LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
A me Retto
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 nov 2010 11:02

Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door A me Retto »

INKT-PATRONEN-DEAL (eerste helft van Oktober 2010)

Ik heb meegedaan aan de "Inktpatronen-deal" van GROUPON/My City Deal in de eerste helft van oktober 2010 - en - net als vele andere deelnemers - tot op de dag van vandaag nog steeds geen vouchers/voucher codes toegezonden gekregen - terwijl we inmiddels bijna een maand verder zijn!!!

Inmiddels al zeer vaak contact gezocht - immers hun motto is: "Wat het probleem ook is, wij lossen het op" - nou vergeet het maar!!! - veelvuldig gemaild, geen enkele reactie!!! - meerdere keren gebeld, ja meneer er is iets fout gegaan maar we lossen het gelijk op, ja meneer er is bij heel veel mensen iets fout gegaan en daardoor duurt het langer voordat het is opgelost, ja meneer we weten dat het lang duurt maar we vragen u nog even geduld, ja meneer helaas kunnen wij u geen indicatie geven wanneer het opgelost is, etc etc etc - MIJN ERVARING IS DUS: ALS ER EEN PROBLEEM IS, GROUPON IS NIET IN STAAT OM HET OP TE LOSSEN EN COMMUNICEERT DAAR ZEER SLECHT OVER MET DE KLANT!!!!!

NB: Inmiddels is zelfs gebleken dat GROUPON / My City Deal jouw e-mailadres blokkeert zodra jij een probleem per e-mail hebt kenbaar gemaakt en ze niet in staat zijn om jouw probleem op te lossen.........

BartSBB
Berichten: 78
Lid geworden op: 06 okt 2010 13:28

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door BartSBB »

A me Retto schreef:NB: Inmiddels is zelfs gebleken dat GROUPON / My City Deal jouw e-mailadres blokkeert zodra jij een probleem per e-mail hebt kenbaar gemaakt en ze niet in staat zijn om jouw probleem op te lossen.........
Waaruit is dat gebleken dan?

A me Retto
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 nov 2010 11:02

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door A me Retto »

Beste Bart........,

........dit blijkt uit het feit dat je een door jou aan Groupon/My City Deal gestuurde e-mail (maakt niet aan welk support@ of info@ e-mailadres van hun) per ommegaande terugkrijgt als zogenoemde "failure notice" - en in het vervolg van deze failure notice boodschap staat o.a.: "Recipient address rejected: temporarily blocked" - hetgeen niets aan duidelijkheid te wensen overlaat!

Kortom: Heeft u een probleem met GROUPON / My City Deal, dan heeft u pech want ze lossen het niet op en blokken u nadat u uw probleem bij hun kenbaar heeft gemaakt per e-mail!!!!!

Chantal80
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2010 22:03

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door Chantal80 »

INDERDAAD! SUPER SLECHTE SERVICE van Groupon -My city deal.
Betaald en voucher nooit ontvangen.
Nu krijg ik geen enkele reactie meer.

Tip: Bel voortaan direct naar de aanbieder om met de actie mee te doen. Dus zonder tussenkomst van Groupon. Zo hoeven de deelnemende ondernemers ook niet de helft van hun voucherinkomsten af te staan.

Op het moment dat er wat mis gaat kan Groupon je niet helpen en ben je je geld kwijt!

A me Retto
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 nov 2010 11:02

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door A me Retto »

Beste Chantal80,

Jij hebt ongetwijfeld ook tig keren gemaild zonder succes maar wat vertelde ze jou toen jij hun belde???

Het is trouwens een "super goeie tip" van je om de volgende keer rechtstreeks naar de aanbieder te bellen om met betreffende actie mee te doen!!!

Je geld ben je overigens niet altijd per definitie kwijt. Als je per credit-card hebt betaald dan kan je via je creditcardmaatschappij bij een niet geleverde tegenprestatie je geld terughalen! Bij Pay-pal geldt dit ook! Je bent hierbij dus op geen enkele wijze afhankelijk van Groupon! Bij Ideal ben je wel afhankelijk van Groupon.

Pikoe
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 okt 2010 18:26

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door Pikoe »

Weet je zeker dat je voucher niet gewoon onder 'mijn account' staan als je inlogt via hun site. Daar staan namelijk alle coupons die ik ooit besteld heb.

'Recipient address rejected: temporarily blocked' betekent trouwens niet dat zij jou geblokkeerd hebben maar dat jouw mail provider hen geblokkeerd heeft.

edit: verder net als ik in een ander bericht had geplaatst raar dat ze hun nummer hebben omgezet in een 0900 nummer. Tot nu toe heb ik 3 keer goede ervaringen met ze gehad. Toch spijtig dat dit zo loopt. Ze hebben hiervoor meerdere malen dit forum gecheckt dus misschien is het slim om hen de mogelijkheid te geven om jou te contacteren via dit forum als je dat nog niet hebt gedaan.

A me Retto
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 nov 2010 11:02

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door A me Retto »

Beste Pikoe,

100% zeker dat er geen vouchers(pdf) of codes in mijn Groupon-account staan!

Ik begrijp dat jij tot nu toe 3 keer goeie ervaringen met ze hebt gehad - dat is natuurlijk prachtig - ik heb voor mijn problemen uitsluitend goeie ervaringen gehad (volgens mij een stuk of 5 keer eerder iets besteld zonder problemen) - echter het probleem bij Groupon zit 'm ook niet in deals die goed gaan, nee het probleem bij Groupon zit'm in foutieve administratieve afhandeling door hun van succesvolle deals die bijna altijd ook al vooraf zijn betaald door de klant - want dan zou hun klantenservice in werking moeten treden - en daar gaat het zeer vaak fout - hetgeen wellicht te verklaren is door de snelle groei van Groupon in Nederland - kennelijk is de klantenservice niet met het bedrijf meegegroeid - en je bent als bedrijf zo goed als je zwakste schakel - dit is door Groupon overduidelijk niet tijdig erkend - en het feit dat dat ze aan een slecht functionerende klantenservice ook nog eens geld willen verdienen (check de website maar, alwaar sinds kort een 0900nr vermeld staat waar je eerst een willekeurige periode in de wacht komt), getuigt niet van klantvriendelijkheid - nee, volgens mij is een "bewust slechte service waarvoor betaald moet worden" zelfs een vorm van oplichting!

Overigens vind ik voorts dat ze mij moeten contacteren op de normale te doen gebruikelijke manier, zeker als ze zich hiermee op hun website op hun borst slaan, en het telefonisch herhaaldelijk toezeggen, maar nadat ze per e-mail in z'n totaal niet reageerde, reageeerde ze ook telefonisch totaal niet (ondanks herhaaldelijke toezeggingen dat het probleem zou worden opgelost en dat ik hierover zou worden teruggebeld)...........

Navraag bij mijn mail provider leert overigens dat Groupon mij geblokkeerd heeft (mijn mail provider heeft hier totaal geen invloed op).

Kortom best Pikoe, het gaat goed zolang het goed gaat MAAR owee als het fout gaat (.........dan wens ik een ieder veel succes bij het contact leggen met Groupon en het opgelost krijgen van ogenschijnlijk simpele, veelal administratieve, probleempjes).

dark_passages
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:02

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door dark_passages »

Na een aantal zeer teleurstellende deals heb ik Groupon een email gestuurd met daarin het verzoek of ze voortaan betere afspraken kunnen maken met de uiteindelijke leverancier van de deal.

Voorbeeldje: Een 6 gangen diner voor 2 personen is in mijn beleving geen diner met 3 gangen per persoon!

Inmiddels heb ik 8 deals geprobeerd, waaronder restaurants, een massage, een fotoshoot, etc. Eigenlijk allemaal teleurstellend, een aantal zelfs zeer teleurstellend of misleidend . De leveranciers van de deals zijn over het algemeen totaal niet klantvriendelijk en geven de indruk alsof ze gedwongen worden mee te doen.

Dergelijke deals lijken mij geen goede reclame voor Groupon, dus ik had de hoop dat ze hun imago hoog willen houden. Helaas geen enkele reactie van Groupon.

Een week later heb ik Groupon herinnerd aan hun tekst "Wat het probleem ook is: Wij lossen het op!" met de vraag waarom ik geen antwoord krijg op mijn e-mail bericht en dat ik me uitschrijf van hun teleurstellende deals. Vervolgens heb ik mezelf uitgeschreven.

Als reactie kreeg ik dat ze me heeft uitgeschreven van hun nieuwsbrieven.
Een mooie leugen, dat had ik zelf al geregeld.
Antwoord op mijn vraag kreeg ik wederom niet!

A me Retto
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 nov 2010 11:02

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door A me Retto »

Sinds MyCityDeal (In Nederland begonnen met deze formule) in de eerste helft van 2010 is overgenomen door GROUPON, zijn de problemen met de kwaliteit van de deals alsmede met de Service begonnen.

Het heeft er alle schijn van dat het bedrijf door de overname in 1 klap uit z'n voegen is gebarsten hetgeen overduidelijk ten koste van de kwaliteit is gegaan.

Het begint vaak met een kwalitatief slechte deal waarbij niet wordt geleverd wat wel wordt beloofd en/of de onjuiste afhandeling door Groupon van een bepaalde deal > immers want als je ontevreden bent over de geleverde kwaliteit en/of je deal onjuist wordt afgehandeld door GROUPON dan ga je contact opnemen > en dan beginnen veelal ook gelijk de problemen > want je gaat contact opnemen met GROUPON via de mail > maar op e-mails wordt door GROUPON stelselmatig niet of nauwelijks gereageerd > en als je dan uiteindelijk na 10 e-mails antwoord krijgt dan is dit antwoord kwalitatief onvoldoende en vaak nietszeggend > dus ga je proberen te bellen (mailen lost immers niks op) > en dat kost jou (veel) geld en jouw gebel levert GROUPON (veel) geld op want je komt meestal eerst een tijdje in de wacht (de teller loopt) en als je het geduld op kan brengen om te blijven wachten dan krijg je vroeg of laat iemand aan de lijn > maar die kan je zelden of nooit gelijk helpen > dus wordt je met het bekende kluitje het riet in gestuurd > met als gevolg dat je na verloop van tijd wederom gaat bellen en dat kost jou weer (veel) geld en levert GROUPON weer (veel) geld op (want de teller loopt immers weer) > en dat kan zich zo nog diverse keren blijven herhalen terwijl het probleem zelden blijkt te worden opgelost > PAS DUS ZEER GOED OP MET GROUPON want hun zeer slechte klantenservice kost jou handen vol geld en levert hun handen vol geld op terwijl je probleem onopgelost blijft!!!

richard_1980
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 nov 2010 10:18

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door richard_1980 »

Waardeloos!!!

Raikki
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2011 12:59

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door Raikki »

Wat een onzin hierboven zeg, een slechte ervaring kan best, maar ik heb alleen nog maar positieve deals gesloten, ondertussen 8 verschillende. Een restaurant in Arnhem, Twins, was heerlijk eten, echt gezellig en ook prima service. Paintballen, heel leuk, leuke ontvangst en meer dan waarde voor je geld! Bioscoopbon van een euro, werkt perfect. Naar de kapper, wat uit eten in een snack-restaurant en zelfs een maatpak is uitstekend bevallen, geen enkele klacht, dus graag enige nuance en bij contact met de administratie achter Groupon had ik ook geen problemen toen ik vroeg of een deal weer terug zou komen omdat ik die gemist had.

Bij accounts staan altijd alle aangeschafte deals, tot op heden niets mis mee, je moet uiteraard wel zorgen dat de betaling vloeiend verloopt via creditcard of andere wijze. En NEE, ik heb er geen aandelen !

sweet_devil8
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 mei 2010 20:44

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door sweet_devil8 »

Raikki schreef:Wat een onzin hierboven zeg, een slechte ervaring kan best, maar ik heb alleen nog maar positieve deals gesloten, ondertussen 8 verschillende. Een restaurant in Arnhem, Twins, was heerlijk eten, echt gezellig en ook prima service. Paintballen, heel leuk, leuke ontvangst en meer dan waarde voor je geld! Bioscoopbon van een euro, werkt perfect. Naar de kapper, wat uit eten in een snack-restaurant en zelfs een maatpak is uitstekend bevallen, geen enkele klacht, dus graag enige nuance en bij contact met de administratie achter Groupon had ik ook geen problemen toen ik vroeg of een deal weer terug zou komen omdat ik die gemist had.

Bij accounts staan altijd alle aangeschafte deals, tot op heden niets mis mee, je moet uiteraard wel zorgen dat de betaling vloeiend verloopt via creditcard of andere wijze. En NEE, ik heb er geen aandelen !
Ik verbaas me er over dat je speciaal voor dit topic en dit bericht een account aanmaakt...
Hier komen de 'aandelen-geruchten' dus van.

ger2
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2010 18:26

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door ger2 »

Ik heb afgelopen weekend voor het eerst wat besteld. Ben benieuwd hoe het nu zal lopen.

Cato30
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2008 16:18

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door Cato30 »

Ik heb al regelmatig iets besteld via Groupon. Tot nu toe alles naar tevredenheid ontvangen behalve mijn bestelling bij Van Amstel Diamant die nog niet binnen is.
Wat ik wel slechter vind worden aan Groupon is dat in het begin alle bonnen p.p. waren (ook van restaurants) en je nu steeds vaker aanbiedingen voor 2 personen hebt. Ik heb hier al over gemaild naar Groupon maar dan krijg je een onbevredigend antwoord dat "de ervaring is over het algemeen beter wanneer 2 mensen hier samen heen gaan. Daarnaast kunnen mooie deals gesloten worden voor tweetallen. Ook wanneer je alleenstaand bent kan je goed gebruik maken van de aanbiedingen van Groupon tezamen met bijvoorbeeld een vriend/vriendin/collega of familielid."

conquis82
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 apr 2011 18:19

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door conquis82 »

Bij mij is alles goed gegaan. Wat ik wel zie.. (ik fotografeer zelf), is dat ik bij fotoshoots vaak opmerk dat de foto's die erbij staan niet van de hand van de aanbieder zijn, maar foto's van stocksites van andere fotograferen. Helaas heeft één van mijn eigen foto's er ook al eens gestaan.

Ga je op de website kijken.. zijn de foto's stukken minder van kwaliteit. Maar ja.. dat kan ook niet anders.. fotoshoot voor 25 euro. Daar zet ik niet eens mijn spullen voor neer. ;)

embregts44
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2011 16:03

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door embregts44 »

Ik heb het idee dat Groupon zorgt voor slechte ervaringen bij een groeiend aantal consumenten. Aan de andere kant denk ik ook dat de rol van Groupon vaak verkeerd word gezien. Het bedrijf verkoopt enkel de voucher en heeft daarna niets te maken met de service die het bedrijf achter de actie verleent. Helaas gaat het daar nou juist vaak fout. Zie ook http://www.jouwervaringen.nl/groupon/

flafwaf
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 feb 2011 15:12

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door flafwaf »

Ik had laatst voor de autorai nog wel goede ervaringen met groupon tickets.. Afbeelding

berty72
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2011 16:30

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door berty72 »

Natuurlijk is het stom om voordat je voucher 1 hebt ingewisseld, nog een voucher te bestellen. Maar ik had een bon voor 2 mensen eten bij 'Twins' gekocht plus een Luxe Arrangement bij Western ART Rotterdam. Leuk, twee keer een gezellig uitje...

Niet dus. Bij mijn poging de vouchercode te gebruiken voor de reservering bij Western ART, bleek dat half nederland dezelfde code heeft gekregen. Tenminste, volgens de reserveringsmedewerker bij Western ART, was ik de vijfde die met dezelfde code belde. Dus probeerde ik contact op te nemen met GroupOn....

Ik kreeg een slecht Nederlands pratende vrouw aan de lijn met een huilend kind op de achtergrond. Toen ik aangaf de verantwoordelijke te willen spreken, gaf zij aan dat ook te willen, 'ze' waren al twee maanden achter met betalen. GroupOn (b)lijkt voor hun klantenservice dus gebruik te maken van thuiswerkende moeders die af en toe -als het kind huilt bijvoorbeeld- wel belangrijkere dingen te doen hebben, dan het oplossen van de problemen van hun klanten.

Ik besloot het nogmaals te proberen in de hoop nu een andere 'huismoeder' in haar dagelijkse praktijken lastig te vallen. BINGO. Aardige dame, zou er direct werk van maken... op wel nummer ik telefonisch bereikbaar was ?

Enkele uren later werd ik gebeld door ene 'Eric' (of Erik). Verontschuldigingen voor de fout, er was een fout in hun programmatuur... ik zou een nieuwe email krijgen met een nieuwe vouchercode...

En daar wacht ik, drie telefoontjes verder, met verschillende niveau's van service en klantvriendelijkheid, nog steeds op...

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

@berty72: Ik vermoed dat je bij het eerste telefoontje niet Groupon aan de lijn hebt gehad, wij werken niet met thuis werkende huismoeders voor onze support. Wij hebben gewoon een customer support afdeling. Ik vermoed ook dat je een partner aan de lijn hebt gehad!

Ik zal dit probleem voor je oplossen, ik moet echter wel weten wat je email adres is waarmee je de bestelling hebt gedaan. Die mag je via een prive bericht sturen. Ik pak het dan verder op via de mail.

manonn1990
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2011 09:52

Re: Groupon - My City Deal - SUPER SLECHTE SERVICE!!!

Ongelezen bericht door manonn1990 »

Hmm.. voor t eerst iets bij Groupon besteld en meteen raak! Is een foutje met de vouchercode en kan hem dus niet inwisselen. Na 3 dagen dan eindelijk een reactie via de mail terug gekregen dat ze met de fout bezig zijn. En dan hoor je er gewoon niks meer over. Ondertussen zijn we al zo'n 2 weken verder. Jammer hoor. Tot nu toe nog niks voor mn 65 euro terug gezien....

Gesloten