LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Als student tussen wal en schip bij ziektekostenverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Als student tussen wal en schip bij ziektekostenverzekering

Ongelezen bericht door Gast »

Ik dacht dat als je werkte dat had mijn dochter tijdens haar studie ook gedaan om niet de dure particulierenziekenfonds af te sluiten toen is ze gewoon cz verzekerd geworden met het weekend baantje van haar dan betaal je als het goed is premie via je werk tja en dan moet je nog wel veel zelf betalen kijk tegenwoordig naar de nomale en basisverzekering die je dan wel als extra kosten hebt zijn ook €40,- a€50,- per maand. aar als ik jou Isabeau was zou ik echt eens kijken of je niet al ziekenkoste premie via je loon afdraagt.

jaap-peter

Re: Als student tussen wal en schip bij ziektekostenverzekering

Ongelezen bericht door jaap-peter »

Het is inderdaad een probleem.

Ik zat met hetzelfde probleem. Na mijn HEAO studie wilde ik nog een universitaire studie doen. Ik kreeg echter nog maar 1 jaar studiefinanciering en daarna moest ik gaan lenen. Op zich niet zo'n probleem. Maar ik had geen recht meer op ziekenfonds. Ik moest mij particulier gaan verzekeren.

Kunnen ze in Den Haag het ziekenfonds nu ook niet koppelen aan het ontvangen van een lening. Je bent toch gewoon student. Dan zou je toch ook gewoon in aanmerking moeten kunnen komen voor het ziekenfondspakket net zoals de andere studenten.

Ik zou alleen niet weten wie daarvoor de kar moet gaan trekken. Wellicht iets voor Radar.

Gesloten