LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] forum vorm foutjelijfrente

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Peter

forum vorm foutjelijfrente

Ongelezen bericht door Peter »

Wat vreemd! Na diverse opmerkingen over de uitzending betreffende lijfrente en Pensioen advies, is ineens e.e.a. uit het forum verdwenen....
Dus het bestaat nog steeds...
Hoe heette het ook weer....
Sensatie? Nee...
Censuur? JA!!!!

Peter

Re: forum vorm foutjelijfrente

Ongelezen bericht door Peter »

Gelukkig... het is er nog...
Maar u kunt alles terug vinden onder VERZEKERAARS
Lees en huiver, bid, vecht, lach, huil en verwonder.....

Habets Wiel

Re: forum vorm foutjelijfrente

Ongelezen bericht door Habets Wiel »

Geachte heer/mevrouw,
Bij deze wil ik ook reageren op uw uitzending van 26 novemer j.l.met betrekking tot de lijfrente.In uw programma is er met geen enkel woord gesproken over het belastingvoordeel dat de lijfrente heeft en ook niet dat men deze vanaf 55 jaar kan laten uitkeren.Hoezo is er later geen AOW probleem denk alleen al aan de vergrijzing.Ik vind het jammer dat er eenzijdig naar gekeken is.Mischien een tip voor de toekomst nodig ook eens mensen uit die wel goede ervaringen met lijfrente hebben dan ben je objectief.
met vriendelijke groet.
Wiel Habets

Realist

Re: forum vorm foutjelijfrente

Ongelezen bericht door Realist »

Ik ben dus waarschijnlijk te laat om dat nog te kunnen lezen. Jammer. Verder is het natuurlijk makkelijk om in deze tijd te gaan oordelen over diverse financiele zaken, simpelweg omdat de economie (beurzen) slechter draaien dan de laatste jaren. In die goede jaren hoorde je radar niet en de consument ook niet. Een warme douche en koude douche is wel wat magertjes!!!!!!

Gesloten