Ticketpoint geeft na annulering geen refund maar verwijst naar organisator

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
mokkeltsje65
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2023 01:35

Ticketpoint geeft na annulering geen refund maar verwijst naar organisator

Ongelezen bericht door mokkeltsje65 »

wij hebben 2 x 2 tickets gekocht voor het evenement Thialf Live, ivm corona was de eerste datum verplaatst van 2020 naar april 2021. Vervolgens kregen we door dat ook deze keer het niet door kon gaan ivm de toen geldende maatregelen.
Allemaal logisch, maar vervolgens hoor je helemaal niets meer.

Ik heb contact gezocht met Ticketpoint/Vanplan, daar kreeg ik het antwoord dat de organisatie Icons of Pop het evenment Thialf live heeft geannuleerd. En dat ze mij verwijzen naar hun voor verdere afhandeling en restitutie.
De samenwerking tussen Ticketpoint en Icons of Pop is door I o P opgezegd en is volgens hun dan zelf verantwoordelijk voor verdere afhandeling van dit concert. Ticketpoint is bemiddelaar geven ze aan. En is geen partij bij de Overeenkomst die tot stand komt tussen koper en verkoper.

Maar het geld is overgemaakt naar Ticketpoint en niet naar Icons of Pop.
Deze blijkt volgens zakelijke gegevens niet meer werkzaam te zijn sinds 2022.

Hoe kan je nu je geld terug krijgen, want Icons of Pop reageert niet op de mailing en is telefonisch niet bereikbaar.
Het gaat om een totaal bedrag van € 162,00

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ticketpoint geeft na annulering geen refund maar verwijst naar organisator

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dat IOP de samenwerking heeft opgezegd hoeft u geen slachtoffer van te worden. Ticketpoint claimt een officieel verkooppunt te zijn en kunnen zich niet verschuilen achter dat ze een bemiddelaar zijn. Daar hebt u de tickets gekocht en daar zal u ook weer het geld van moeten terug krijgen.

Plaats reactie