LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voogd & Voogd verzekeringen en schadeafwikkeling

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
manders
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 okt 2011 13:22

Voogd & Voogd verzekeringen en schadeafwikkeling

Ongelezen bericht door manders »

Hierbij weer uw vast panellid die graag zijn ervaring wil delen met zijn volgers:

Als je een schade hebt en de tegenpartij erkent schuld stuur je je auto naar de reparateur en huur je in de tussenliggende periode een auto (je moet immers vervoer hebben).

Altijd gaat dit goed echter bij VOOGD EN VOOGD verzekeringen gaan ze achteraf met je in discussie of het nodig was de auto voor de gehele duur te huren (periode schade t/m reparatie). Dus Mw Erika van Dalen is op dit moment aan het kijken of ik überhaupt iets terug krijg van de 21 dagen autohuur,....... ERG WRANG. Hun verzekerde schaamt zich voor zijn verzekering dus kijk uit voor VOOGD EN VOOGD. Ook hij weet dat ik hier niet om heb gevraagd.

Heb je van doen met voogd & voogd schakel je rechtsbijstand direct in en laat het via hen lopen om zo te voorkomen dat je buiten je schuld om zelf blijft zitten met schade terwijl de tegenpartij fout was.

Ik laat jullie weten of en hoeveel voogd en voogd wil oplossen maar ik heb de hoop verloren in voogd en voogd.

Dus ben gewaarschuwd voor voogd & voogd.

Uw panellid

Nicky_The
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 dec 2010 11:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Voogd & Voogd verzekeringen en schadeafwikkeling

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Zij zijn niet de enigste... Ken er nog 1 die het zelfs met rechtsbijstand flikt..

Voogd & Voogd
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2012 15:06

Re: Voogd & Voogd verzekeringen en schadeafwikkeling

Ongelezen bericht door Voogd & Voogd »

Geachte heer, mevrouw,

Spijtig dat u deze ervaring met ons bedrijf heeft. Wij beschouwen dit als een klacht en gaan dit voor u uitzoeken. Wilt u voor de volledigheid uw klantnummer, polisnummer en/of schadenummer van uw verzekering sturen naar [email protected]?

U ontvangt van ons spoedig een gedegen terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,
Voogd & Voogd Verzekeringen

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: Voogd & Voogd verzekeringen en schadeafwikkeling

Ongelezen bericht door Leojes30 »

Sowieso is wettelijk geregeld dat je maar 75% van de kosten van vervangend vervoer bij de tegenpartij kan verhalen..dat kan je eigen RB verzekering je ook vertellen.

En 21 dagen is ook heel erg veel sorry dat ik het zeg, als u naar een garage verwezen bent (dus geen eigen keus) en die garage heeft bijvoorbeeld pas na twee weken tijd om er aan te beginnen en uw eigen auto is niet rijbaar dan is het nog enigzins reeel.

Maar kiets u zelf een garage die geen tijd heeft om meteen aan de auto te beginnen en u moet daar twee , drie weken op wachten tja....

Als er bijvoorbeeld exclusieve onderdelen besteld moeten worden en dat duurt even, kan ik me ook nog indenken dat je zo 21 dagen verder bent.

En daarbij u hebt er zelf voor gekozen om u zelf NIET te verzekeren tegen vervangend vervoer ( als zou u eigen verz alles betalen en verhalen) tja dan ben je afhankelijk van de tegenpartij

jblanken
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2013 17:58

Re: Voogd & Voogd verzekeringen en schadeafwikkeling

Ongelezen bericht door jblanken »

ja Voogd en Voogd DRAMA verzekering.

Zolang je 4 jaar premie betaald en er gebeurd niks, gaat alles goed.
In 2011 hadden we schade door toedoen van een ander, schadeformulier ingevuld met andere partij
schaderapport laten maken. ingediend bij tussenpersoon RABO.
Maar een jaar lang niks van gehoord van Voogd en Voogd, ook op mail van de RABO werd niet gereageerd
door Voogd en Voogd,Dus schade niet betaald.
16 juni 2012 werd de scooter ontvreemd, dus aangifte gedaan bij de politie alles geregeld denk je dan.
In dec 2012 valt er een nieuwe polis in de bus over het jaar 2013, terwijl Voogd en Voogd op de hoogte was
dat de scooter ontvreemd was. ja wat je ook doorgeeft via telefoon of mail bij Voogd en Voogd lijkt wel of
ze dit direct in de prullenbak gooien.
Maar eens contact opgenomen met de RDW, alles was prima geregeld scooter staat in het gestolen register
en is gevrijwaard van de verzekeringsplicht. daar kan deze verzekeraar dus zo in.
Maar na vele telefoontjes en mails naar Voogd en Voogd en naar de tussenpersoon RABO blijven ze herinneringen sturen, zelfs de scooter is sinds jan 2013 uit de verzekering en is het kenteken afgemeld bij de rdw door Voogd en Voogd. scooter staat toch al in het gestolen register van de RDW.
Kregen wij van de week post,Voogd en Voogd heeft de premie ter incasso uit handen gegeven.
Maar eens gebeld naar het incassobureau, (DAS Rotterdam) situatie uitgelegd netjes te woord gestaan en vond dit ook een vreemde gang van zaken. zet u verhaal op de mail naar mij ga ik met Voogd en Voogd in conclaaf.
Nu heb ik met Voogd en Voogd en de RABO en DAS van doen snapt u het nog.
daarna maar weer eens met Voogd en Voogd gebeld, beter niet kunnen doen. moet naar mijn tussenpersoon de RABO. ja daar ben ik al 3 keer geweest.
Heeft u schade word het niet uitgekeerd, maar als u verzekerde voertuig gestolen is moet u bij Voogd en Voogd wel premie blijven betalen.

Conclusie sluit geen verzekering af bij Voogd en Voogd als u niet gek wilt worden.

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: Voogd & Voogd verzekeringen en schadeafwikkeling

Ongelezen bericht door harley68 »

manders schreef:Altijd gaat dit goed echter bij VOOGD EN VOOGD verzekeringen gaan ze achteraf met je in discussie of het nodig was de auto voor de gehele duur te huren (periode schade t/m reparatie). Dus Mw Erika van Dalen is op dit moment aan het kijken of ik überhaupt iets terug krijg van de 21 dagen autohuur,.......
De periode van 21 dagen is inderdaad erg lang. Daar zullen alle verzekeraars een punt van maken. Er moet wel echt wat bijzonders aan de hand zijn wil je auto 21 dagen ter reparatie staan bij een garage. Daarnaast klopt het dat je 75% van de autohuur vergoed krijgt.

Misschien kun je wat extra informatie geven waaruit blijkt dat je auto 21 dagen ter reparatie heeft gestaan?

Saddik
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2013 10:17

Re: Voogd & Voogd verzekeringen en schadeafwikkeling

Ongelezen bericht door Saddik »

Sluit geen verzekering af bij Voogd en Voogd als u niet gek wilt worden.
Wat een bedrijf ik heb jaren betaald aan de verziekeringen, nu heb ik schade aan mijn auto.
Voogd en voogd die zegt dat de auto niet voldoet aan de in de
polis gestelde alarmeisen (oplichters)

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Voogd & Voogd verzekeringen en schadeafwikkeling

Ongelezen bericht door Frantic2 »

kom nou Saddik... Als er een alarm verplichting in de polis staat en die heb je niet....Wie is er dan dom bezig? Jij of je verzekering?

Je reactie is wel van toepassing als je nu een schade hebt die niks met een alarm van doen heeft, een aanrijding, brand, hagel..... maar als er is ingebroken of hij is gestolen... ja dan had er een alarm op moeten zitten.

Saddik
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2013 10:17

Re: Voogd & Voogd verzekeringen en schadeafwikkeling

Ongelezen bericht door Saddik »

Wat heeft schade met alarm mee te maken of ben ik gek ik dank dat u voor die gasten werkt,

ik ben helemaal klaar Voogd & Voogd

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Voogd & Voogd verzekeringen en schadeafwikkeling

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Saddik schreef:Wat heeft schade met alarm mee te maken of ben ik gek ik dank dat u voor die gasten werkt,

ik ben helemaal klaar Voogd & Voogd

Schade door inbraak... ????

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Voogd & Voogd verzekeringen en schadeafwikkeling

Ongelezen bericht door Frantic2 »

yep, klink als een gastje met een veel te dure auto en een hele slechte algemene ontwikkeling....

ik dank niet zoveel, werk niet voor Voogd en Voogd, ze kunnen wel goed kanoën trouwens.....

BramW
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2014 15:04

Re: Voogd & Voogd verzekeringen en schadeafwikkeling

Ongelezen bericht door BramW »

Klant onvriendelijk bedrijf. Jaren netjes mijn premie op tijd betaald, nooit schade of klachten gemeld. Één keer gaat er iets mis met betaling, krijg ik gelijk een dreigbrief en moet €10,- extra administratiekosten betalen. Walgelijke vertoning, wie gaat er nou zo met klanten om? Ik ga gelijk overstappen naar andere verzekering. En zo te zien ben ik niet de enige met klachten (zie ook: zeker.com)

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: Voogd & Voogd verzekeringen en schadeafwikkeling

Ongelezen bericht door harley68 »

@manders,

Het is niet meer dan logisch dat verzekeraars kijken naar de nota van een huurauto. Zo zullen ze geen huur van een mercedes vergoeden als u een kleine kia rijdt en zullen ze ook geen 21 dagen vergoeden als de reparatieduur 3 dagen bedraagt. Dat heeft niets met onredelijk gedrag te maken maar is een normale logische gang van zaken. Is de auto niet meer te repareren dan is een redelijke termijn 14 dagen. Dat is algemeen gangbaar bij alle verzekeraars.

Overigens ben ik ook geen liefhebber van Voogd & Voogd maar ik zie hier niet echt een probleem.

master2601
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 nov 2013 12:50

Re: Voogd & Voogd verzekeringen en schadeafwikkeling

Ongelezen bericht door master2601 »

Blij dat r van dit soort dingen op internet staan weet ik gelijk waar ik aan toe ben
Kan ook voogd en voogd contact niet bereiken ze reageren ook niet op mail dus gaan mr lkkrr naar een andere verzekeraar
Opzeggen gaan we maar doen via aangetekende brief

Gesloten