LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] harmony service center telefoonverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Sasschky
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2010 15:58

Re: harmony service center telefoonverzekering

Ongelezen bericht door Sasschky »

Geschrokken van alle berichten die ik las toen ik nietsvermoedend HSC intypte, heb ik direct een brief geschreven om HSC op te zeggen. Tevens heb ik een mail gestuurd, met daarin de aankondiging dat ik deze ook per aangetekende brief zou versturen. Tot mijn verbazing kreeg ik binnen 1 minuut al antwoord:


Geachte mevrouw Scholtze,

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij zullen op uw verzoek uw polis opzeggen. U ontvangt hiervan nog een schriftelijke bevestiging. U hoeft geen aangetekende brief te versturen. Uw opzegging wordt vandaag nog behandeld.
Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Service. Deze afdeling is op werkdagen tussen 08.30 uur en 18.00 uur te bereiken op telefoonnummer 010 – 206 86 86.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Bianca Wilting
Afdeling Customer Care
Harmony Service Center

Ik wacht even af wat er verder nog gebeurd. Ik geef het dan nog wel even door...
Groet, Sasschky

kruikenzijker
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 dec 2008 19:51

Re: harmony service center telefoonverzekering

Ongelezen bericht door kruikenzijker »

voor iedereen die een verzekering wil opzeggen van HSC inzake Rosemont heb ik hier het tel nummer en adres.

Harmony Service Center BV
Beursplein 37
3011 AA ROTTERDAM
tel. 010-2068686


wij hebben al twee keer eerder een verzekering daar opgezegt zonder enig probleem.
misschien is dit het directe nummer en het gewone ardes ipv antwoordnummer.

succes iedereen

Sab85
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 okt 2010 16:02

Re: harmony service center telefoonverzekering

Ongelezen bericht door Sab85 »

Op hun beginsite zie je rechts een linkje staan waarbij staat ''telefoonlijst''. Deze nummers zijn voor schade maar ik heb dat per ongeluk niet gelezen.
Heb het nummer gebeld wat bij Dixons stond en toen ik meldde dat ik mijn contract wilde opzeggen, reageerde ze eerst een beetje vreemd.
Uiteindelijk snapte ze wat ik wilde en handelde ze het netjes met me af.

Achteraf snap ik waarom ze zo vreemd reageerde... ik belde het nummer om een schade te melden! Oh My, voortaan toch wat beter lezen merk ik!

Ik zou een bevestiging krijgen en aangezien ik al heb betaald voor komende maand (13-10 tot 12-11) betaal ik nu dus niks meer en stopt het op 12-11. Vroeg het nog een keer ter bevestiging, en ze bevestigde dit met ja, dit klopt.

Nu maar wachten op die bevestiging!

forumlid 593
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2011 17:13

Re: harmony service center telefoonverzekering

Ongelezen bericht door forumlid 593 »

het probleem met het HCS heb ik ook gehad.

Momenteel kan je redelijk gemakkelijk je polis opzeggen.
Het probleem ligt ook niet direct met het HCS als wel (in mijn geval) met T for telecom.
Als klant denk je in concept one stop shop.

Je koopt een telefoon en een verzekering en zij regelen de rest, dat doen ze immers ook als de telefoon kapot is.
Nu bleek dat ze hierin nalatig zijn.
Ja we verkopen maar we zeggen niet dat je met een 3e partij te maken hebt nog dat je zelf de verzekering moet opzeggen./


Wat ik HSC wel kwalijk neem is dat ze bij het afzeggen van polis 1 wel gezegd hebben dat de telefoon die ik dacht verzekerd te hebben niet (onder dat polisnummer verzekert was) maar NIET dat deze wel degelijk onder een ander nummer WEL verzekerd was.

Resultaat ik heb een nieuwe telefoon aangeschaft terwijl ik de oude wel degelijk had kunnen laten repareren.

Anac321
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: harmony service center telefoonverzekering

Ongelezen bericht door Anac321 »

Na vanaf oktober 2009 7.99 euro per maand betaald te hebben dien ik begin juni 2011 een claim bij verzekeraar Harmony Service Center omdat mijn blackberry is kapotgevallen. Ik krijg telefonisch te horen dat ik daar al sinds januari 2011 niet verzekerd ben, terwijl ik 26 mei 10.24 nog heb gebeld om te checken of mijn polis in orde was, waar ik bevestigend antwoord op had gekregen.

In het eerste gesprek werd gezegd dat er een opzegbrief was verstuurd in januari, omdat de samenwerking was beëindigd met de telefoonwinkel Optie 1. Navraag leerde mij dat deze brief verstuurd was naar mijn oude adres op 15 januari, terwijl ik in september een adreswijziging had doorgegeven, en deze ook bij hen in het systeem stond begin juni en eind mei. Er werd mij in het eerste klachtengesprek aangeraden om een bezwaar in te dienen tegen het opzeggen van de polis. Dit heb ik gedaan, en pas na 3 weken een antwoord gehad wat bestond uit een standaardbrief met spelfouten. Na nogmaals bellen op 22 juni was ineens niet meer te zien in het systeem dat ik 26 mei gebeld had en te horen had gekregen dat de polis in orde was. Ook was ineens wel te zien dat de brief 5 december naar mijn vorige adres gestuurd was, en 15 januari naar het juiste adres. In mijn telefoongegevens is te zien dat ik een paar minuten lang op 26 mei vanaf 10.24 heb gebeld met Harmony Service Center. Ook ben ik heel voorzichtig met post weggooien, naar mijn weten is er nooit een brief rond 15 januari op mijn nieuwe adres aangekomen.

Er worden ineens feiten achterwege gelaten en toegevoegd die wel heel gunstig zijn voor Harmony Service Center, en ongunstig voor de benadeelde partij. Ik ben het er niet mee eens dat mijn polis is opgezegd, zonder dit aan mij te laten weten, en dat ik niet de beloofde service en klantvriendelijkheid ontvang die mij beloofd zijn in de polis waarvoor ik in totaal 119.85 betaald heb.

Gesloten