LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jas verknipt / geen vergoeding

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Astrid C
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 okt 2003 14:50

jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door Astrid C »

Van mijn splinternieuwe winterjas :D waren de mouwen te lang, ik heb een coupeuse gevraagd of deze ingekort konden worden en dat zou geen probleem zijn. Toen ik de jas weer ophaalde bleken de mouwen zo'n 7 a 8 cm te kort te zijn. De dame verzekerde me dat het geen probleem was en dat ze voor dit soort dingen verzekerd was. Maar ze wou eerst proberen haar fout te herstellen met een zogenaamde valse zoom. :?:
dit bleek ongeveer 2 cm te schelen. :? De jas was dus nog te kort en ik heb gezegd dat ik dit zo niet accepteer. :x Maar deze dame was van gedachten veranderd en vond dat ze niks fout had gedaan. De fout was hersteld en ik moest mijn eigen verzekering daar maar voor inschakelen.Of ik mocht ook de rijdende rechter wel benaderen aldus deze dame. :o Ik heb de jas meegenomen en gezegd dat ze er nog meer van zou horen. nadat ik de jas had nagemeten bleek er ook nog verschil in lengte te zitten tussen de linker en de rechter mouw. Vervolgens heb ik haar schriftelijk aansprakelijk gesteld (en aangetekend verstuurd) en wacht ik 14 dagen af, voordat ik juridische stappen ga ondernemen. De schade van de jas, daar kom ik wel overheen maar de manier waarop ik behandeld ben is ronduit grof. Dat is dan ook de reden waarom ik deze zaak niet kan laten rusten :evil: :( astrid

moekie
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 okt 2003 13:17

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door moekie »

lekker figuur die coupeuse!
had ze dr fok niet op toen ze de maat opnam ofzo?
wat een heikneuter , hopen dat niet veel mensen hun spullen daar heen brengen!

veel succes

Gast

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door Gast »

Nee en ook geen dekbedhoezen.

Astrid C
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 okt 2003 14:50

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door Astrid C »

Ik heb de dame inmiddels aansprakelijk gesteld en ze krijgt 14 dagen om te reageren, daarna geef ik het uit handen aan een advokaat.
Even afwachten dus nog
en verder ben ik begonnen met wat "positieve"reklame voor haar bedrijfje :wink:

Gast

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door Gast »

al die domoren die jou achterna lopen

Wou jij nou echt dir soort van finaciele kontrakten
waar zoveel addertjes onder het gras zitten, dat zelfs
deskundigen zo snel niet kunnen zeggen hoe het precies in
elkaar zit vergelijken met het kopen van een tv toestel?

kom nou kerel....of...misschien heb je toch gelijk, en
is het kopen van een tv toestel voor jou waarlijk een
hele opgave.

moekie
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 okt 2003 13:17

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door moekie »

dit is echt je allerbeste nederlands denk ik, zet je computer es op spellingscontrole man, enne ,zit je hier enkel om mensen af te zeuren, gast? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Gast

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door Gast »

Doe toch niet zo raar tegen me. Anders kom ik weer langs. :(

moekie
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 okt 2003 13:17

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door moekie »

ik wens Astrid C alle sterkte toe hoor !laat gast lekker ***len.
je hebt wel iets anders aan je hoofd!
volgens mij zit gast op alle forums te etteren en durft ie zijn echte naam niet te geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door Gast »

Wel hoor waarom niet het begint met een P......

Gast

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door Gast »

er zit ook een l in

Gast

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door Gast »

pollie is mijn naam en die van jou is: Prima

Astrid C
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 okt 2003 14:50

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door Astrid C »

Wat deze zogenaamde gast bedoeld en wil zeggen ...geen idee.
Kerel? Volgens mij heb jij geen idee waar het over gaat en plaats je zomaar wat flauwekul. Ik heb in mijn stukje niks vergeleken en er staat nergens iets over een TV toestel. Kortom wat een onzin schrijf jij zeg.
Als je ergens op reageert laat het dan ook relevant zijn... Kerel :roll:
Laatst gewijzigd door Astrid C op 05 nov 2003 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Appel70
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 okt 2003 21:14

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door Appel70 »

Arme astrid,
ze draagt een serieus onderwerp aan en dan gaat zo een gast (!) dom vertellen over een tv-toestel, het wordt echt tijd dat er mensen van Radar wat beter op het forum letten. Zeg Astrid, over die "positieve reclame", vertel eens welk bedrijfje het was in welke stad en op welk adres. :D Dit soort informatie mag beschikbaar zijn, want zoals jij het vertel moet het vast wel een heel onkundige vrouw zijn geweest. Zonde van je jas, maar succes met de procedure. Je houd ons wel op de hoogte he? Veel succes verder, groet van Appel70. :wink:

nederlander
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:14

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door nederlander »

Ik zou zeer zeker de Rijdende Rechter inschakelen.
Kost niks, de enige kosten die je hebt, dat zijn de reiskosten naar de studio in Hilversum.
Enneh Astrid C, ik zou die minkukels zoals gast met zijn negatieve reaktie maar lekker negeren, dat is namelijk een weggelopene.
Kan die ook in zekere zin niks aan doen.
Je hebt hersens of je hebt ze niet.
Weggelopenen hebben dat niet.

Astrid C
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 okt 2003 14:50

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door Astrid C »

Leuk om ook eens wat normale reacties te lezen :D Ik kan die "gast"inderdaad beter maar negeren. Aanstaande dinsdag start de procedure op bij de advokaat. Ik heb nog niets gehoord van die "muts"die zegt dat ze coupeuse is.
Winkeltje heet overigens "Naald en Draad"en is gevestigd in het Hof van Twente. Dus als je reklame wilt maken :wink: :D
Ik hou jullie op de hoogte...... en bedankt voor de reactie's

Gast

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door Gast »

Zeg Astrid ik ben die Gast nu heb ik zelf een probleem want ik heb die zaak Naald en Draad overgenomen en ik heb helemaal geen zin een advocaat kunnen we het niet anders regelen ??

Nel.

Astrid C
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 okt 2003 14:50

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door Astrid C »

......................... ignore.................................................

Gast

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe laat zie ik je bij de ignore ? Morgenochtend 11.uur kunnen we daar eens over praten.

Nel

Astrid C
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 okt 2003 14:50

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door Astrid C »

Deze zogenaamde overname.... Nel..... in welke plaats staat dat winkeltje eigenlijk?

Gast

Re: jas verknipt / geen vergoeding

Ongelezen bericht door Gast »

Ootmarsum vlakbij Oldenzaal

Nel

Gesloten