Vervelende belevenissen met de Gift for You Restaurant cadeaukaart

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
CRS
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2023 17:00

Re: Vervelende belevenissen met de Gift for You Restaurant cadeaukaart

Ongelezen bericht door CRS »

Ik heb ook zo’n verschrikkelijke ervaring met deze cadeau kaart. Al 1,5 jaar heb ik er één in mijn bezit, maar het is onmogelijk om op een makkelijke manier in te wisselen. Er is verdomd weinig keus. De kwaliteit van de aanbieders, waar je terecht kan met je cadeau kaart, is rond uit treurig te noemen. Allemaal aanbieders waar je normaal gesproken geen stuiver aan zou willen uitgeven. Via de voucher vragen deze ook nog eens een hogere prijs voor behandelingen, dan wanneer je deze met Cash zou betalen. Te idioot voor woorden. En overal moet je bijleggen of vér buiten je stad reizen. De klantenservice is ronduit verschrikkelijk en geeft iedere keer een afwijkend antwoord. Een antwoord waar je niets aan hebt. Elke keer vraag je om een link in hun website, om de voucher te ruilen voor een ander cadeau. Wat theoretisch gezien mogelijk mag van ze. Maar door hun ontwijkende reacties, is het STEEDS nooit mogelijk. Het is tenenkrommend en energieslopend. Ik heb al tich keer op het punt gestaan om de cadeaukaart te verscheuren. Het lijkt wel een missie om het de klant zo ongelofelijk moeilijk mogelijk te maken, op dat je de cadeau kaart laten liggen en niet in wisselt. Bij deze, ik denk dat dit k*t ding bij de meeste mensen al jaren in een kast lichten van stoffen, omdat inwisselen en godsgruwelijk moeilijke opgave is. Hoe kan het dat zo’n bedrijf hiermee wegkomt na zoveel klachten hierover?

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Vervelende belevenissen met de Gift for You Restaurant cadeaukaart

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Mensen blijven die rottige cadeaukaarten nou eenmaal kopen, omdat ze gewoon geld geven raar vinden.

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Vervelende belevenissen met de Gift for You Restaurant cadeaukaart

Ongelezen bericht door BL2 »

Als je nog weet van wie je hem aangenomen hebt, gewoon teruggeven ivm onbruikbaarheid.
Leren de gulle gevers het wel af (haha).

Plaats reactie