LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 65 particulier/standaardverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Schoentje

65 particulier/standaardverzekering

Ongelezen bericht door Schoentje »

:?: Wat kan ik nog veranderen? Ik ben 65 en particulier verzekerd. Ik werk nog een dag in het onderwijs??? Wat is verstandig??
Ik krijg GEEN kinderen meer en ook niet geïnteresserd in het invriezen van sperma. Daar betaal ik nu wel voor.
IK HOOP VAN JULLIE GOEDE ADVIEZEN TE KRIJGEN.

Gast

Re: 65 particulier/standaardverzekering

Ongelezen bericht door Gast »

Probeer het eens bij Agis in Utrecht.

Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: 65 particulier/standaardverzekering

Ongelezen bericht door Simon »

Gezien uw leeftijd zal het niet meevallen over te stappen naar een andere verzekeraar. Is het bij uw huidige verzekeraar niet mogelijk een beperkter dekking te kiezen?

Indien u een tussenpersoon heeft, kunt u daar wellicht op zeer korte termijn mee om de tafel gaan zitten.
Indien u geen tussenpersoon heeft kunt u op independer ( www.independer.nl ) kijken welke maatschappijen voordelig zijn, en daar proberen een verzekering af te sluiten. De verzekeraar zal eerst een zg. Medisch Akkoord moeten geven. Indien u bij meedere verzekeraars een aanvraag doet, zal er waarschijnlijk wel één tussen zitten die u accepteert. Houdt u wel rekening met de opzegging van uw huidige verzekering (natuurlijk pas opzeggen nadat u medisch akkoord bent), deze zal vermoedelijk voor 31 januari moeten geschieden. Maar dit kunt u navragen bij uw tussenpersoon of maatschappij of nalezen in de voorwaarden.
Ik raad u aan de aanvagen z.s.m. in te dienen. Bij de meeste direct-writers kunt u direct op de site een aanvraag indienen. Persoonlijk heb ik daarbij goede ervaringen met VGZ ( zie ww.vgz.nl ), een erg snelle afhandeling en goede bereikbaarheid van het callcenter.

vr. gr. Simon

Gesloten