LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Senseo

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ron

Re: Senseo

Ongelezen bericht door ron »

Als je senseo lekt gewoon 0900 8406 bellen dan sturen ze je een ring thuis en jr probleem is opgelost !!

richard

Re: Senseo

Ongelezen bericht door richard »

Die van mij lekte ook en gaf steeds minder koffie, dus ik ontkalken dat ding, maar toen kwam er helemaal niets meer uit.....
Na een paar maanden in de doos te hebben gestaan deed ie het op eens weer, en na een paar weken weer steeds minder koffie, en ik weer ontkalken, en toen weer helemaal niets, geen druppel, maar het apperaat wordt nog wel warm en het pompje werkt nog wel gewoon....
Ik gebeld met phillips, maar ik had geen bon omdat ik 'm gekregen had en de garantie papieren niet op gestuurd heb...
Helaas, ik kom 'm nog wel op stuuren en een claim op de produktie datum doen, misschien zou ie dan nog wel onder garantie gemaakt worden....

Heb het er maar bij laten zitten, ik heb slechte ervaring met philips koffe makers...... Heb een Cafe Gourmet gehad en die heeft het maar anderhalf jaar uit gehouden en en die van mijn moeder die er ook zo een had ook.....
Ik koop dus geen philips koffie maker meer......

E. van Diete

Re: Senseo

Ongelezen bericht door E. van Diete »

Ik heb ook een Senseo en ik heb nergens geen problemen mee.
Als.....het apparaat lekt komt dat omdat de koffiepads niet gelijkmatig in de houder zijn geplaatst.
Mijn ouders daarintegen hebben een Senseo die wel gelekt heeft maar na wat uitleg werkt ook die machine prima.
Misschien is het een tip en anders moet u gewoon terug naar de des betreffende winkel waar u het apparaat gekocht heeft.

Succes,

E. van Diete

Henkie

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Henkie »

Koffie is heel erg lekker, echt waar.
Maar de koffiezetter is op zij"n hollands gezegt een kloteding.

frans

Re: Senseo

Ongelezen bericht door frans »

ik heb de senseo al van af het begin en alleen problemen als ik een ander merk pat gebruik verders geen problemen

Els Bernards

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Els Bernards »

Ook ik heb er een had er veel last van dat lekken. Heb echt op allerlei manieren mijn pads er in gelegt niets hielp.
Heb toen gemailt en ik moest hem opsturen. Ik nee dat doe ik niet ik heb hem nieuw gekocht en hij heeft vanaf het begin deze nukken.Ik wil voor mijn geld een apparaat wat goed werk dus geef maar een nieuwe. Daar zouden zij even overleggen en dan hoorde ik het wel.
Verbazing zit er twee dagen na deze mail een pakje in mijn bus met een rubber ring.
Eerst wist ik nog niet eens waar het voor was. Na veel dneken ja voor mijn senceo. Er in en hij werkt erg goed nu al zeker 4 maanden. Maakt niet uit hoe ik mijn pads er in doe hij lekt niet.(meer)

ingrid

Re: Senseo

Ongelezen bericht door ingrid »

Als je het bijgeleverde boekje goed leest kan je lezen dat het lekken een bekent probleem is en over het algemeen aan het verkeerd in leggen bij de twee pads.Bij ons lekte hij maar door er op te letten dat de twee pads er steeds goed in liggen geen problemen.

Richard B.

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Richard B. »

Tip! Hier is ie niet lek maar je moet wel je vinger er tussen doen om de afsluiting goed te dichten nadat je de klep hebt dicht gedaan. Beetje vreemd maar wel lekker....

kellie

Re: Senseo

Ongelezen bericht door kellie »

Ik heb bij de blokker gewerkt en heb regelmatig een senseo teruggehad die lekte. ongeveer 1 in de 2 weken.
dat je de doos niet hebt is niet belangrijk, maar wel belangrijk is dat je de garantiepapieren van philps bewaard met je aankoopbon en eventueel een garantiebewijs van de blokker.

blokker heeft met philips de afspraak dat wanneer iets kapot is binnen een periode van 2 jaar en het aankoopbedrag lager of gelijk is aan €75 dat je dan meteen een nieuw apparaat krijgt en dat je hem helemaal niet ter reparatie hoeft te laten sturen.

Veelal zegt het personeel dit, maar dit is niet waar dat je hem dus moet laten opsturen.ze zijn je zelfs verplicht om je meteen (mits in voorraad) gelijk een nieuwe mee te geven en een nieuwe aankoopbon met weer 2 jaar garantie.

De enige oplossing die ik voor meneer geerdink kan verzinnen is om een nieuw apparaat te kopen en daar de bon van te bewaren en daar de kapotte mee terug te brengen. Helaas is de bon het belangrijkst en zit je dan wel met 2 apparaten maar als het goed is wel met 2 niet lekkende.

desnoods geef je de ander weg.

succes iedereen

h.j.kuijper

Re: Senseo

Ongelezen bericht door h.j.kuijper »

Onze Senseo lekt dus niet meer wij hebben via het door radar vermelde 09 nummer een nieuwe rubber afdichtring ontvangen van philips. probleem volledig opgelost

wim

Re: Senseo

Ongelezen bericht door wim »

als de ring lekt moet je contact leggen met philips die sturen je een nieuwe hebben ze mij bij megapool verteld

Gonnepon

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Gonnepon »

mijn ouders hebben een 'oud' model senseo, deze heeft een aantal mankementen gehad: de deksel ging niet meer open, erg lastig als je koffie wilt zetten :roll:
terug gegaan nar Blokker waar het apparaat gekocht was, kwam schijnbaar vaker voor, er werd direct een nieuwe senseo meegegeven. daarna heeft ie ook gelekt, een nieuw rubbertje erin en probleem opgelost, vooral bij de oude modellen schijnt dit nog al eens voor te komen.
Ik heb zelf een nieuw model: geen enkel pobleem, lekt alleen als er 2 pads ingaan en deze niet recht in het houdertje liggen... vooral bij niet De-pads.

dus ik zou zeggen; nieuw rubbertje en ff kijken hoe de pads in het bakkie liggen!

Jacky

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Jacky »

Ik heb ook een Senseo koffiezetapparaat bijna vanaf het begin.
Het probleem wat ik heb gehad is dat bij 2 kopjes tegelijk het ene kopje haast overliep en het andere voor de helft gevuld was.
Opgestuurd om hem te laten maken en toen ik hem terugkreeg lekte hij aan de onderzijde. Na telefonisch contact gehad te hebben het apparaat nogmaals opgestuur en hoera het apparaat is weer prima in orde. Mijn boodschap bij deze dat de service ook in het zonnetje gezet mag worden.

C.

Re: Senseo

Ongelezen bericht door C. »

De lekkende Senseo apparaten zijn voor mijn vrouw een bijna dagelijks ritueel. Ze werkt in een zaak waar ze die Senseo verkopen.
Het is gewoon een algemeen bekende klacht. Vaak gebeurt het dat ze voor reparatie opgestuurd worden. De klacht lijkt dan verholpen, maar naar verloop van tijd begint hij weer te lekken.
Er is al enige tijd een verbeterde versie van de Senseo op de markt. De sluiting zit hierbij bovenop de deksel en niet meer aan de voorkant.
Dit schijnt een aanzienlijke verbetering te zijn.

Gast

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Gast »

Als tip kan ik geven gewoon met philips bellen (het duurt wel even voor je verbinding hebt) en gewoon om een nieuw ringetje(rubbertje ) vragen
voor je senseo. Philips heeft deze foutieve fabricage en slijtage al voor enige tijd terug toegegeven en toegezegd dat als er mensen met dit
probleem waren ze kosteloos een nieuwe ring konden bestellen.Ik heb het ook gedaan en nu is mijn senseo weer lekvrij. Altijd doen dus.

angolo

Re: Senseo

Ongelezen bericht door angolo »

Ik heb ook een Senseo bijna 1,5 jaar niets dan ellende, gemaild naar PHILIPS :evil: deze reageren geen eens, dit is de macht van de Multinational

Dr. Strangelove

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Dr. Strangelove »

Ik ben heel tevreden met mijn Senseo. Wel moet ik zeggen dat ik op voorhand (!) na het vernemen van de klachten over een lekkende sluitring telefonisch eind dec-2002 een rubberen ring besteld had. Ruim een maand later had ik die nog niet ontvangen. Toen nog maar 's gebeld. Er werd gezegd dat er sprake was van een nieuwe procedure en dat ze de ringen niet meer zomaar opstuurden.
Ik zei toen dat dat mij wél was toegezegd en dat ik er toch vanuit ging dat Philips als een zichzelf respecterend bedrijf mij alsnog per omgaande zo'n ding zou toesturen. Dat werd telefonisch niet beaamd maar ik zou worden teruggebeld.
Nu, dat belletje heb ik nooit ontvangen maar wel de ring. (die ik overigens nog niet nodig heb gehad)

Al met al, raad ik aan om zeer vasthoudend te zijn in deze kwesties. Sta op je recht en spreek Philips aan op zijn productverantwoordelijkheid...

xantippe

Re: Senseo

Ongelezen bericht door xantippe »

Sinds mei 2003 heb ik een Senseo apparaat. Het maakt niet uit welke pads je gebruikt, het apparaaat werkt altijd! Heerlijke snelle koffie. :D

reactie op voorgaand bericht:
Uit voorzorg een reserve rubberring aanvragen gaat te ver. En dan nog klagen ook terwijl je geen probleem hebt, makkelijk hoor.

sare

Re: Senseo

Ongelezen bericht door sare »

:roll: Wie o wie heeft voor mij het telefoon nummer waar ik een nieuwe rubberen ring voor mijn senseo apparaat kan bestellen. Het apparaat lekt al vanf het begin, er komt een grote straal water bovenuit het apparaat voordat alvorens het "door" heeft dat het toch echt koffie moet gaan produceren. en , heel vervelend bij twee kopjes koffie is het ene kopje halfvol en het andere stroomt bijna over.

José

Re: Senseo

Ongelezen bericht door José »

Het nummer voor de rubberen ring is: 0900-8406.

Gesloten