LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden-uitvaartverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
klazinaveen
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 apr 2007 15:31

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door klazinaveen »

Vandaag de ontvangst bevestiging gekregen van yarden, nu met een juiste datum. N.a.v. mijn brief zijn ze een intern onderzoek gestart, die ca.2 weken zal duren. Ik hoop dat er inmiddels meer mensen aangetekend een klacht hebben gedeponeerd. Ik heb een rechtsbijstand verzekering en heb in de brief een datum vermeld waarop ik uiterlijk antwoord wil en gezegd dat ik dan juridische stappen zal ondernemen. Als de discussie alleen hier loopt en niet ook nog bij yarden, zal men niet veel veranderen, alleen misschien bij een enkeling die bij hun geprotesteerd heeft en met juridische stappen dreigt.

Frans Veerman
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 mei 2007 15:07

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Frans Veerman »

Ook ik ben (onaangenaam) verrast door Yarden en heb om uitleg gevraagd.Na 2 telefoontjes , 1 bezoek en 2 brieven van Yarden ben ik terug bij af.
Yarden blijft bij het standpunt dat zij de koopsompolis mogen aanpassen en wat erger is dat doen zij nogmaals over 5 jaar en dan zijn voor alle koopsompolishouders de rapen pas echt gaar.
Op mijn nieuwe (mij eenzijdig door Yarden opgedrongen) polis staat dat ik een koopsom heb ad € 1978,00 daar staat een verzekerd bedrag voor ad € 2304,78 Op dit polisblad staat aangegeven dat een winstdeling van toepassinfg is op deze polis.
In een begeleidend schrijven geeft Yarden aan dat zij een gratis ledenkorting aanbieden als ik de uitvaart door Yarden laat verzorgen waardoor het op het polisblad genoemde verzekerd bedrag overeen komt met een marktwaarde ad € 3733,74.Belangrijk is dat rechten op een ledenkorting NIET staan vermeld op het polisblad. !!!!!!!
Ik heb via Yarden internet de uitvaartkosten berekend zoals ik die als "pakket van diensten " bij de aanschaf van de koopsompolis gegarandeerd als rechten mocht zien / eisen.!! En zelfs nu al kom ik boven de marktwaarde uit zodat zelfs met ledenkorting en nieuwe garantie's er toch bijbetaald zal moeten worden.
Dan komt daar nog overheen de aangekondigde wijziging over 5 jaar. Yarden geeft aan in een brief aan mij dd 3 mei 2007 dat indien de uitvaartkosten sneller stijgen dan de winstdeling ( wat denk je zelf ? ) dat dan de polis onvoldoende is om dit "pakket van diensten " alsnog af te nemen.Daarbij komt Yarden met een nieuw voorstel om een aanpassing toe te passen (bijbetalen ??) en dan weer voor de volgende 5 jaar tegen stijging van de uitvaartkosten te garanderen.
Bij het afsluiten van zo een gewijzgde polis zit dan eveneens 10% ledenkorting indien de uitvaart door Yarden zal worden uitgevoerd.
Maar die 10% is dan in waarde uitgedrukt aanmerkelijk minder als het verschil tussen het huidige verzekerde bedrag en de huidige marktwaarde.Ik heb het hier over (waarschijnlijk) ca € 1000,00 of meer !!
Al met al dus een zéér ongewenste stap van Yarden waarbij zij hun leden (?) zéér grof benadelen en niets heel laten van beloftes en garanties die zij bij de verkoop van de koopsommen heben gedaan.
Het mag duidelijk zijn dat ik het totaal niet eens ben met Yarden en ik vraag mij dan ook af of er gelijkgestemden zijn die een (juridische) aktie voorbereiden danwel anderszins via Radar of Consumentenbond hebben voorbereid waarbij ik mij zou kunnen aansluiten.
Ik hoor het graag , m.vr.gr. Frans

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

Yarden beweerd nu wel dat zij de polisvoorwaarden ongelimiteerd kunnen veranderen.
Maar volgens de assurantiewet kunnen de verzekeraars elk jaar de polis aanpassen, dus heb ik nu naar 3 mailtjes ook maar een aangetekend schrijven naar Yarden verzonden.

Gevraagd om een met reden omklede bevestiging tegeven, op welke gronden zij een natura verzekering mogen omzetten in een sommen verzekering.

Dan kan ik het antwoord doorzenden naar de Ombudsman assurantie wetgeving.

Want ook Yarden moet zich aande assurantiewet houden.;
Ik moest destijds bij omzetting van een sommen vezekering naar een natiura verzekering ook een volledig medsch formulier invullen.
Nu gaat alles maar geruisloos zonder inspraak van de verzekerden.
Wij hebben plichten, maar ook nog rechten.

Simone Villerius
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2007 19:50

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Simone Villerius »

Ik ben 2 jaar geleden naar Frankrijk verhuisd en kreeg toen van Yarden te horen dat bij mijn overlijden E 2080,00 zou worden uitgekeerd voor begrafenis/crematie. Gelukkig is begraven hier goedkoper dan in Nederland. Mijn kinderen en kleinkind heb ik eind 2004 bij Yarden verzekerd. Ik heb echter nog geen schrijven ontvangen over wijziging van de polisvoorwaarden. Ik kan me ontzettend ergeren aan dit soort aangelegenheden. Eerst worden door begrafenisverzekeringen kunstmatig de kosten voor een begrafenis opgedreven, de kosten staan werkelijk niet meer in verhouding tot geleverde diensten/produkten, en nu zouden we daar dan weer slachtoffer van moeten worden. Overigens meen ik dan wanneer een verzkeringsmaatschappij eenzijdig de polisvoorwaarden wijzigt dat men dan mag opzeggen onder dat dit financiële gevolgen heeft of ben je dan betaalde premie kwijt?

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

Opzegeen kan natuurlijk altijd bij verzekering of premie wijziging.

Alleen het grote probleem is, een schade verzekering m.n uitvaart verzekering weet maar al te goed dat je nergens anders terecht kunt als je 70 plus bent
Het gaat niet om een inboedel verzekering.

Als je de verzekering opzegt dan spelen diverse factoren een rol

U krijgt dan een afkoop bedrag ,deze is geheel afhankelijk van diverse zaken. het aantal jaren dat u premie betaald heeft het bedrag dat u betaald heeft, en het aantal jaren dat u nog moet betalen.

Meestal valt een afkoop bedrag geweldig tegen, t.o.v de bedrag dat nu vermeld is.

spongebobje
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jan 2007 11:24

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door spongebobje »

mij vader heeft 3 jaar geleden een koopsompolis afgesloten voor mijn zoontje tijdens zijn geboorte,is hij goed verzekerd tegen overlijden,was 1 pakket. zoals kist autos rouwkaarten etc.
nu heb ik een brief ontvangen gedateerd op 7 maart jl.dat de polis die toendestijds is afgesloten is gewijzigd,op 1-1 2007.
koopsompolis was voor hem 953euro met een waarde van 2304 euro.
als ik de begrafenis door yarden laat regelen krijg ik ledenkorting met een waarde van 3733 euro.
over 2jaar krijg ik een nieuw aanbod van jarden of ik voor een hogere bedrag wil bijverzekeren,terwijl er een koopsompolis is afgesloten vvor zijn hele leven.met een jaarlijksbedrag van 9 euro.
we hebben contact gehad met yarden en het komt erop neer dat wanneer mijn zoontje komt te overlijden op zijn 80ste zijn we 77 jaar verder heb ik daar nog niet eens een broodje voor.
ik vind dit ronduit ...............tja wat moet je ervan zeggen.
het zijn LAAIELICHTERS.
kunnen we wij hier als gedupeerde wat tegen doen. :twisted:

Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Jan9 »

Boze klanten dreigen Yarden met proces

04 mei 2007, 11:40
LEEUWARDEN -

Uitvaartverzekeraar Yarden heeft het aan de stok met een groot aantal klanten. Yarden heeft onlangs eigenmachtig de polissen in natura van al haar klanten vervangen door een polis die bij overlijden geld uitkeert.

Een groot aantal klanten is het hier niet mee eens. Twintig van hen hebben zich gemeld bij de Leeuwarder advocaat Harald van Beilen. Die overweegt om de verzekeraar namens deze klanten een proces aan te doen.

Van de twintig klanten die bereid zijn te procederen is ongeveer de helft afkomstig uit Friesland. Deze mensen sloten in de jaren zestig, zeventig of tachtig een polis af bij maatschappijen als de Leeuwarder Uitvaartverzekering of later bij de Friesche Uitvaartverzekering. Deze maatschappijen gingen later op in Yarden, die in Friesland onder meer de crematoria in Goutum en Harlingen exploiteert.

Volgens Yarden is het wijzigen van de polis in het belang van de verzekerde. ,,Vroeger verzekerde men zich voor een complete begrafenis, waar precies in was opgenomen hoeveel kopjes koffie of volgauto's er moesten komen. Daar kon weinig meer aan veranderd worden. Nu heeft de klant die vrijheid wel'', aldus marketingmanager Lia van der Knijff.

Advocaat Van Beilen denkt dat de maatregel vooral is ingegeven om Yarden te beschermen tegen de alsmaar stijgende kosten van een uitvaart. Vooral bij polissen die premievrij zijn moet de maatschappij volgens Van Beilen flink toebetalen bij uitkering in natura.

Leeuwarder Courant

jantine k
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 mei 2007 11:51

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door jantine k »

Na telefonisch kontakt afgelopen maandag met Yarden voor mijn schoonzoon, die afgelopen jaar een natura polis afgesloten heeft, en nu omgeruild is voor eenwaardepolis .toen werd ons duidelijk dat het bedrag voor 5 jaar geld en dan, herzien kan worden. Terwijl in april 2006 met klem bevestigd is dat het bedrag levenslang en nooit verhoogt zou worden. De man van Yarden zei ook nog dat er een enquette gehouden was onder de leden en de meerderheid hiervoor gekozen had? Wij zijn met vier gezinnen en niemand van ons heeft de enquette gezien, of er van gehoord!! Hij raadde ons aan om een aangeteknde brief te sturen met bezwaar.Hij deelde ons ook nog mede dat de Natura verzekeringen van mij en mijn man en de kinderen, die al jaren lang vrij zijn, ook omgezet zullen worden in waardepolissen.
Dus daar geld dan de zelfde regel voor als bovenstaande en kan je na vijf jaar ook weer gaan bijbetalen. Zo hebben wij dat in het verleden niet geregeld!!
Na 40 jaar kontakt met [ AVVL / YARDEN ] verwacht je dit niet.Je denkt dat je iets voor het leven geregeld hebt, en je komt bedrogen uit.
Wij hebben nu kontakt gelegd met de advokaatpraktijk van Beilen/Rauwerda. te Leeuwarden.Deze hebben ons adres genoteerd en geven deze week bericht van eventuele stappen of hoe te handelen.Nader bericht volgt.

van der graaf
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2007 14:37

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door van der graaf »

Onderstaande brief hebben we 2 x verzonden
Ook weer gebeld waarom we geen reaktie hebben ontvangen
Mevrouw Barendse van Yarden vertelde dat de mails aankomend weekend beantwoord zullen worden. We wachten met spanning af wat ze ons gaan melden.


Betreft: uw schrijven 23-04-2007
nieuwe polis

Geachte heer Croes,

Naar aanleiding van het telefonisch onderhoud met mevrouw Bouiachat van 24 april j.l., willen wij een
schriftelijke bevestiging ontvangen over het hieronder genoemd gesprek.
Onze vraag waarom er nu een bedrag van euro 2.304,78 genoemd wordt i.p.v
Natura-verzekering Zekerpremie kregen wij het volgend antwoord:
In uw geval maakt het niet uit wat er staat. Alle uitvaartkosten betreffende de (mijn moeders)crematie wordt,
indien u het door Yarden laat regelen, volledig vergoed.
Wij willen precies dezelfde uitvaartdienst zoals wij het vorige week voor mijn vader hebben geregeld.
Hierbij zijn geen extra kosten betaald.
Zij waren samen verzekerd voor precies hetzelfde en er werd per jaar nog euro 9,== p.p betaald.
Wij nemen aan dat mijn moeder 1 x 9,== per jaar blijft betalen.
Mevrouw Bouiachat heeft extra benadrukt dat er nooit kosten zullen bijkomen voor de crematie
of het nu op korte of langer termijn is.
Rest ons nog mede te delen dat wij niet het verzoek hebben ingediend om de polis te veranderen.
Waarschijnlijk is dit gebeurd met het aanmelden van het overlijden van mijn man/vader.
Ons is ook opgevallen dat er nu een ander polisnummer staat. Graag daar ook een antwoord op.

In afwachting van uw bevestiging, verblijven wij,

hoogachtend,

Mevrouw J. van der Graaf
Mevrouw L. Cleypool

janl2
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2007 14:46

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janl2 »

Vandaag ok post gehad van Yarden. (9/5)
In 2003 hebben ze bij deze naturaverzekering ook al eens voor commotie gezorgd door de premies met 300 tot 400 % te verhogen.
Ik heb toen ook al gereageerd maar het was kiezen of kabelen
trouwens nu er bedragen worden genoemd in een natura verzekering is de verzekering geen natura meer en zal de belasting de aftekpost niet meer honoreren
J.Legierse[/b]

TheWiz
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2007 15:38

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door TheWiz »

Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest om in contact te komen met deze vriendelijke uitvaartverzekering. Je hangt of verschrikkelijk lang in de wacht, daar heb ik geen tijd voor, of je kan contactaanvragen in blijven sturen, maar reageren ho maar!.

Ik heb ook een klacht n.a.v. de communicatie ingediend, maar dat zal wel op dezelfde manier afgehandeld worden.

Ik heb 3 polissen in het najaar van 2004 afgesloten en deze zijn alledrie in een waardepolis omgezet. Mijn ouders hadden de polis afgekocht en deze weten nog van niets, maar blijkt dat ook zij hun naturapolis kwijt gaan raken.

Yarden is al bezig met afleggen voordat je je laatste adem hebt uitgeblazen.

Ik neem mijn verlies. De verzekering laat ik stop zetten en stap over naar de concurrent. Die is misschien duurder, maar voor een fatsoenlijke uitvaart kan ik bij Yarden ook niet terecht. Daar moet ik ook bij gaan betalen. Dat gun ik ze niet meer.

Ik zou iedereen, die nog maar 2 jaar of korter een uitvaartverzekering heeft lopen bij deze dieven, adviseren hetzelfde te doen. Anders blijven ze ongestraft bezig met dit soort praktijken.

jangulinck
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2006 09:03

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door jangulinck »

In 2003 vond mijn vader, toen 80 jaar, dat hij te laag was verzekerd bij Yarde.
De bestaande polis werd meegenomen naar een nieuwe polis. Er is door mijn vader toen 2365 euro bijgestort als koopsom.
De verzekering dekt een dienstenpakket.
De lage koopsom duidt op een al eerder opgebowude bedragen. (Een jonger iemand moet een hogere koopsom storten als nieuwe klant)
Nu bij de onvrijwillige omzetting is mijn vader opeens verzekerd voor een bedrag van 2304 euro! Lager dan de koopsom wat aeen bijstorting was.
Het is echt te gek voor woorden wat hier gebeurt en ik heb dan ook een klacht ingediend bij diverse instanties.

jansen.gerrit
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2007 20:33

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door jansen.gerrit »

Ik heb 7 pagina's Yardenklachten doorgelezen. Iedereen is kwaad en terrecht. Maar deze klaagschriften helpen natuurlijk weinig. Tijd voor actie. Dat kunnen we niet zelf. Een groot aantal mensen heeft zich al bij de Leeuwrder advocaat Mr. van Beilen gemeld. Dat is dus wat we moeten doen. Aanschuiven. Zodat we met elkander een vuist kunnen maken. Wanneer we niets doen is het inderdaad slikken of stikken.
G. Jansen

Eres
Berichten: 296
Lid geworden op: 09 mei 2007 20:31

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Eres »

ik heb naar het advocaten kantoor te leeuwarden gemailed om me daar ook aan te melden als slachtoffer van yarden.
nog geen antwoord gehad, dus ik vrees dat ze niet echt geinteresseerd zijn, of moet dat ook gewoon doormiddel van een brief.
ik zelf heb nog geen officiele polis wijziging gehad, maar ze wel al een aangetekende brief gestuurd, omdat ze ook op mijn gewone schriftelijke reactie, na de radar tv uitzending begin april , niet wensen te antwoorden.
voor mijn kinderen heb ik wel al een poliswijziging binnen en accepteer deze dus niet, alles polissen zijn premie vrij en het laten stoppen is dus geen optie.
ik vraag me af of radar dit forum ook leest, ze zouden toch alle gedupeerden kunnen verzamelen en er ook iets mee doen.nu lijkt het erop wel iets aanhalen en dan gezellig toekijken. leuk voor de sensatie media op deze manier.
weet iemand een manier om via internet hier openlijk ruchtbaarheid aan te geven(geenstijl.nl misschien), zodat de mensen zich misschien zo kunnen groeperen en als een collectief naar de rechter kunnen stappen, net zoals de dexia lease slachtoffers hebben gedaan.
Dit soort bedrog moet toch te stoppen zijn, desnoods via het Europarlement

bert3ssen
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mei 2007 19:07

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door bert3ssen »

Okay, ik heb alle berichten gelezen maar hoe gaan we nu verder ?
Ik heb een klacht gestuurd naar de directie van Yarden, hieronder volgt een deel van de brief.

Met ingang van 1 december 2004 zijn bovenstaande polissen afgesloten betreffende de Yarden Select Uittvaartverzekering (verzekering in natura). Wij hebben destijds bewust voor een natura-verzekering gekozen.
Vrijwel direct (brief van 13 januari 2005, uw kenmerk 1513916) hierna werden de polisvoorwaarden ingaande 1 januari 2005 gewijzigd, dus welgeteld een maand (!) na het afsluiten van beide polissen. Bij de nieuwe polisvoorwaarden was er een nieuw artikel opgenomen en wel artikel 12, de “en bloc” bepaling .

Op basis van dit artikel 12 is onlangs door u de natura-verzekering door u éénzijdig omgezet naar een waardeverzekering ter waarde van € 2.304,78 (€ 3.733,74 mits verzorgd door Yarden).

Verleden jaar juni hebben wij één van onze ouders laten cremeren. Hierbij was géén sprake van volgauto’s, geen bijzondere wensen en waren er slechts 9 mensen aanwezig. Desondanks bedroeg de rekening € 3575,36 (zie bijgevoegde rekening).

Het feit dat de polisvoorwaarden al na een maand(!) zijn gewijzigd en dat diezelfde nieuwe polisvoorwaarden de basis zijn voor het omzetten van de natura-verzekering naar een waarde-verzekering, getuigt niet van enig gevoel voor de klant. Gelet op het feit dat de verzekeringen nog geen vijf jaar geldig zijn, hebben we volgens (het nieuwe !) artikel 11 geen enkel recht op restitutie. Wij voelen ons en zijn door u misleid !

Wij willen u dan ook nadrukkelijk laten weten met deze wijziging niet eens te zijn. We verwachten van u dat de oorspronkelijke verzekeringsvoorwaarden worden hersteld, dan wel dat de verzekering wordt opgeheven onder volledige restitutie van de betaalde premies zodat we bij een andere (lees betere !) uitvaartverzekering nieuwe polissen kunnen afsluiten.

Volgens artikel 15 lid 2 zal Yarden in alle redelijkheid klachten oplossen. Wij verwachten van u dat zich hier dan ook aan houdt en wel vóór 1 juni 2007. Zo niet zullen wij een klacht indienen bij Klachteninstituut Verzekeringen.

Zolang één en ander niet naar tevredenheid is opgelost, zullen we uw bedrijf bij familie, vrienden en kennissen niet aanbevelen, sterker nog, ten zeerste afraden.

criticaster
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2007 21:06

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door criticaster »

Na 40 jaar premie betalen bij de AVVL ben ik geheel premievrij maar betaal nog wel -na overname door Yarden- de 9 euro jaarlijkse 'bijdrage'.

In de oorspronkelijke polisvoorwaarden staat duidelijk en zonder omwegen dat de verzekering geheel in natura zou uitkeren, met daarbij genoemd de kosten van crematie of begrafenis, het aantal volgauto's, de koffie, aula en kaarten of kosten voor advertentie.

Ik vind dat een premievrije verzekering waarbij ik geheel aan mijn plichten heb voldaan, niet achteraf de voorwaarden zo kan wijzigen dat er nu ineens sprake is van een uit te keren geldbedrag in plaats van de natura verzekering (lees: het betalen van de kosten van crematie of begrafenis). Als ik meer wil dan waarvoor ik verzekerd ben, (extra dingen) dan moet ik daarvoor betalen, dat was altijd al zo, daar hoeft de polis echt niet voor veranderd te worden. En om net te doen alsof dit alles in mijn voordeel zou zijn, is echt te gek voor woorden.

Overeenkomst is overeenkomst, 'in natura' is een omschreven begrip. Zoals het er nu uit ziet, gaat voortaan elke 5 jaar de premie omhoog, en gaat voor mensen die al premievrij zijn de jaarlijkse kosten omhoog naar een nivo dat je dus uiteindelijk niet 40 jaar betaald, maar de rest van je leven...

Ik ben voor aktie!! en zou met premievrije AVVL leden die nu bij Yarden zijn ondergebracht een gemeenschappelijke vuist willen maken.

johnnny
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 mei 2007 10:35

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door johnnny »

We gaan met zijn alle een vuist maken doormiddel voor de deur te staan bij yarden met spandoeken enz. En wel zeven meter van de deur anders kan yarden ons iets aan doen. Dan komt de politie bij drie waarschuwingen ga je gewoon weg. we gaan kranten uitnodigen en sbs 6 nieuws in het land hadden veel intresse en rtl 4 die zijn wel in voor een geintje. We moeten laten zien dat wij boos zijn heel boos. ik denk aan 18 mei 2007. laat het ons weten via de forum.
laten we met ze alle de handen in een steken en blijven bellen met vragen we gaan ze gewoon bezig houden
Dit gaat anders heel lang duren.
Dan komen ze van zelf wel los.

kom op.

marlike
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 apr 2007 23:34

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door marlike »

Groot gelijk, wij hebben ook zat van Yarden. Wij hebben nooit antwoord gekregen op ons schrijven, zelf niet een bevestiging van ontvangst van onze aangetekende brief.
Het verbaast ons, dat Radar er niet bovenop zit, of Kassa. :twisted:

Fonken
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2007 14:28

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Fonken »

Vandaag ook ongevraagd de nieuwe polis binnengekregen van Yarden.

Ik zit in dezelfde situatie als Criticaster (09/05) en sluit mij letterlijk aan bij zijn/haar argumenten.
Ik heb een overeenkomst met Yarden afgesloten waarin exact staat wat haar verplichtingen zijn en waarvoor ik altijd aan mijn verplichtingen heb voldaan. Daar hou ik Yarden aan.

Op de vraag hoe samen een vuist te bundelen, heb ik de volgende suggestie.

Stuur allemaal een protestbrief naar de OMBUDSMAN VERZEKERINGEN
Adres:

Ombudsman Verzekeringen
Klachteninstituut Verzekeringen
Postbus 95360
2509 AN Den Haag

Geeft dit zoveel mogelijk aan anderen door en vergeet niet om in de eerste plaats Yarden schriftelijk mee te delen dat je niet akkoord gaat met de nieuwe polis.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

Radar en kassa worden schijnbaar gesponserd door Yarden.

Want zij hebben overal commentaar op, maar over Yarden houden zij hun kaken stijf op elkaar.
:shock: :shock:

Gesloten