Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Pallandt
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2021 16:48

Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Ongelezen bericht door Pallandt »

Ik heb 2 restaurant kaarten gekregen. Helaas door de Corona tijd niet te gebruiken.

Voor de restaurantcadeau kaart is dat geen probleem.
Op de website https://www.restaurantcadeaukaart.nl/ wordt aangegeven dat de kaart kosteloos wordt verlengd.

Prima
Maar ik heb ook een kaart van diner cadeau. Die is ook verlopen. Heb al aangegeven dat ik een coulance wil .
Ik krijg geen reactie van dit bedrijf.
Een beetje raar in Corona tijd. Er staat 40 euro op .
https://www.diner-cadeau.nl/

Begin van het jaar kon je de kaart nog verlengen. Maar dit staat niet op de website.

Ook via Twitter reageert deze organisatie niet.


Arie Postma

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Dat je geen reactie krijg is niet netjes. Maar inmiddels zijn de restaurants lang open. Ik denk dat je geen recht hebt op geld terug.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Ongelezen bericht door mahadma »

A: coulance is geen recht, maar een gunst. Als dit anders was zou coulance recht betekenen. Geld terug van een kado kaart gebeurd echt nooit. Even nieuwsgierig: wanneer heeft u de kadobon gekregen?

Dit geprobeerd?

020 - 2610976

[email protected]
maandag t/m vrijdag: 10:00-12:30 & 13.00-17.00

P.S. Dit is precies de reden dat ik geen kadokaarten geef en ook niet wil krijgen.
Laatst gewijzigd door mahadma op 30 aug 2021 13:27, 2 keer totaal gewijzigd.

HandigeHarrie
Berichten: 1377
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Er zijn verschillende soorten geldigheidsduur, mss heb je iets aan de volgende informatie:

https://www.consumentenbond.nl/juridisc ... deaubonnen

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Ongelezen bericht door Sira »

De restaurantcadeaubon is 2 jaar geldig. U moet hem dus in 2019 (of zelfs eerder) cadeau gekregen hebben. Hebben de gulle gevers u nooit gevraagd hoe het etentje was?

JSA
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2021 14:20

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Ongelezen bericht door JSA »

Hier idem dito, precies dezelfde ervaring als Pallandt.
Mijn dinercadeaukaart van 35 euro is mijn kerstpakket, ontvangen in december 2019.
In maart 2020 brak Corona uit.
Gedurende 2020 en deel 2021 daardoor geen kans gehad ergens lekker te gaan eten.
Heb de organisatie 2 x aangeschreven om in aanmerking te komen voor hun coulance-regeling, maar het blijft akelig stil aan de overkant.
Weg kerstpakket, waar je een jaar lang hard voor gewerkt hebt.
Schandalig en onbetrouwbaar.
Nooit meer Diner Cadeau voor mij!

Jefdus
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:00

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Ongelezen bericht door Jefdus »

JSA schreef:
30 aug 2021 14:27
Gedurende 2020 en deel 2021 daardoor geen kans gehad ergens lekker te gaan eten.
Bij heel veel restaurants kon je de bon wel gebruiken voor het afhalen van eten. Het is dus niet zo dat er geen mogelijkheid is geweest om ze in te leveren.

rievon
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 feb 2007 18:04

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Ongelezen bericht door rievon »

Ik had 3 cadeaukaarten van GiftForYou die alledrie verlopen waren; eentje zelfs al in 2019. Na een mailtje aan GiftForYou kreeg ik 3 nieuwe cadeaucodes (1.Lekker Borrelen, 2. Lunch en 3.Koffie, Thee & Lekkernij) met een geldigheidsduur van 6 maanden en ook nog totaal kosteloos.
Prima service van dit bedrijf. Zo kan het dus ook.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Hoezo konden mensen door corona niet uit eten? De restaurants zijn in 2019 gewoon open geweest en in 2020 van januari tot half maart open geweest en van 1 juni tot half oktober. In 2021 zijn ze alweer vanaf april open en had er dus allang uit eten gegaan kunnen worden. Klagen over het bedrijf is gewoon een beetje triest, als het probleem toch echt bij jezelf ligt. Het bedrijf houdt zich netjes aan de regels en heeft zelfs cadeaukaarten die afliepen tijdens de lockdown verlengd.

sandrazeegers
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2021 14:39

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Ongelezen bericht door sandrazeegers »

ik heb een email gestuurd naar [email protected] die hebben netjes geantwoord en ik heb een nieuwe kaart ontvangen met aftrek van 5 euro kosten

KarelX
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 apr 2022 12:11

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Ongelezen bericht door KarelX »

Tsja
Ken het probleem

Ook zo'n - inmiddels nutteloze kaart - in mijn bezit.
Nu alle Corona perikelen (voorlopig) achter de rug zijn en ik eindelijk weer zin heb om uit eten te gaan, blijkt ook mijn kaart niet meer geldig toen ik het saldo wilde opvragen.

Maar kreeg tegelijk bericht dat ik een coulance regeling kon aanvragen.
Top, dat is netjes dacht ik toen nog.

Ter "bevestiging" van de aanvraag kreeg ik een of ander vreemd mailtje en dat het even zou duren

**********************
dkk: incorrectRandomQxPl0YEjXe

reden: Door de diverse Corona lockdowns zo goed als weinig mogelijkheden gehad om de bon te gebruiken.
Nu de boel eindelijk weer allemaal open is en we weer "los" kunnen gaan, is mijn kaart verlopen.

mailadres:

verlopen kaart: 6064

username:
*****************************


Niets gehoord
Nog een keer saldo opgevraagd en bericht dat er al een coulance regeling was aangevraagd en dat ik de reactie nog een keer toegestuurd zou kunnen krijgen. Gedaan en opnieuw zo'n vreemd mailtje.

Inmiddels weer twee weken verder.
Nog altijd geen bericht mbt coulance regeling


Vorige week maandag een mail gestuurd aan [email protected]
Geen reactie (anders dan automatisch verzonden mail dat mijn mail is ontvangen en dat men hun best doet binnen 5 werkdagen te antwoorden)


Als ik ooit nog eens een diner cadeaukaart van iemand krijg, bedank ik vriendelijk.
Naast dat de service waardeloos is, zitten er veels te veel beperkingen op deze kaart

taxikemperman
Berichten: 632
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Er zijn maar twee beperkingen:
1) je kan alleen bij bepaalde restaurants terecht
2) de kaart is 1jaar geldig. Als je je kaart bij ontvangst registreert, dan krijg je 3 maanden voor verloop een herinnering

En ook tijdens de diverse lockdowns kon u de kaart gewoon gebruiken door het eten op te halen of te laten bezorgen

Gesloten