LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] generali

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

generali

Ongelezen bericht door flepp »

Verzekering beeindigd generali, andere verzekeraar Stoutenburgh Leusden schrijft premie af zonder machtiging deze zou generali gegeven hebben is slordig zegt deze, nogmaals contact met generali hoe dit zo maar kan dan is het een foutje gelooft ik niet Stoutenburgh is waarschijnlijk een onderdeel van generali zelf, Ben er 40 jaar vezekerd geweest met 1 schade in 1994 doch zouden er meerder schade geclaimd zijn geweest in die jaren, is het daar een rommeltje.

PeterW1572
Berichten: 145
Lid geworden op: 02 jul 2013 10:31

Re: generali

Ongelezen bericht door PeterW1572 »

Als ik dit zo lees kunnen we in ieder geval constateren dat slecht taalonderwijs niet iets is van de laatste jaren....

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: generali

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Wauw, wat een lange zin!

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: generali

Ongelezen bericht door flepp »

mierenneukers zeker zelf verzekeraars

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: generali

Ongelezen bericht door sephora30 »

Jouw post is ook een rommeltje :?

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: generali

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Klopt. Wij werken voor Generali en zijn as we speak bezig om álle verzekeringsmaatschappijen op te kopen en dan uw gegevens aan al deze verzekeringsmaatschappijen door te spelen zodat zij geld bij u kunnen afschrijven. Oh, en we zeggen ook dat u heel veel schades hebt gehad in de afgelopen 40 jaar...

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: generali

Ongelezen bericht door flepp »

waarheid is hardt, gaat het hier om wat er staat of is het om het afzeiken. Gaat elders een taal cursus beginnen. Hebben jullie niets anders te doen dit is een ander onderwerp.
punt en komma neukers zijn jullie

Generali
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 apr 2010 10:52

Re: generali

Ongelezen bericht door Generali »

Beste flepp,

Vervelend te lezen dat uw premie automatisch werd geïncasseerd terwijl u anders had verwacht.
Wij zoeken graag voor u uit wat er is gebeurd. Daarvoor hebben wij meer gegevens nodig. Wilt u uw naam, adres en polisnummer mailen naar [email protected] met in de onderwerpregel 't.a.v. Belinda'? Dan zorg ik dat het wordt uitgezocht en dat u wordt geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Generali verzekeringsgroep

Belinda
Communicatie Adviseur

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: generali

Ongelezen bericht door flepp »

Beste,

is niet nodig heb geld al terug laten boeken.

Normaal wordt er bericht waar neer een afschrijving plaats heeft, is het onfatsoenlijk dat het zonder medeweten automatische incasso ergens anders is afgegeven waar geen toestemming voor gegeven is,
gelooft niet in toeval daarvan, en waarom ik rommeltje schreef is dat een medewerker van generali beweerde dat er meer claims zijn dan we zelf weten, eenmaal voor zover ik me herinnert aanspraak gemaakt daarop. Eigenlijk wel nieuwsgierig wat die andere claims geweest zijn.
En kinderachtige mensen die reageren.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: generali

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Dus.... U heeft een klacht over Generalli. U klaagt dat zij meer schades hebben dan u ooit geclaimd heeft. Dat is een ernstige aantijging! Ruikt naar oplichting.

Afijn, dan biedt de beschuldigde aan om dit voor u uit te zoeken....

En wat doet u dan? Afwijzen de uitgestoken hand.....

Vermoeden van schuld ligt bij u nu, gefeliciteerd!

P.S. werk wel met verzekeringen, niet bij Generalli.... Dan weet u dat vast.

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: generali

Ongelezen bericht door flepp »

Was boos dat Generali ongevraagd de machtiging had verstrekt aan derde.
Generali contact gehad daarover dat we het het niet netjes vinden was foutje ja klets je de maar uit.
Er zouden schades geclaimd zijn waar wij op reageerde dit klopt niet wil wel weten als dit zo is.
Als men zomaar geld incasseert zonder berichtgeving dan is dit onfatsoenlijk, en als er zoals Generali altijd jaarlijks een bericht stuurde op de datum van ... schrijven we een bedrag af had ik kunnen reageren daarop, En de zogenaamde uit gestoken hand was niet nodig geweest als men zich aan de regels houdt.

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: generali

Ongelezen bericht door flepp »

Annikaatje,

wil graag overzicht van de vele schades die wij zouden hebben gehad dan kan ik zelf bevestigen of dit zo is kan ik dit doorgeven aan de maatschappij, waar haalt jij het vandaan.
En dat men het nu om wil draaien dat het vermoeden van schuld bij mij ligt kom maar met de bewijzen.
Heb niets te verbergen ligt hier echt niet wakker van deze valse beschuldiging.

Gesloten