LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
evdbeek99
Berichten: 420
Lid geworden op: 06 jul 2007 20:36

Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Het regende en omdat we in de buurt waren van indoor Plopsaland in Coevorden gingen wij daar langs.

Voor ons was het de eerste en ook de laatste keer. Wat afgrijselijk duur voor het gebode vermaak.

33,00 (2 volwassenen)
7,50 (1 kind kleiner van 100 cm)
6,00 (parkeerkaart)
3,50 (Appelkoek)
3,50 (Apelsap, geen luxe versie)
3,00 (muffin)

Maar weinig attracties, en voor de meeste attracties was hij letterlijk 2 cm te klein waardoor hij er niet in mocht. Erg vriendelijk was het personeel ook niet op de vraag of er een uitzondering gemaakt kon worden op 2 cm dat mijn zoon te klein was.

Het is niet meer dan een veredelde Balorig (wat leuker is). Daar is het parkeren gratis en ben je voor 7,50 binnen (ouders en kind). Ook zijn daar de prijzen van de comsumpties een stuk fatsoenlijker. Wat een afknapper was het, dus heb je plannen bedenk je dan nog maar een keer voordat je de Studio100 commerciele fabriek binnen stapt.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door tennis »

Ik geef jou een tip:
Google eens op:
Efteling
Bobbejanland
Walibi
Duinrell
en zo kan ik nog doorgaan.
Ook daar zijn deze prijzen en ook hetzelfde vriendelijke/ onvriendelijke personeel.

Wat de Groote van de kinderen betreft, wat heb je dan voor een voorstel, dat zij moeten handhaven?
Ook dit is er overall hetzelfde.
Slecht weer, geeft natuurlijk ook slechte humor!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door crazyme »

evdbeek99 schreef:en voor de meeste attracties was hij letterlijk 2 cm te klein waardoor hij er niet in mocht.
Dat is toch zijn eigen schuld ?

Zeuren is ook een gave.

evdbeek99
Berichten: 420
Lid geworden op: 06 jul 2007 20:36

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Ik vraag ook niet om begrip, ik geef andere ouders gewoon een tip. Als je na mijn verhaal toch naar Plopsaland gaat moet je het zelf weten :-)
Laatst gewijzigd door evdbeek99 op 04 nov 2010 19:52, 2 keer totaal gewijzigd.

tiepmiep
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 mei 2010 11:23

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door tiepmiep »

Dat staat allemaal op de sites..
De lengte die nodig is per attractie.

En als het drinken te duur is neem je zelf je lidl appelsap mee.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door tennis »

evdbeek99 schreef:Ik vraag ook niet om begrip, ik geef andere ouders gewoon een tip. Als je na mijn verhaal toch naar Plopsaland gaat moet je het zelf weten :-)
Neen, je geeft geen tip, maar zet het park in een slecht daglicht.




Precies, zo is het altijd geweest en nog!
tiepmiep schreef:Dat staat allemaal op de sites..
De lengte die nodig is per attractie.

En als het drinken te duur is neem je zelf je lidl appelsap mee.

evdbeek99
Berichten: 420
Lid geworden op: 06 jul 2007 20:36

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

tennis schreef:
evdbeek99 schreef:Ik vraag ook niet om begrip, ik geef andere ouders gewoon een tip. Als je na mijn verhaal toch naar Plopsaland gaat moet je het zelf weten :-)
Neen, je geeft geen tip, maar zet het park in een slecht daglicht.




Precies, zo is het altijd geweest en nog!
tiepmiep schreef:Dat staat allemaal op de sites..
De lengte die nodig is per attractie.

En als het drinken te duur is neem je zelf je lidl appelsap mee.

Tennis, ik snap het in kwaad daglicht niet, ik zet de feiten op een rij. Ik kan het niet mooier maken dan het is. En gezien het door jouw aantal geplaatste berichten ben je ook een ras zeiker. Waarom mag ik dan niet even zeuren?

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door tennis »

evdbeek99 schreef: En gezien het door jouw aantal geplaatste berichten ben je ook een ras zeiker. Waarom mag ik dan niet even zeuren?
Mijn berichten hebben hier niets mee te maken, want je hebt een topic geopend en niet ik.
Maar dit spreekt dan weer voor jou,wat crazyme al heeft opgemerkt:
crazyme schreef:
evdbeek99 schreef:en voor de meeste attracties was hij letterlijk 2 cm te klein waardoor hij er niet in mocht.
Dat is toch zijn eigen schuld ?

Zeuren is ook een gave.

evdbeek99
Berichten: 420
Lid geworden op: 06 jul 2007 20:36

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Ik zou zeggen, zoek even op Plopsaland, en je ziet dat ik niet de enigste zeur ben.

Jouw berichten hebben er wel degelijk mee te maken. Waarom heb jij wel het recht om je ongenoegen en jouw ervaring kwijt te mogen en ik niet.

Mijn ervaring staat in het eerste bericht van dit topic wat nu vervuild is door jullie niets toevoegend commentaar.

rayblo
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 apr 2008 09:39

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door rayblo »

Dan zal ik POSITIEF zijn;

Wij gingen in het weekend van 12 september naar Plopsa.
Onze dreumes is 17 maanden op dat moment.
Wij betalen gewoon het normale tarief.
Ondanks dat onze meid niet overal in mag kon ik er wel voor zorgen dat zij het WEL naar haar zin had. En dat heeft ze ZEEER zeker gehad.

Miss M
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 jun 2005 14:52

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door Miss M »

Die lengte-eis is er vast niet voor niets. Het zal te maken hebben met de veiligheid van een attractie. Op het moment dat er iets met je kind gebeurt, zijn de rapen gaar en is het ook niet goed.

Rema
Berichten: 184
Lid geworden op: 23 feb 2007 22:13

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door Rema »

Eigenlijk raar dat je voor 2 volwassenen 33 euro moet betalen, Plopsaland is toch voor kleine kinderen. Als je b.v. naar de Efteling gaat is het voor de volwassenen ook leuk, ik kan me niet voorstellen dat dat bij Plopsaland ook zo is.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door JtC »

@ Miss M: Precies...het is ook nooit goed.

@ TS: Troost je: we zijn de afgelopen 2 jaar in Disney World Orlando geweest. Daar betaal je wel even iets meer dan bij Plopsaland :wink: Maarrr, daar zijn ze wel erg vriendelijk! :lol:

EnyaMae
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 aug 2009 21:10

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door EnyaMae »

Wat een gierigheid! Zeuren om appelkoeken van 3.50 en weet ik veel wat nog meer :roll:

Elke idioot weet toch dat versnaperingen in attractieparken duur zijn? Dat is bij de Efteling, Bobbejaanland en al die andere parken echt niet anders hoor!
Als je geen geld uit wilt geven moet je óf niet gaan, óf je neemt een thermoskan koffie van thuis mee (met gesmeerde boterhammen)

Om dan Plopsaland in een kwaad daglicht te zetten, vind ik beneden alle peil.

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door wiseger »

Maar weinig attracties, en voor de meeste attracties was hij letterlijk 2 cm te klein waardoor hij er niet in mocht. Erg vriendelijk was het personeel ook niet op de vraag of er een uitzondering gemaakt kon worden op 2 cm dat mijn zoon te klein was.
Dat heeft niets met onvriendelijkheid te maken maar met de veiligheidsvoorschriften. Juist keurig van het personeel dat ze deze handhaven, je wilt er toch niet aan denken dat er iets met je kind zou gebeuren omdat een medewerker een oogje dichtknijpt.

Ik vind ook erg netjes als je zelf eten en drinken mee mag nemen (als ik de reacties mag geloven). Scheelt je toch een hoop geld en mag echt niet overal hoor. Ga maar eens naar de bios met je eigen cola en popcorn...

novaleetje
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2012 11:54

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door novaleetje »

Naar Plopsaland in Coevorden geweest. de kinderen hebben zich goed vermaakt, maar de entreeprijs is absoluut aan de hoge kant!
Het grote minpunt vond ik vooral het onvriendelijke personeel!

popbizzart
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 sep 2011 21:49

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door popbizzart »

Ik sluit me aan bij de mening van de ts.
Voor wat er geleverd word zijn de prijzen gewoon te hoog.
En dit melden is geen gezeur of een bedrijf zwart maken,
maar gewoon het delen van informatie.
Daarvoor is deze site toch ook ?

Gr.
Marcel

A.M.A.
Berichten: 74
Lid geworden op: 10 jul 2012 09:07

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door A.M.A. »

Inmiddels is het kindje van TS groot genoeg om in alle attracties te mogen, daarvoor betaal je inmiddels per persoon nu één euro extra

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door GJvdZ »

popbizzart schreef:Ik sluit me aan bij de mening van de ts.
Voor wat er geleverd word zijn de prijzen gewoon te hoog.
En dit melden is geen gezeur of een bedrijf zwart maken,
maar gewoon het delen van informatie.
Daarvoor is deze site toch ook ?

Gr.
Marcel
Prijzen zijn nooit te hoog. Je VINDT ze te hoog. Dat is toch heel wat anders.

Vossekamp
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2012 10:30

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door Vossekamp »

Volkomen eens met de eerste schrijver. 17 euro entree vragen voor volwassenen is een grof schandaal. Het is een park puur voor kinderen, volwassenen hebben er niets om handen behalve koffie en koek consumeren. Bij de meeste apekooi of indoorspeelhallen betalen volwassenen geen entree. De prijzen voor consumpties zijn er bovendien veel te hoog. Een ieder die dat niet vind is niet goed bij hoofd. 6 euro parkeergeld betalen in the middle of nowhere (ruimte zat) is een andere manier van oplichterij. Niet in trappen dit Plopsaland, ze zijn er op uit uw geld snel uit de zak te kloppen en de bizarre reacties lezende in dit topic slagen ze daar dus aardig in.

Gesloten