LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HabboHotel

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
jordi-fun
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 mar 2006 12:06

HabboHotel

Ongelezen bericht door jordi-fun »

*Delete*
Laatst gewijzigd door jordi-fun op 03 okt 2008 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik denk dat je je pc eens uit moet laten, je jas en schoenen aantrekken en lekker buiten op straat gaan spelen. Dit Habbo gezeur hebben we nu al heel lang geleden gehad dus daar hebben we niets meer aan.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ja sorry hoor, maar ik kan niet anders dan meegaan in het commentaar van Karr-2.

jordi-fun
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 mar 2006 12:06

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door jordi-fun »

*Delete*
Laatst gewijzigd door jordi-fun op 03 okt 2008 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.

j.a.
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 mar 2006 22:55

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door j.a. »

Wij hebben sinds kort internet. Toen kwam Habbo Hotel in ons vizier.
Onze dochter is bijna 12 en kon er echt heel leuk terecht. Meubeltjes winnen, ruilen, kopen etc. Onze zoon van bijna 8 vond dat ook wel wat.
Nu ze eindelijk hun kamertjes naar hun zin hebben zijn ze allebei verbannen, voor altijd! Ze zouden geprobeerd hebben een wachtwoord van iemand los te krijgen. Echt te gek voor woorden.
Omdat mijn zoon gescamd was kregen wij per toeval een nieuw wachtwoord voor zijn kamer. Die hebben wij uiteraard gebruikt en gewijzigd zodat we de kamer weer terug hadden. Vorige week bood een meisje 300 credits voor een gratis meubel. Die was ook ergens anders op uit. Nou zit ik met 2 zwaar teleurgestelde kinderen die ten onrechte verbannen zijn. Die meubels zijn we kwijt denk ik. Ik heb nog wel een mail naar Habbo gestuurd, maar ik weet niet hoe het gaat aflopen. Heeft er iemand nog een oplossing?

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door joopataa »

Zelfde antwoord als iemand hier al gaf! Jassen aan en lekker buiten gaan spelen en niet zoveel tijd op de computer doorbrengen. Lekker makkelijk opvoeden tegenwoordig, zet ze voor de pc en hebt er geen kind aan. Denk nu niet dat ik niet weet waarover ik praat want ik heb 3 kinderen groot gebracht ( zonder pc nog ) en 5 kleinkinderen, Voor hun is opa bij habbo gaan kijken en het advies is om er niet of weinig mee bezig te zijn en liever op straat te gaan spelen met andere kids van hun leeftijd. Want dat is dus ook iets, Jou kids weten helemaal niet wie met hun spreekt via habbo. :idea: :idea:

Joopataa

j.a.
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 mar 2006 22:55

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door j.a. »

Nou gelukkig hoor.

Nog diezelfde avond konden mijn kinderen weer op Habbo Hotel. Daar zijn we erg blij mee. :D :D :D

j.a.
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 mar 2006 22:55

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door j.a. »

Wat is er toch aan de hand bij Habbo Hotel? Het ene moment ben je voor altijd verbannen, diezelfde avond is de verbanning eraf. Vanochtend waren mijn kinderen weer voor altijd verbannen. En dit was de eerste keer na zondagochtend dat ze weer naar Habbo gingen. Volgens mij zijn we gehackt. Dit is niet mogelijk volgens Habbo Hotel. ZIjn er meer mensen met dit probleem? Wij horen graag van je.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Get a life, ga met de kinderen buiten wandelen of doe iets anders.
Hoezo verslaafd????

Webb
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 okt 2004 19:01

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door Webb »

Lekker samen buiten uitwaaien, spreek je je kinderen ook eens.

Veel plezier. :lol:

j.a.
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 mar 2006 22:55

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door j.a. »

Fijn dat iedereen zo meeleeft, echt geweldig!
Gelukkig lag het niet aan mijn kinderen. We moesten shockwave verwijderen en dan opnieuw installeren. Nu wachten we even af.
Enne, zodra we een beetje normaal weer hebben....gaan ze lekker buiten spelen. :D 8) :lol: :lol: :lol:

minimoke
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 mar 2006 10:39

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door minimoke »

Ik ben een ouder en mijn dochter zit al 2 jaar op habbo met veel plezier!
Een tip die ik aan ouders wil meegeven maak zelf een poppetje aan en kijk zelf eens rond in het hotel dan kan je je kind begeleiden!!
Als je kind verbannen is heeft hij of zij waarschijnlijk toch iets gedaan wat niet mag, maar denk je nu echt dat hij/zij dat gaan toegeven aan ouders!!!. Meestal zeuren kinderen om credits en als ze ze dan eindelijk hebben gaan ze echt niet vertellen dat ze iets fouts hebben gedaan met als gevolg dat ze nooit meer credits krijgen.
Ik heb dat zelf in het begin ook meegemaakt, mijn kind had toen ze net meubeltjes had ook iets verkeerds gezegt maar toen ze alles kwijt was(verbannen) heeft ze (uiteindelijk) eerlijk toegegeven dat ze dat had gedaan.
Ik heb toen na enige tijd en een goed gesprek, haar nieuwe credits gegeven en ik moet zeggen het was een wijze les voor haar en houd zich nu netjes aan de regels!!!!
Ik heb trouwens dit uitgelegd aan de habbo-organisatie en tot mijn verbazing kreeg ze voor haar eerlijkheid al haar spulletjes van voor de ban terug :D . Ze kunnen n.l. bij habbo alles teruglezen wat er is gezegd door je kind (poppetje)op habbo en konden dus ook zien wat mijn dochter met haar nieuwe poppetje deed.

en een telefoonrekening (uit een ander topic) die 180 euro hoger is kan niet, je kan per week per telefoon(met hetzelfde nummer) 60 credits kopen en niet meer en dat kost 9.60 maal 8 is 76.80 bij een tweemaandelijkse telefoonrekening.
En ligt het aan habbo dat kinderen ongeoorloofd bellen ... nee hoor dat ligt aan de opvoeding!!!
en geld uitgeven aan gebakken lucht wordt er gezegd nee hoor je moet habbo zien als een computerspel en die kosten ook geld koop maar eens een sims 2 of zo dan krijg je ook iedere keer updates die je weer moet kopen.
nee ik vind dat de ouders die klagen eerst een bij zichzelf moeten kijken of ze niet de fout in zijn gegaan om hun kinderen teveel ALLEEN achter de computer te zetten.
En wil je niet dat je kind (stiekum)belt voor credits laat dan het nummer blokeren bij de kpn (of andere).
En natuurlijk moeten kinderen naar buiten maar met mate achter de computer is helemaal niet verkeerd maar dat teld eigenlijk voor alles wat je doet.
Laatst gewijzigd door minimoke op 31 mar 2006 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door Willem 4 »

je kan per week per telefoon(met hetzelfde nummer) 60 credits kopen en niet meer en dat kost 9.60 maal 8 is 76.80
Het is voor niks, voor nog geen 80 euro per maand meubelen en andere hebbedingetjes, waar kan ik me aanmelden :wink:
Mijn zoon van 13 vroeg ook of hij mocht habbo'en, neen dus.
Het web is vergeven van de gratis on line spelletjes, daar leeft ie zich maar uit.
En met nee leren ze ook nog dat een weldenkend mens niet aan elke hype mee moet doen.

En nu even logisch, er zijn dus kinderen (en ouders) die voor maximaal 80 euro per maand een paar gekleurde pixels in beeld "kopen" die nooit je eigendom worden want ze staan op een of andere server van Habbo.
Dan blijkt dus ook nog dat die servers niet altijd even stabiel zijn, de beveiliging is op zijn zachts gezegd ondermaats en de betaler is ook nog afhankelijk van de willekeur van een moderator.
Dan krab ik me toch even achter de oren en vraag me af of mensen nog wel nadenken voor ze wat on line (laten) doen.

Die jongens van Habbo hebben in ieder geval goed nagedacht, die lopen binnen zonder enig risico. :lol: :lol: :lol:

groeten

minimoke
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 mar 2006 10:39

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door minimoke »

Hallo
Ik bedoel niet dat je 80 euro per Twee maanden (wel goed lezen :? ) moet uitgeven dat doe ik zelf ook niet, mijn dochter moet haar credits "verdienen" maar op een ander topic zei iemand dat zijn telefoonrekening door habbo 200 euro hoger was dan anders en dat kan dus niet.
Je kan je bij habbohotel ook heel goed vermaken zonder dat je credits koopt je kan naar bijna iedere kamer toe en meespelen met spelletjes of gewoon kletsen over van alles of nog wat Helemaal gratis!!!
En Ik zeg niet dat je habbo moet laten spelen maar er worden dingen verteld die niet waar zijn door mensen die zelf niet eens goed weten hoe habbo werkt.
Eerst goed de homepage van habbo lezen daar is een speciale rondleiding voor ouders en er staan allemaal tips om het veilig en leuk te houden, vind je het dan nog niets, dwingt niemand je om je kind toestemming te geven om het te spelen toch!!

Chanelfa
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 apr 2006 12:55

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door Chanelfa »

Mijn dochter van 8 en ik zijn gister druk bezig geweest op habbo. Meteen voor 10 euro spulletjes gekocht...no problem. Vandaag wilden we opnieuw inloggen; kan het niet omdat we voor altijd zijn verbannen wegens het stelen van wachtwoorden. Nouja???

Voor een ieder die zegt dat een ban goed is omdat je dan een regel hebt overtreden hoop ik dat zij eens zomaar een ban krijgen.....je logt goed uit en bij de volgende keer dat je inlogt heb je ineens een ban.

Contact maken met HABBO lukt niet; je komt eerst op een site waar je je problemen moet vermelden. Zodra je deze gegevens wil versturen komt er een melding dat ze "gesloten" zijn, en dat je het een andere keer weer moet proberen....nouja???

Het is leuk zolang alles goed gaat. Het gebeurt dus ook dat je ineens zonder reden nooit meer kan inloggen en dus je geld kwijt bent. Het is dan zeer moeilijk om hen te bereiken (is mij nog niet gelukt). En als ik de andere berichten van deze site lees dan heeft het ook geen zin om verhaal te halen bij HABBO. Ze negeren je gewoon en je krijgt je poppetje en spulletjes absoluut nooit meer terug (ook wanneer ze geen fout kunnen vinden; ze blijven bij hun standpunt).

jordi-fun
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 mar 2006 12:06

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door jordi-fun »

*Delete*
Laatst gewijzigd door jordi-fun op 03 okt 2008 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.

niep
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 apr 2006 17:24

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door niep »

hoi,

Ik (14) jaar, speel zelf ook veel spelletjes. meestal zo'n 3 uur per dag of meer. ooit heb ik ook habbo hotel gespeeld, maar dat is echt pure geld verspillerij, en je hebt eigelijk niks. je kunt veel beter een goed spel kopen in de winkel voor 50 euro waar je een half jaar plezier van hebt. de meeste ouders vinden het natuurlijk helemaal niks dat hun kind uren lang alleen maar schiet spelletjes loopt te spelen. ook rsi is natuurlijk een groot probleem. mijn tip : net zo lang doorspelen tot je niks meer voelt (trainen). Ook kan k nog wat hebben aan schietspelletjes, je reactie snelheid word er vele malen sneller door. van mijn moeder mocht ik mijn computter nooit op me kamer omdat ze dacht dat ik dan niks meer aan me huiswerk zou gaan doen, nu heeft ze zichzelf ermee omdat ze nu een paar uur per dag schiet geluiden aan moet horen :twisted:

gelukkig binnekort naar een lan party ;) dat is 3 dagen met een aantal vrienden spelletjes spelen, erg gezellig

( dus geen habbo, want dat is alleeen maar geld verspillerij, voor je persoonlijke contacten kan je beter gaan msnen met je vrienden )

latorrr 8)

minimoke
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 mar 2006 10:39

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door minimoke »


Geplaatst op: 07 Apr 2006 09:10 Onderwerp:



Ja, dat is ook al wat ik zeg. Je komt gewoon NIET in contact met habbohotel omdat ze je naar een helptool sturen,, meestal krijg je dan automatisch een mail terug van we hebben het ontvangen, waar je niets aan hebt. Ik ben nu een maand NA de hack van mijn account nog steeds niet in contact gekomen met habbohotel...
:?: :?: :?:

minimoke
Geplaatst op: 31 Mrt 2006 07:00 Onderwerp:

mijn kind had toen ze net meubeltjes had ook iets verkeerds gezegt maar toen ze alles kwijt was(verbannen) heeft ze (uiteindelijk) eerlijk toegegeven dat ze dat had gedaan.
Ik heb toen na enige tijd en een goed gesprek, haar nieuwe credits gegeven en ik moet zeggen het was een wijze les voor haar en houd zich nu netjes aan de regels!!!!
Ik heb trouwens dit uitgelegd aan de habbo-organisatie en tot mijn verbazing kreeg ze voor haar eerlijkheid al haar spulletjes van voor de ban terug . Ze kunnen n.l. bij habbo alles teruglezen wat er is gezegd door je kind (poppetje)op habbo en konden dus ook zien wat mijn dochter met haar nieuwe poppetje deed.
Zoals ik al zei als je het op de goede manier doet en een net mailtje stuurt krijg je wel bericht (teminste ik wel)van habbo :D

jordi-fun
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 mar 2006 12:06

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door jordi-fun »

*Delete*
Laatst gewijzigd door jordi-fun op 03 okt 2008 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Merijn-habbo
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2006 09:41

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door Merijn-habbo »

Je hoort het wel heel erg vaak dat er goed beschermde mensen worden gehackt. Habbohotel zegt zelf dat je enkel gehackt kan worden door middel van het letterlijk "geven" van je wachtwoord. Een vriend van mij heeft zo'n 100 hc aan waarde gehad op habbohotel en is gehackt. Hij had een recente betaalde versie van Mc Affee 2006 en kwam niet op vreemde sites en/of liet zich ompraten door scamtrucjes. Toch werd hij gehackt... De hackers lieten nog een soort hackreclame achter in de missie. X-group heette ze. Laatst heb ik nog met een habbostaff gesproken genaamd Safetygoeroe. Hij zei dat het simpelste om te zorgen dat deze mensen niet langer hacken is gewoon naar de politie stappen, ze kunnen dan contact opnemen met Sulake en die kunnen checken welk IP-adres van buitenaf is inlogt op jou account! Als je dit in een mail zet heb je weinig kans dat Sulake ook maar de kleinste moeite doet om een IP-adres na te trekken... Maar alleen op die manier kunnen de hackers worden gepakt... toch?

Voor meer informatie kunt u terecht bij de (habbo's voor habbo's ) helpdesk van Mister-flip. Wij helpen jullie graag![/quote]

Gesloten