LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verzekeraar zicht adviseurs

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
dootje66
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jun 2014 09:37

verzekeraar zicht adviseurs

Ongelezen bericht door dootje66 »

na bijna een jaar vechten en door het niet uitkeren van het schadebedrag dreigt voor mij nu een faillissement!!! de firma zicht adviseurs heeft zonder mij daarvan op de hoogte te stellen na een eerdere schade mijn eigen risico naar 5000 euro gezet. juridisch gezien zijn zij verplicht om dit schriftelijk aan mij kenbaar te maken zodat ik de keuze heb ermee akkoord te gaan of naar een ander te stappen. Hierover is voldoende jurisprudentie maar zij weigeren dit aan te passen en inmiddels is nr 6 in bijna een jaar tijd op zoek naar DE BRIEF!!!

Keurig betaal ik elke maand mijn premie en wordt ik nu voor de 2e keer zo slecht behandeld!!!! niemand geeft thuis, iedereen verschuilt zich achter elkaar en ondertussen moet ik met lede ogen aanzien hoe mijn bedrijf en gezin hierdoor de vernieling ingaan.

De verzekeraar heeft nu NA 1 JAAR aangegeven dat we maar moeten gaan arbitreren, waardoor de termijn van uitkering weer opgerekt wordt, en ik op zeker alles kwijt ga raken omdat ik die tijd niet meer heb!!!

Helaas is zicht een volmachtbedrijf en is mijn polis niet bij nationale nederlanden bekend, maar heb inmiddels uit pure frustratie over de hele gang van zaken toch contact gezocht met nationale nederlanden zelf, maar zoals u zult begrijpen houden ook deze partijen elkaar de hand boven het hoofd en is de betalende klant absoluut geen koning maar melkkoe en als er dan iets aan de hand is geven ze niet thuis!!!

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: verzekeraar zicht adviseurs

Ongelezen bericht door vroem »

rechtsbijstand al ingeschakeld? en is het een zakelijke discussie of privé?

dootje66
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jun 2014 09:37

Re: verzekeraar zicht adviseurs

Ongelezen bericht door dootje66 »

het is een zakelijke kwestie en we zijn er bij de schade in 2011 achter gekomen dat ze verzuimd hadden om mijn rechtsbijstandverzekering aan te vragen dit zou alsnog gebeuren maar ook nu blijkt dat ze dat verzuimd hebben!!! maar om een lang verhaal kort te houden het is toch te zot voor woorden dat je keurig je premie betaald en als er iets is niet geholpen wordt en het zover moet komen dat je door het niet uitgekeerd krijgen van een schade je bedrijf en alles verliest!!!

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: verzekeraar zicht adviseurs

Ongelezen bericht door angel1978 »

dootje66 schreef:het is een zakelijke kwestie en we zijn er bij de schade in 2011 achter gekomen dat ze verzuimd hadden om mijn rechtsbijstandverzekering aan te vragen dit zou alsnog gebeuren maar ook nu blijkt dat ze dat verzuimd hebben!!! maar om een lang verhaal kort te houden het is toch te zot voor woorden dat je keurig je premie betaald en als er iets is niet geholpen wordt en het zover moet komen dat je door het niet uitgekeerd krijgen van een schade je bedrijf en alles verliest!!!
je zit hier op een consumentenforum.

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: verzekeraar zicht adviseurs

Ongelezen bericht door harley68 »

Ik kan mij bijna niet voorstellen dat een eigen risico zo enorm verhoogd wordt. Om wat voor polis gaat het, inboedel, opstal, AVB?

dootje66
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jun 2014 09:37

Re: verzekeraar zicht adviseurs

Ongelezen bericht door dootje66 »

het gaat om een inboedel en bedrijfsschadeverzekering en idd absurd bedrag, zij geven aan dat ze het gedaan hebben vanwege eerdere waterschades maar die waren veroorzaakt en verhaalt op de bovenbuurvrouw!!!!

@angel1978 klopt maar ik ben ook gewoon consument die haar hart wil luchten over zoveel onredelijkheid

oininio
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2014 18:56

Re: verzekeraar zicht adviseurs

Ongelezen bericht door oininio »

Zicht adviseurs behandelt mijn klacht ook niet serieus, vele mails geschreven maar krijg geen antwoord op een schademelding.
De reactie van hun klachtenafdeling is ook bijzonder, krijg een automatisch antwoord terug van Harold Reijnders een Zicht vestigingsmanager die volgens zijn eigen linked-in pagina er al een jaar niet meer werkt, hij deelt in de mail mede binnen een week contact op te nemen, niet dus.

harold.hoeijmans
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 aug 2014 23:27

Re: verzekeraar zicht adviseurs

Ongelezen bericht door harold.hoeijmans »

Beste Doortje,

Als ik je verhaal juist interpreteer dan heeft het verzekeringskantoor wel wat steken laten vallen, in ieder geval betreffende informatieplicht. Wellicht kan ik je helpen om de schade alsnog uitgekeerd te krijgen, zonder dat enorme eigen risico. Om dat te beoordelen zou ik me wel goed moeten inlezen in het dossier. Uiteraard zal ik dat dan pro deo uitvoeren. Mocht je dat willen, dan hoor ik het graag.

Vriendelijke groet, Harold Hoeijmans

Gesloten