Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Justice: jij hebt me ook aangevallen. Moneyman heeft met het 'STOP!!!' voorkomen dat ik op 'verzenden' drukte, want ik had mijn antwoord al klaar. Soms is de enige manier om een discussie/ruzie te stoppen: er niet op in gaan. Geloof me: ik heb IRL weer wat heftige akkefietjes achter de rug, ben er bewust niet op in gegaan. Dan bloedt het vanzelf wel dood.

Wees gewoon de meest wijze, en reageer gewoon niet meer. Morgen is iedereen hier jou toch weer vergeten. Het heeft geen nut.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Excuses aanvaard. Morgen een nieuwe dag, nieuwe kansen om er wat moois van te maken.

juliomariner
Berichten: 4832
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Helemaal prima..
Laat het een paar weken rusten en kijk dan nog eens naar de zaak en vraag u dan af: is het dit allemaal waard.
Excuses aanvaard en ik bied u ook mijn excuses aan voor mijn verhitte reactie.

juliomariner
Berichten: 4832
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dat is inderdaad het beste.

Moneyman
Berichten: 30108
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
24 apr 2023 22:57
Men kan natuurlijk altijd vragen om een topic te verwijderen, maar dan is het niet echt verstandig om voortdurend in dat topic te blijven reageren en steeds wilder om zich heen te schoppen.

Dan was het al vanzelf doodgebloed.
Om iets niet dood te laten bloeden zijn meer mensen nodig. Jij en een paar anderen hier zijn nét zo verantwoordelijk voor de escalatie die blijft bestaan. Kijk ook naar jezelf, zou ik zeggen, dat heeft o.a. JusticeSeeker óók al gedaan (waarvoor mijn respect!).

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

Moneyman schreef:
25 apr 2023 09:20

Om iets niet dood te laten bloeden zijn meer mensen nodig. Jij en een paar anderen hier zijn nét zo verantwoordelijk voor de escalatie die blijft bestaan. Kijk ook naar jezelf, zou ik zeggen, dat heeft o.a. JusticeSeeker óók al gedaan (waarvoor mijn respect!).
Hier ben ik het helemaal mee eens. Het zou voor bepaalde vaste forummers misschien eens goed zijn om een tijdje wat afstand te nemen van dit forum en dan hun eigen reacties nog eens na te lezen.
De respectloosheid en het agressief reageren voert weer behoorlijk de boventoon in sommige topics. Ik heb de indruk dat sommige mensen hun frustraties uit het dagelijks leven hier komen botvieren.

Moneyman
Berichten: 30108
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
25 apr 2023 09:41
Als u zich nou eens beperkt tot uw eigen reacties en hier niet de moderator gaat uithangen, komt het vanzelf goed.
Veelzeggend, dit. Jammer.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Lowieze schreef:
25 apr 2023 09:42
(...)
De respectloosheid en het agressief reageren voert weer behoorlijk de boventoon in sommige topics.
Ik zie dat ook. Het is dan elkaar na-apen ook en het gaat dan maar door en door.
Trek je dan terug uit het topic wanneer je je zegje gedaan hebt en stop met dóór reageren !

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Lowieze schreef:
25 apr 2023 09:42
Hier ben ik het helemaal mee eens. Het zou voor bepaalde vaste forummers misschien eens goed zijn om een tijdje wat afstand te nemen van dit forum en dan hun eigen reacties nog eens na te lezen.
Inderdaad. Als er een moment komt dat dit forum (of welk ander forum of online spelletje of wat dan ook) een te groot deel van je leven wordt loop je het risico dat je de realiteit uit het oog begint te verliezen. Je wereldje wordt dan te klein - met alle gevolgen van dien. Dan is het hoog tijd de boel even de boel te laten en - letterlijk - een frisse wind door het hoofd te laten waaien.

En als je na een paar dagen weer terug bent zal je merken dat er niets veranderd is en dat je niets gemist hebt.

Morgan le Fay
Berichten: 515
Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Ik lees Juice Seeker ipv Justice Seeker
Sorry woordgrapje, lukte alleen niet in plain Dutch :oops:

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Ik heb weer het probleem dat ik iets getypt heb, op verstuur klik en dan bij een lijst met onderwerpen uit kom. Heel vervelend, heb al 4 x hetzelfde gehad. Houd me nu dus maar even stil maar irritant is het wel!

juliomariner
Berichten: 4832
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dat heb ik constant. Daarom kopieeer ik de door mij geschreven reactie zodat ik niet telkens opnieuw moet typen. Ben al niet meer anders gewend .

Lady1234
Berichten: 27125
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik heb daar totaal geen last van.

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Lisa29 schreef:
30 apr 2023 20:17
Ik heb weer het probleem dat ik iets getypt heb, op verstuur klik en dan bij een lijst met onderwerpen uit kom. Heel vervelend, heb al 4 x hetzelfde gehad. Houd me nu dus maar even stil maar irritant is het wel!
Welkom op het Radar forum.

Erthanax
Berichten: 9694
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het kan aan mijn gemoedstoestand liggen, maar ik vind dat veel topics vollopen met gemekker, gezeur en gezuig. Kan dat niet wat minder?

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

Erthanax schreef:
23 mei 2023 23:04
Het kan aan mijn gemoedstoestand liggen, maar ik vind dat veel topics vollopen met gemekker, gezeur en gezuig. Kan dat niet wat minder?
Nou, inderdaad. Dat mensen zoveel van hun vrije tijd besteden aan al dat gezever, ongelooflijk.
En de moderatie is in geen velden of wegen te bekennen waardoor dit maar door en doorgaat.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Misschien is het wel tijd om dit forum weer eens een paar dagen in de ijskast te zetten. Een goedkope of dure maakt niet uit.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Er moet gewoon 1 of meerdere moderators zijn lijkt me.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Nee, mensen moeten eens wat meer onderscheid maken tussen hoofdzaken en bijzaken.

juliomariner
Berichten: 4832
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Toen de recdactie het eerste feedback topic opende schreven ze:
Nieuw: een feedbacktopic!
Wat kan er beter op dit forum? Zijn er opties die je mist? Wat zou jij graag anders zien?
Van extra categorieën tot scherpere regels en van uitgebreidere functies tot een meer transparantie moderatie: in dit topic kun je suggesties aandragen en daarover discussiëren.
Let op:
- Radar (de Moderator) zal op dit forum meelezen om suggesties op te doen en te vernemen wat er zoal speelt, maar vooralsnog niet om actief mee te discussiëren."
Aangezien het lijkt dat de moderatoren zelfs hier niet meelezen en ook eigenlijk nergens meer ingrijpen en ook maar zeer zelden op meldiongen reageren vraag iok me af wat het nut nog is van dit topic en misschien zelfs van het hele forum.
Er is al regelmatig gesteld dat de omroep het forum wil laten doodbloeden, daar lijkt het nu inderdaad wel heel erg op.

Gesloten