage entertainment dat dat ik mij misleid voel maar die geven (uiteraard) niet thuis (na eerst 10 minuten in de wacht voor 0,45 euro per minuut). Ik vind het ronduit misleidend hoe stage entertainment hier te werk gaat. Ook in hun reclame op Facebook voor de musical linken zij naar de boekingspagina zonder korting. Belangrijke informatie wordt hiermee weggelaten tijdens het boekingsproces. Het zal vast wel niet helpen maar wil in ieder geval via deze weg ruchtbaarheid geven aan de praktijken van stage entertainment.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Boeking musical bij Stage entertainment misleidend

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Vreemd, als ik rechtstreeks naar hun site gaat en via Google, dan zie ik in beide gevallen nieuwjaars deal en reguliere tickets.

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Boeking musical bij Stage entertainment misleidend

Ongelezen bericht door rwolters »

Weet je 100% zeker dat je via google naar de echte site ging? Kan je beide URLs eens plaatsen?

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Boeking musical bij Stage entertainment misleidend

Ongelezen bericht door Moneyman »

Mariusvdmade schreef:
09 jan 2023 11:24
Ik heb hierover gebeld met stage entertainment dat dat ik mij misleid voel maar die geven (uiteraard) niet thuis
Natuurlijk geven die niet thuis - ze hebben immers een eerlijke, bindende overeenkomst gesloten. Jij hebt betaald wat je wilde betalen, zij hebben geleverd wat ze moeten leveren.

Dat jij achteraf pas gaat vergelijken maakt niet dat zij jou zouden hebben misleid.

Laat het los en ga gewoon genieten van de musical.

Plaats reactie