LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verplicht voucher gebruiken bij AEROMEXICO?

ariadnelisa
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2020 16:13

Verplicht voucher gebruiken bij AEROMEXICO?

Ongelezen bericht door ariadnelisa »

Drie weken geleden is onze vlucht van Amsterdam naar Cancun geannuleerd door Aeromexico. De heenvlucht zou plaatsvinden op 28 april. Oorsprongelijk is vlucht is via de touroperator Supersaver geboekt. Omdat er op de site van aeromexico weinig informatie staat over de vouchers, heb ik vandaag naar de luchtvaartmaatschappij gebeld. De klantenservice medewerkster zei dat wij zelf de vlucht die door hun nog niet geanuleerd is , voor de vluchtdatum moeten annuleren, en dat de vervangende reis voor 21 februari 2021 geboekt moet worden. Omdat wij studenten zijn die coschappen gaan volgen vanaf dit jaar, en allemaal een ander traject volgen, hebben wij tot die tijd geen mogelijkheid om deze reis te kunnen omboeken. Ik legde dit uit en de medewerkster vertelde dat als wij de credits voor februari 2021 niet gebruiken deze komen te vervallen en wij ons geld niet terug krijgen. Ik vraag me af wat de keuzes voor ons zijn, en of we dit aanbod moeten accepteren, aangezien ik bij de radaraflevering van vorige week zag dat je ,na het vervallen van de vouchers, recht heb op je geld terug. Heeft iemand hier inzicht in?

alfatrion
Berichten: 21923
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Verplicht voucher gebruiken bij AEROMEXICO?

Ongelezen bericht door alfatrion »

Volgens mij heb je recht op je geld terug, maar ik zou dit even navragen bij ConsuWijzer.

cesi
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2020 10:58

Re: Verplicht voucher gebruiken bij AEROMEXICO?

Ongelezen bericht door cesi »

Hi,

Wij hebben een zelfde soort situatie. Vlucht (naar Havana) werd naar een andere datum geboekt, waarop wij niet konden en we kregen een voucher. Eerst zou deze 6 maanden geldig zijn, later werd ons verteld 12 maanden. Als we de voucher niet binnen 12 maanden gebruiken, vervalt het en krijgen we geen geld terug.

@Ariadnelisa - heb jij al meer informatie over of je inderdaad geen geld terugkrijgt?

Gesloten