LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik ontving deze email

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
weinaldum
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jul 2013 01:22

Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door weinaldum »

Ben ik nu rijk of is dit een grap ? Ik heb mijn gegevens maar gemaild want ik kan best wat centjes gebruiken.
After a random automated selection of email addresses over the internet,
your email emerged as one of our special winners to receive Ј3,152,190.00
and is attached to the following details:
FILE CATEGORY - LOTUK/UK01/2013
Ticket No: 68/837
Reference Number: 48,DH,83/LOTUK
To confirm the authenticity and validity of your winnings as well as to
commence receipts of your entitlement, you MUST FORWARD a copy of this
announcement as well as your

FULL NAMES -
VALID MOBILE/CELL NO. -
COUNTRY OF RESIDENCE -
to our Winnings Director via contact information below:

Mr. Darren Harvey,
Winnings Director,
Automated Winnings Department,
Email: [email protected]

Yours faithfully,
Geoffrey Phillip,
Automated Winnings Coordinator,
Automated Winnings Department
Email: [email protected]

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ja hoor, je bent in de prijzen gevallen. Hartelijk ge-fe-li-ci-flapsteerd :D

Vergeet vooral niet door te mailen:

Je burgerservicenummer
Je geboortedatum
Een kopie van je paspoort
Je pincode
Je inloggegevens voor je internetbankieren (hebben ze nodig om het geld op je rekening te storten).

weinaldum
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jul 2013 01:22

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door weinaldum »

Bob Schurkjens schreef:Ja hoor, je bent in de prijzen gevallen. Hartelijk ge-fe-li-ci-flapsteerd :D

Vergeet vooral niet door te mailen:

Je burgerservicenummer
Je geboortedatum
Een kopie van je paspoort
Je pincode
Je inloggegevens voor je internetbankieren (hebben ze nodig om het geld op je rekening te storten).
Bedankt voor uw support ik zal die gegevens meteen naar ze mailen. Als ik geld ontvang dan zal ik aan u denken. Dank u wel u hoort nog van mij.


witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door witte angora »

@ weinaldum: het is een test om te zien hoe rijk je bent aan gezond verstand. :wink:

weinaldum
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jul 2013 01:22

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door weinaldum »

Ik ben lid van de Schuldhulpverlening en heb dus niets te verliezen.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door GTR »

Hij neemt jullie in de maling. Misschien is het zelf wel een oplichter die gokt op andere gedeputeerden, die hem dan via pb zullen benaderen ofzo. Iig is het een slim iemand.

Aan het begin geeft die dit aan: Ben ik nu rijk OF is dit een GRAP ? Die OF past niet bij zijn latere reacties.

weinaldum
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jul 2013 01:22

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door weinaldum »

GTR schreef:Hij neemt jullie in de maling. Misschien is het zelf wel een oplichter die gokt op andere gedeputeerden, die hem dan via pb zullen benaderen ofzo. Iig is het een slim iemand.

Aan het begin geeft die dit aan: Ben ik nu rijk OF is dit een GRAP ? Die OF past niet bij zijn latere reacties.
Ik zal mijn PB uitschakelen geachte 'gedeputeerde' :D

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door GTR »

weinaldum schreef:
GTR schreef:Hij neemt jullie in de maling. Misschien is het zelf wel een oplichter die gokt op andere gedeputeerden, die hem dan via pb zullen benaderen ofzo. Iig is het een slim iemand.

Aan het begin geeft die dit aan: Ben ik nu rijk OF is dit een GRAP ? Die OF past niet bij zijn latere reacties.
Ik zal mijn PB uitschakelen geachte 'gedeputeerde' :D
:shock: :shock: :mrgreen:

weinaldum
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jul 2013 01:22

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door weinaldum »

GTR schreef:
weinaldum schreef:
GTR schreef:Hij neemt jullie in de maling. Misschien is het zelf wel een oplichter die gokt op andere gedeputeerden, die hem dan via pb zullen benaderen ofzo. Iig is het een slim iemand.

Aan het begin geeft die dit aan: Ben ik nu rijk OF is dit een GRAP ? Die OF past niet bij zijn latere reacties.
Ik zal mijn PB uitschakelen geachte 'gedeputeerde' :D
:shock: :shock: :mrgreen:
In Nederland is een gedeputeerde een lid van de Gedeputeerde Staten van een provincie.

weinaldum
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jul 2013 01:22

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door weinaldum »

vogels schreef:
weinaldum schreef:Ik ben lid van de Schuldhulpverlening en heb dus niets te verliezen.
Wat kost dat nou, zo'n abonnement?
Een hoop inspanning vogels :wink:

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door olaf79 »

vogels schreef:
weinaldum schreef:Ik ben lid van de Schuldhulpverlening en heb dus niets te verliezen.
Wat kost dat nou, zo'n abonnement?
Niks, en het mooie is, je mag ongebreideld geld uitgeven van een ander, zonder het ooit terug te hoeven betalen. Ze helpen je letterlijk je schulden te doen verdwijnen alsof smelt.

weinaldum
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jul 2013 01:22

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door weinaldum »

olaf79 schreef:
vogels schreef:
weinaldum schreef:Ik ben lid van de Schuldhulpverlening en heb dus niets te verliezen.
Wat kost dat nou, zo'n abonnement?
Niks, en het mooie is, je mag ongebreideld geld uitgeven van een ander, zonder het ooit terug te hoeven betalen. Ze helpen je letterlijk je schulden te doen verdwijnen alsof smelt.
Ik heb 30 jaar voor een baas gewerkt en de firma is helaas failliet gegaan, heb mijn huis moeten verkopen en een grote schuld resteerde. Kan geen kant meer uit dus dan is zo'n regeling een nare uitkomst Olaf. Hopelijk blijft het jou bespaard, zal ik maar schrijven :mrgreen:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door tenormin »

Ik heb 30 jaar voor een baas gewerkt en de firma is helaas failliet gegaan, heb mijn huis moeten verkopen en een grote schuld resteerde. Kan geen kant meer uit dus dan is zo'n regeling een nare uitkomst Olaf. Hopelijk blijft het jou bespaard, zal ik maar schrijven :mrgreen:
Klinkt heel onnatuurlijk maar na 30 jaar werken heeft men toch niet alleen maar uitgegeven en ook gespaard? Voor die beroemde oude dag? En van een huisverkoop kan je ook nog jaren lang leven, tenminste, als men zijn verstand gebruikt. Kom nu niet met een mooi verhaal want heb zelf exact hetzelfde (een vele Nederlanders met ons) meegemaakt.

weinaldum
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jul 2013 01:22

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door weinaldum »

Das nou iets wat een boekhouder of zo ook altijd zegt die denken zo makkelijk over geld, ik heb de mijne buitengegooid heb je met veel pijn en moeite wat verdient, weet hij het wel te regelen dat het zo snel mogelijk opgaat aan de belasting, bang om zijn eigen statement te verliezen. Allemaal b's die je dat zo vertellen. banken, burocraten,belasting en boekhouders naast de 2 a 's van accountants en ambtenaren, die 5 weten elkaar mooi aan het werk te houden over de werkende zijn rug en die zijn hier nou net schuldig aan. zijn jullie nog net als vroeger of zo dat ze geloofden in het stamhoofd of net als in Afrika waar hele stammen geloven in de tovenaar .

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door GTR »

weinaldum schreef:Das nou iets wat een boekhouder of zo ook altijd zegt die denken zo makkelijk over geld, ik heb de mijne buitengegooid heb je met veel pijn en moeite wat verdient, weet hij het wel te regelen dat het zo snel mogelijk opgaat aan de belasting, bang om zijn eigen statement te verliezen. Allemaal b's die je dat zo vertellen. banken, burocraten,belasting en boekhouders naast de 2 a 's van accountants en ambtenaren, die 5 weten elkaar mooi aan het werk te houden over de werkende zijn rug en die zijn hier nou net schuldig aan. zijn jullie nog net als vroeger of zo dat ze geloofden in het stamhoofd of net als in Afrika waar hele stammen geloven in de tovenaar .
Dat riekt naar, heeel weinig gecarpe diemt gehebben gedaan :mrgreen:

Komt goed komt goed..Je bent slim en hebt een gezonde verstand, sterkte wens ik je wel toe met alle onvoorziene tegenslag die je hebt gehad

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door tenormin »

Dat riekt naar, heeel weinig gecarpe diemt gehebben gedaan :mrgreen:

Komt goed komt goed..Je bent slim en hebt een gezonde verstand, sterkte wens ik je wel toe met alle onvoorziene tegenslag die je hebt gehad
Haha, dat is wel een goede: kennelijk toch veel meer dagen geplukt dan er appeltjes aan de bomen hingen.

weinaldum
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jul 2013 01:22

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door weinaldum »

Had te laat door dat ik werd bedrogen door mijn toenmalige partner en mij met de schulden opzadelde ! Eigen schuld dus maar die zaken gebeuren !

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Ik ontving deze email

Ongelezen bericht door GTR »

weinaldum schreef:Had te laat door dat ik werd bedrogen door mijn toenmalige partner en mij met de schulden opzadelde ! Eigen schuld dus maar die zaken gebeuren !
een man's moeder is zijn pech, maar zijn vrouw is zijn eigen schuld;p

Belangrijkste= voor jezelf nu zorgen. Want anders heb je helemaal niks meer he :mrgreen: Gezondheid gaat voor alles. Sterktee:)

Gesloten