LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dure tickets van Viagogo - komt het goed?

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Pechvogel2018
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2018 21:53

Dure tickets van Viagogo - komt het goed?

Ongelezen bericht door Pechvogel2018 »

Helaas helaas, door onoplettendheid aan mijn kant heb ik 2 kaarten voor Lowlands 2018 via Viagogo gekocht. Dom en zeer kostbaar!
Nu vraag ik me af: Is het legaal om zoveel extra kosten te vragen bovenop het kaartje? Daarnaast heb ik mijn kaartjes meteen weer verkocht en nu krijg ik de melding dat ze het geld daarvoor 5-8 dagen na afloop van Lowlands aan mij overmaken. Dat mag toch niet?
Ik wil juridische stappen ondernemen tegen deze club. Heeft iemand ervaring?
Laatst gewijzigd door Radar op 11 feb 2018 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

Matthijs26
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 nov 2017 00:41

Re: Dure tickets van Viagogo - komt het goed?

Ongelezen bericht door Matthijs26 »

Dag mag wel en ja er mogen zoveel kosten worden gevraagd. Waarom zou het niet mogen?

taxikemperman
Berichten: 632
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Dure tickets van Viagogo - komt het goed?

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Algemene voorwaarden Viagogo
2.12 Betaling Verkoper. U zal betaling ontvangen 5-8 werkdagen na het evenement, indien tickets correct werden ontvangen en bevestigd door de koper. Wij behouden het recht om betaling na te houden of terug te nemen, indien het evenement geannuleerd of uitgesteld werd, of indien wij reden hebben om te geloven dat de verkoop illegaal was of in overtreding was van deze overeenkomst.

******************
Lijkt me logisch. Als de koper valse kaarten van u krijgt of u gebruikt ze toch zelf dan wordt het moeilijk om bij u het geld terug te halen

altijdregen
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2018 13:48

Re: Dure tickets van Viagogo - komt het goed?

Ongelezen bericht door altijdregen »

je zei het zelf al helaas en helaas
volgende keer meer geluk

ieche48
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2018 01:36

Re: Dure tickets van Viagogo - komt het goed?

Ongelezen bericht door ieche48 »

Heb via Viagogo kaartjes voor Hardwell in ziggodome gekocht. Stom van me want heb vooraf geen recherche gedaan over Viagogo. De kaartjes zijn al te downloaden maar staan niet op mijn naam maar op naam onbekende. Ben nu bang met al die verhalen die ik lees dat ik valse kaarten heb en bij de ingang wordt geweigerd. Wie o wie heeft hier ervaring mee en kan mij al dan niet geruststellen?

juliomariner
Berichten: 4831
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Dure tickets van Viagogo - komt het goed?

Ongelezen bericht door juliomariner »

@ieche48, geruststellen kunnen we u niet, zoek maar eens op dit forum naar concertkaarten via allerlei doorverkoopsites. Heel vaak worden ze ongeldig verklaard en komt u er niet in en bent u uw geld kwijt.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Dure tickets van Viagogo - komt het goed?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

We horen wel of het gelukt is?

Gesloten