LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MVP Decoration Rotterdam levert beschadigde en beschimmelde stoelen

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
sebas.van-assen
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 okt 2019 08:18

MVP Decoration Rotterdam levert beschadigde en beschimmelde stoelen

Ongelezen bericht door sebas.van-assen »

Een tijd geleden hadden wij dit ''bedrijf'' benaderd voor het bestellen van 125 stoelen voor tijdens onze trouw ceremonie. Ze opereren alleen middels een Facebook pagina. Daar ziet alles er goed en verzorgd uit. Bestelling geplaatst plus een aanbetaling van 50,-

De weken voor de bruiloft was het erg lastig om contact te leggen met hen, mails bleven onbeantwoord, telefoon werd niet opgenomen. Wij werden toch wel zenuwachtig of het allemaal nog zou doorgaan en waren inmiddels al opzoek naar een alternatief. 1 week voor de afspraak datum werd er gelukkig eindelijk gereageerd. Wij kregen de toezegging dat alles goed zou komen.

De dag voor de bruiloft kwamen ze de stoelen afleveren en direct daarna het restantbedrag contant (dat moest, ze wilde absoluut geen overboeking) ophalen. Heel dom dat ik dit geld overhandigde want ik had de stoelen nog niet zelf gezien. Die middag werden wij gebeld door de locatie met de vraag of wij wel wisten wat wij in huis hadden gehaald.

De foto's spreken voor zich, Elke stoel zat onder de vlekken, scheuren, beschadigingen of schimmel. Hier gingen wij onze gasten absoluut niet op laten zitten, daar de rest van de zaal tot in de puntjes was voorzien in decoratie en aankleding. Wij belden met MVP en wilde uitleg. Zij reageerde heel nonchalant en zeiden dat het wel meeviel, en dat zij er ook niks aan kunnen veranderen. Uiteindelijk konden wij nog een alternatief regelen via de locatie zelf en hebben deze gore stoelen niet aangeraakt. Wij begrepen dat er eventuele bezorgkosten in rekening gebracht zouden worden maar vroegen om een financiële tegemoetkoming omtrent deze stoelen. Aan de telefoon werd erg agressief en in ''straattaal'' geschreeuwd tegen ons. Het geld kunnen wij uiteraard naar fluiten. Ik heb op meerdere manieren geprobeerd om alsnog contact te leggen met hen maar alles blijft onbeantwoord.

Dit "bedrijf'' is dus absoluut GEEN aanrader en ik adviseer iedereen om verder te kijken, zij beloven mooie dingen maar hier blijkt niks van waar. :roll:
Bijlagen
3204c693-2478-4fac-a695-f7852cac4b91.jpg
(63.9 KiB) 4134 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
71896445_752378465195609_605425676740198400_n.jpg
(65.19 KiB) 4134 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
71343768_752378578528931_2576422087686094848_n.jpg
(39.22 KiB) 4134 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: MVP Decoration Rotterdam levert beschadigde en beschimmelde stoelen

Ongelezen bericht door berndv »

lastige situatie. De stoelen zien er niet uit, die zou je met ieder normaal fatsoen niet meer durven te verhuren. Maar ik vrees dat er nu weinig meer te verhalen valt.

Als ik kijk bij de kvk staan er op dit moment geen ondernemingen ingeschreven op het adres dat ze zelf op facebook aangeven gevestigd te zijn. Laatste berichten op facebook zijn van 2018. Laatste 2 reviews zijn van u, daarvoor 1 review.

Vooropgesteld dat ik van mening ben dat u hierin wel schadeloos gesteld zou moeten worden, deze stoelen kan je gewoon niet verhuren, helemaal niet met als doel "decoratie voor feestgelegenheden". Ik vrees dat het nog wel wat moeite gaat kosten om hier uw geld van terug te krijgen.

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: MVP Decoration Rotterdam levert beschadigde en beschimmelde stoelen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Een bedrijf dat alleen op Facebook zit? Daar bestel je toch zoiets niet.

Erthanax
Berichten: 9690
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: MVP Decoration Rotterdam levert beschadigde en beschimmelde stoelen

Ongelezen bericht door Erthanax »

Wat een gore troep. Als die al niet van de vuilstort komt, kan het daar in ieder geval wel heen.
Contant betaald, tja; heeft u wel een kwitantie gekregen, of een factuur met "voldaan" erop? Ik vermoed van niet.

Het zal wel lastig worden, zo niet onmogelijk, om nog iets van uw geld terug te zien. Hoe kunt u bewijzen dat (en hoeveel) u betaald heeft? Is er een getuige die uw versie kan bevestigen?

Ik vrees dat u het geld moet afschrijven als leergeld.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: MVP Decoration Rotterdam levert beschadigde en beschimmelde stoelen

Ongelezen bericht door moederslink »

Schandalig vieze gore stoelen...goed voor een jongeren bierkeet 😄.
Maar waarom op FB besteld? En wat heeft u er voor betaald als ik vragen mag?

En dan nu maar een zeer slechte review op FB plaatsen inclusief de foto.s .

NeoDutchio
Berichten: 12325
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: MVP Decoration Rotterdam levert beschadigde en beschimmelde stoelen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

sebas.van-assen schreef:
07 okt 2019 09:19
Een tijd geleden hadden wij dit ''bedrijf'' benaderd voor het bestellen van 125 stoelen voor tijdens onze trouw ceremonie. Ze opereren alleen middels een Facebook pagina. Daar ziet alles er goed en verzorgd uit. Bestelling geplaatst plus een aanbetaling van 50,-
Een goede fotograaf kan van een vuilnisbelt nog iets moois maken.

Voordat men ergens zaken mee doet is het belangrijk om te achterhalen met wie u zaken wil doen. Bij de KVK is geen inschrijving te vinden op deze naam. Een website is er niet en contact enkel per mobiele nummer. U mag het dan goed en verzorgd vinden, maar een beetje fatsoenlijk bedrijf heeft het beter voor elkaar.

Hopelijk is de dag zelf verder goed verlopen en is het gebleven bij een (dure) les om eerst onderzoek te doen.

sebas.van-assen
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 okt 2019 08:18

Re: MVP Decoration Rotterdam levert beschadigde en beschimmelde stoelen

Ongelezen bericht door sebas.van-assen »

Hey allen,

Achteraf waren wij inderdaad wat te naïef. Het gaat (gelukkig) maar om een totaalbedrag van 390,-
Er is wel een factuur opgesteld maar daar komen wij ook niet verder mee. Het geld hebben wij al als verloren beschouwd.

Deze post is ook meer bedoeld als waarschuwing voor eventuele toekomstige klanten, en zo komt deze naam gelijk naar boven bij Google.
Wij hebben ondanks dit alsnog een dag gehad om nooit meer te vergeten :D


Groet, Sebas

juliomariner
Berichten: 4827
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: MVP Decoration Rotterdam levert beschadigde en beschimmelde stoelen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Tja wat kun je verwachten voor €3,12 per stoel incl. Langsbrengen en ophalen.
Daar kan een normaal bedrijf volgens mij niet voor verhuren.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: MVP Decoration Rotterdam levert beschadigde en beschimmelde stoelen

Ongelezen bericht door Brainless »

juliomariner schreef:
08 okt 2019 12:24
Tja wat kun je verwachten voor €3,12 per stoel incl. Langsbrengen en ophalen.
Daar kan een normaal bedrijf volgens mij niet voor verhuren.
Dat is best veel..
Je kunt stoelen huren voor ca 1 per stuk (klap zwart) en bezorg/ophaalkosten zijn dan 35E.

De mooiere witte zijn ca 2E per stuk...
125 x 2E= 250 + bezorgen... max 300
https://www.skippy-rent.nl/product/klap ... anbieding/

juliomariner
Berichten: 4827
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: MVP Decoration Rotterdam levert beschadigde en beschimmelde stoelen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik had dat later inderdaad ook gezien (prijzen vallen mij dus mee) echter ik kan me niet voorstellen dat ze voor 35 euro brengen en halen.

pieterenien
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 jun 2011 14:03

Re: MVP Decoration Rotterdam levert beschadigde en beschimmelde stoelen

Ongelezen bericht door pieterenien »

Slachtoffer van de firma Jacobse en Van Es?

sebas.van-assen
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 okt 2019 08:18

Re: MVP Decoration Rotterdam levert beschadigde en beschimmelde stoelen

Ongelezen bericht door sebas.van-assen »

pieterenien schreef:
08 okt 2019 13:40
Slachtoffer van de firma Jacobse en Van Es?
Eerder Alibaba en zijn 40 rovers :shock:

Gesloten