LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik snap er werkelijk niets meer van

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
dc

Ik snap er werkelijk niets meer van

Ongelezen bericht door dc »

Beste Radar,

Even een reactie op het sluiten van de topic "Nederlanders en een 40-urige werkweek." en mij geopende topic/reactie daarop. Dat jullie een bepaald beleid hebben dat aangeeft dat dit soort topics gesloten moeten worden snap ik best. Maar wat ik niet snap is waarom de volgende topics, die ik willekeurig heb gekozen onder "overheid/regelgeving", wel mag blijven staan?:

-Gerrit Zalm misleidt kiezers
-uitkering UWV
-IND perikelen
-compensatie koopkrachtverlies minima
-De Geus gaat rijken meer belasten, eindelijk gerechtigheid!
-gediscrimineerd door de overheid
-als verkiezingen werkelijk invloed zouden hebben dan ......


En zo kan ik nog wel even doorgaan. Kunt u hier een goede uitleg voor geven??

Gast

Re: Ik snap er werkelijk niets meer van

Ongelezen bericht door Gast »

Dat kunnen ze niet! De webmaster heeft een eigen gedachtenlijn en als je het daar niet mee eens bent dan gaat er een slot op.

Gerrit Zalm

Re: Ik snap er werkelijk niets meer van

Ongelezen bericht door Gerrit Zalm »

Ja lieve mensen.

de kritiek op de regering moet ook niet te groot worden.
Natuurlijk komt het geld met miljarden binnen, daar zorgen nog dat handjevol hardwerkende mensen voor die Nederland rijk is.

Maar de regering ziet toch kans meer op te maken aan allerlei bijzonder interessante ideetjes, dan er binnenkomt.
Vervolgens gaan we dan weer als een dief in de nacht pc regelingen enz afschaffen.

Maar tja....kritiek horen we liever niet.

Gast

Re: Ik snap er werkelijk niets meer van

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Gerrit,

Wat een brutaliteit om op dit forum te reageren onder werktijd. Ga aan het werk !!!

Je vriend Jan Peter

Gast

Re: Ik snap er werkelijk niets meer van

Ongelezen bericht door Gast »

ehhhhhhhhhh, dc, zou het misschien komen doordat die zelfde topic al in een ander onderwerp geopend was?
Klein gokje hoor.

Gast

Re: Ik snap er werkelijk niets meer van

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 30 Aug 2004 20:07 door Gast
ehhhhhhhhhh, dc, zou het misschien komen doordat die zelfde topic al in een ander onderwerp geopend was?
Klein gokje hoor.
Daar is het ook gesloten en je moet naar het TweeVandaag Forum gaan wordt er gezegd .

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Ik snap er werkelijk niets meer van

Ongelezen bericht door Radar »

U heeft gelijk dat sommige van bovengenoemde onderwerpen ook niet thuis horen op dit forum. Onderwerpen over overheid en regelgeving kunnen wel als het gaat om slechte service van een overheid instantie of beleidsmaatregelen die betrekking hebben op de burger als consument (dus wanneer het u in uw portemonnee treft). Dat valt nog onder consumentenzaken. Puur politieke discussies horen op een ander forum thuis. Ik hoop dat u dit begrijpt.

Met vriendelijke groet
Radar internetredactie

Gesloten