LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DRIEVLIET FAMILIEPARK

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
roosjes1
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2010 07:36

DRIEVLIET FAMILIEPARK

Ongelezen bericht door roosjes1 »

vindt het een slechte zaak van drievliet dat mensen met een minima de volle prijs moet betallen tewijl je in heel zuid holland met een ooievaars of andere pas terecht kanbij andere atractieparken behalve bij drievliet en waar ik me het meeste aan stoor is als je 1 meter ben voor volwassen moet betalen en als je 99cm ben gratis naar binnen mag.dus kleine kinderendie net 1 meter zijn of 101cm kaal scheren en hele platen schoenen aan doen :x :x :x :x

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: DRIEVLIET FAMILIEPARK

Ongelezen bericht door tennis »

Doe dan eens een voorstel, vanaf welke lengte kinderen moeten betalen?

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: DRIEVLIET FAMILIEPARK

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

ze moeten toch ergens de grens leggen. Al zouden ze die beter op leeftijd kunnen leggen. (al krijg je dan weer gezeur met id en dergelijke).

jan Veldheer
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2010 09:49

Re: DRIEVLIET FAMILIEPARK

Ongelezen bericht door jan Veldheer »

Wat betekent minima. Misschien is het een idee om je uitkeringsoverzicht en IB mee te nemen. Wellicht voor de wat minder geforuneerde ZZP of zelfstandigen hun jaarcijfers over de laatste 4 jaar.

Er zijn zat andere kortingsmogelijkheden te vinden voor Drievliet gewoon even zoeken.
Wat lengte betreft lijkt het mij prima. Hoe toon je anders aan hoe oud je kind is.

1 tip. Er is groepskorting. Als u nu met andere minima een groep vormt van 20 personen .........

Drievliet is een bedrijf en het schijnt dat die ook kosten maken en personeel aan het werk moet houden.

Berenice
Berichten: 231
Lid geworden op: 03 nov 2006 13:04

Re: DRIEVLIET FAMILIEPARK

Ongelezen bericht door Berenice »

Die 1 meter heeft te maken met het aantal attracties waar het kind vervolgens in kan.

En waarom zou je als minima overal maar gratis in mogen?

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: DRIEVLIET FAMILIEPARK

Ongelezen bericht door Shareena »

Oké, even heel kort door de bocht...

Omdat ik me de hele week uit de naad werk, moet ik wel de volle pond betalen om naar Drievliet te gaan?

tiepmiep
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 mei 2010 11:23

Re: DRIEVLIET FAMILIEPARK

Ongelezen bericht door tiepmiep »

Jij als minima kan al voor de helft van de prijs of met gigantische korting naar.
Sealife, madurodam, blijdorp, duinrell, bioscoop, theater, gratis sporten, gratis muziekles. en noem maar op. Is dat dan niet al fijn genoeg en iets om dankbaar voor te zijn?

De reden voor de 1 meter is duidelijk bij drievliet.
Dit is omdat ze dan in een heleboel meer dingen kunnen.
Meer gebruik maken van andere dingen en noem maar op.
Het kost geld om alles draaiende te houden. Ik vind 1 meter een prima lengte.

In veel dierentuinen is het rond de 2 a 3 jaar.
als ik om mij heen kijk zijn er veel kinderen van 3 jaar nog geen meter..
Dus tel uit je winst..

jawfpauwels
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 nov 2010 17:37

Re: DRIEVLIET FAMILIEPARK

Ongelezen bericht door jawfpauwels »

in die periode had Friesche vlag een actie icm drievliet. voor 2 pakken vla a 99 cent per pak kon je met de 2e persoon gratis naar binnen.

die actie was de gehele zomer geldig tot midden oktober.

dus als je had gewild had je zowiezo gratis naar binnen gekund (de tweede persoon)
mijn partner en ik zijn deze zomer 4x geweest met de bonnen dus 4x 19 euro verdiend.

BartSBB
Berichten: 78
Lid geworden op: 06 okt 2010 13:28

Re: DRIEVLIET FAMILIEPARK

Ongelezen bericht door BartSBB »

roosjes1 schreef:vindt het een slechte zaak van drievliet dat mensen met een minima de volle prijs moet betallen tewijl je in heel zuid holland met een ooievaars of andere pas terecht kanbij andere atractieparken behalve bij drievliet en waar ik me het meeste aan stoor is als je 1 meter ben voor volwassen moet betalen en als je 99cm ben gratis naar binnen mag.dus kleine kinderendie net 1 meter zijn of 101cm kaal scheren en hele platen schoenen aan doen :x :x :x :x
Ik vind het feit dat mensen met een minima moeten leven niet per definitie een reden om hen goedkoper ergens van gebruik te laten maken. Heel erg als je van een minima moet rondkomen, maar om daarvoor nou Drievliet op een forum als deze zo af te gaan kraken. Bovendien moet er, zoals velen al zeiden, gewoon ergens een grens getrokken worden qua gratis binnenkomen of niet. 1 meter vind ik zelf erg coulant van Drievliet.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: DRIEVLIET FAMILIEPARK

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Als je rond moet komen van een inkomen op of rond bijstandsniveau, kun je bij je gemeente een aanvraag doen voor het toegankelijkheidsfonds.
Dan krijg je dus zaken als bijvoorbeeld kaartjes voor Drievliet vergoedt, ook voor de kids.
Geen zaak van Drievliet dus, maar wend u tot uw gemeente.

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: DRIEVLIET FAMILIEPARK

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

en wat te denken van de rotterdam pas voor minima

elke stad heeft die pas heet natuurlijk overal anders!!!!

je kan voor niks naar plaswijk park, de euromast op,voor 4 euro naar de dierentuin en ga zo maar door

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: DRIEVLIET FAMILIEPARK

Ongelezen bericht door poespas »

Ik woon in Zuid Holland, maar hier bestaat geen pas hoor.

Wel kun je iets van 180 euro pp per jaar krijgen voor uitstapjes, hobby`s ed, (moet je wel de 1e 50 euro pp voorschieten), maar wij minima betalen gewoon overal de volle mep.

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: DRIEVLIET FAMILIEPARK

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

ik woon dus ook in zuidholland en daar is de pas voor minima te verkrijgen
ik woon in ridderkerk en dan krig je de rotterdam pas
te verkrijgen op het stadhuis van je gemeente
www.rotterdampas.nl

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: DRIEVLIET FAMILIEPARK

Ongelezen bericht door poespas »

Ik woon niet in Rotterdam :D

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: DRIEVLIET FAMILIEPARK

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

zou het toch even na gaan in de gemeente waar je woont in het stadhuis

Gesloten