LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING zet zomaar woonverzekering stop

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Billy11
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2019 10:50

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Billy11 »

@moederslink

een klein lesje methodiek, didactiek en pedagogiek :wink: Hahaha hier hou ik van. afgesproken :D

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door moederslink »

:D Dus trek die kwaaie ' keutel ' maar weer in...

Billy11
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2019 10:50

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Billy11 »

@ Theotrucker

Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt. Interpolis is ook de verzekeraar van de tegenpartij. Ik had alleen een ziektekosten verzekering bij Interpolis. Door hun klantvriendelijkheid en behulpzaamheid heb ik besloten om direct na dit hele voorval bij hun alle verzekeringen af te sluiten. Zoals eerder vermeld de verzekering van de tegenpartij (Interpolis) komt zelf de schade opnemen. Wat ons uitgelegd werd dat dit niet de normale gang van zaken is. Ook had de schade expert van de tegenpartij (Interpolis) in zijn vakantie toch nog contact met ons opgenomen vanwege een spoedzaak (woning onbewoonbaar verklaard). Dus ook niet de normale gang van zaken.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dat heeft zich dus voor hun geloond! Interpolis is zo filantropisch ingesteld.

Billy11
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2019 10:50

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Billy11 »

@moederslink

Gezegde ben ik niet zo bekend mee. MM ik heb bij deze mijn kwaaie "Keutel" ingetrokken.

Billy11
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2019 10:50

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Billy11 »

@ Theotrucker

Indd. Weer ons geluk

Lady1234
Berichten: 27122
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Uit alles blijkt inderdaad dat u totaal geen kaas gegeten hebt van verzekeringen en hoe verzekeraars werken.

Billy11
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2019 10:50

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Billy11 »

@ Lady1234

Dat is indd correct en tevens juist. je bent nooit te oud om te leren zeggen ze dan.

Moneyman
Berichten: 30106
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Moneyman »

Billy11 schreef:
18 jul 2019 23:16
@moederslink

Gezegde ben ik niet zo bekend mee. MM ik heb bij deze mijn kwaaie "Keutel" ingetrokken.
Fijn, en dapper! Thanks.

Ik ben namelijk gewoon oprecht benieuwd hoe de rol van de ING in het geheel past, want ik zie m nog steeds niet.

Billy11
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2019 10:50

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Billy11 »

@ Moneyman

Ik heb zojuist contact proberen te leggen met ING. Omdat de verzekering op de naam van mijn vrouw staat wilde zij geen info verschaffen. Mijn vrouw wordt zelf maandag hierover teruggebeld. Wel gaven ze aan dat er fouten zijn gemaakt door de ING en aan mij werd gevraagd om de gehele situatie nogmaals uit te leggen. Ook de ongeveer hoogte van de schade aan het app en inboedel. Dus fingers crossed en ben benieuwd wat hier uit gaat komen.

Moneyman
Berichten: 30106
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ben benieuwd, succes!

Billy11
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2019 10:50

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Billy11 »

@ Moneyman

Dankje.

Billy11
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2019 10:50

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Billy11 »

@ Moneyman

Mijn vrouw had zojuist contact gehad met ING. Ze hebben wel tien keer hun excuses aangeboden. Zaak word direct opgepakt. Ze gaan direct ook een het schade bedrag uitkeren nadat hun schade expert op 31 juli langs is geweest. Daarna gaan ze het schadebedrag verhalen op de tegenpartij. Foutje lag bij het personeel van de ING dus uiteindelijk blijkbaar toch verzekerd. We kunnen weer opgelucht adem halen.

Billy11
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2019 10:50

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Billy11 »

Theotrucker schreef:
18 jul 2019 19:54
Je maakt een heel grote fout.
De fout is niet van de ING. Als ze de verzekering door hadden laten gaan en er was gebleken dat het een verhuurde boedel en geen eigen gebruik was hadden ze ook niets hoeven te doen en niets terugbetalen.
Als er bij mij € 0,10 per maand geïncasseerd zou worden zie ik dat en reageer ik daar op en haal het terug.
Als hier iemand integer is, dan Moneyman.

Mijn vrouw had zojuist contact gehad met ING. Ze hebben wel tien keer hun excuses aangeboden. Zaak word direct opgepakt. Ze gaan direct ook een het schade bedrag uitkeren nadat hun schade expert op 31 juli langs is geweest. Daarna gaan ze het schadebedrag verhalen op de tegenpartij. Foutje lag bij het personeel van de ING dus uiteindelijk blijkbaar toch verzekerd. We kunnen weer opgelucht adem halen

Billy11
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2019 10:50

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Billy11 »

Lady1234 schreef:
18 jul 2019 21:55
De schuld bij een ander leggen, is altijd veel makkelijker.

Maar ja, of de Ts er nu zoveel op vooruit gaat? ING heeft 10 jaar nieuwwaarde dekking, dat heeft mijns inziens geen andere verzekeraar.

En als je naar de beheerskosten kijkt die Rabo in rekening brengt voor die polissen van Interpolis, dan wordt je ook niet echt blij.
Mijn vrouw had zojuist contact gehad met ING. Ze hebben wel tien keer hun excuses aangeboden. Zaak word direct opgepakt. Ze gaan direct ook een het schade bedrag uitkeren nadat hun schade expert op 31 juli langs is geweest. Daarna gaan ze het schadebedrag verhalen op de tegenpartij. Foutje lag bij het personeel van de ING dus uiteindelijk blijkbaar toch verzekerd. We kunnen weer opgelucht adem halen

Lady1234
Berichten: 27122
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En nou nog die polissen bij Interpolis? Was het verslag van de expert van Interpolis niet goed genoeg?

Billy11
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2019 10:50

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Billy11 »

Lady1234 schreef:
22 jul 2019 18:04
En nou nog die polissen bij Interpolis? Was het verslag van de expert van Interpolis niet goed genoeg?
Huh?!?

Lady1234
Berichten: 27122
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U schreef dit.



Bericht door Billy11 » 18 jul 2019 19:56

:o @Lady1234

Dat is 1 ding wat zeker is. Alles word bij ING stopgezet. Dit is en goeie les voor ons geweest. Alle verzekeringen al afgesloten via de Rabobank Interpolis. Vanaf nu hou ik daar alles van bij. Vrouwtje ook weer een zorg minder
:D

En ook schreef u dat de expert van Interpolis geweest is. En dat u zo uitermate tevreden was over die service.

Dus wat gaat u nu met die nieuwe polissen doen?

Billy11
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2019 10:50

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Billy11 »

Lady1234 schreef:
22 jul 2019 19:35
U schreef dit.



Bericht door Billy11 » 18 jul 2019 19:56

:o @Lady1234

Dat is 1 ding wat zeker is. Alles word bij ING stopgezet. Dit is en goeie les voor ons geweest. Alle verzekeringen al afgesloten via de Rabobank Interpolis. Vanaf nu hou ik daar alles van bij. Vrouwtje ook weer een zorg minder
:D

En ook schreef u dat de expert van Interpolis geweest is. En dat u zo uitermate tevreden was over die service.

Dus wat gaat u nu met die nieuwe polissen doen?
Die hou ik gewoon aan. Zodra alles uitbetaald is word ING stopgezet.
Geen vertrouwen meer in. Want uiteindelijk hebben wij anderhalve week alsnog zelf moeten uitzoeken.

Lady1234
Berichten: 27122
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus u gaat al die maanden premie nabetalen? En om wat? Excuses van ING. En dan de polis opzeggen?

Want de veroorzaker van de schade heeft al aansprakelijkheid erkend, zijn expert is al geweest. Zijn verzekeraar gaat betalen. En dat alles omdat u 1,5 week voor uzelf moest zorgen? Het pand is al verkocht.

Wat een gekkigheid.

Gesloten