LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Zmarjoke
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2017 14:19

Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door Zmarjoke »

Via wespendokter.nl hebben wij een afspraak gepland om een wespennest te laten bestrijden. Het nest bevindt zich naast een kantelraam in het dak, te zien vanuit onze zolderkamer. Zoals afgesproken komt er een bestrijder langs. Hij is nog geen vijf minuten bezig en verzekerd ons ervan dat na 48 uur wij van het wespenprobleem verlost zullen zijn. Helaas is dat niet het geval, de wespen zitten er nog steeds. Op de site staat 100% garantie, dus ik bel met wespendokter.nl. Tot mijn grote verbazing en teleurstelling zeggen ze geen garantie te geven en moeten wij nog eens het volledige bedrag betalen voor een tweede bestrijding. Wij voelen ons opgelicht!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door berndv »

Zmarjoke schreef:Via wespendokter.nl hebben wij een afspraak gepland om een wespennest te laten bestrijden. Het nest bevindt zich naast een kantelraam in het dak, te zien vanuit onze zolderkamer. Zoals afgesproken komt er een bestrijder langs. Hij is nog geen vijf minuten bezig en verzekerd ons ervan dat na 48 uur wij van het wespenprobleem verlost zullen zijn. Helaas is dat niet het geval, de wespen zitten er nog steeds. Op de site staat 100% garantie, dus ik bel met wespendokter.nl. Tot mijn grote verbazing en teleurstelling zeggen ze geen garantie te geven en moeten wij nog eens het volledige bedrag betalen voor een tweede bestrijding. Wij voelen ons opgelicht!
en op grond waarvan menen zij dit te kunnen doen?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door berndv »

net even bij hun op de site gekeken en daar staat het volgende:
Garantie

SeizoensGarantie
Bij een onzorgvuldige bestrijding overleeft vaak de koningin en deze gaat dan op een andere plaats gewoon verder met het leggen van eitjes.

Voordat wij aan de bestrijding beginnen, maken we daarom eerst een bestrijdingsplan om het wespennest bij de kern uit te roeien. Hierdoor weten we zeker dat het wespennest inclusief de koningin volledig zijn verdwenen en niet meer terug kunnen keren.

Bij de wespendokter geven we u daarom 100% garantie dat u de hele zomer geen wespennest meer in uw huis of tuin zult krijgen.

Na een éénmalige bestrijding van € 59,- bent u dus het hele seizoen gegarandeerd wespenvrij.
dan is de enige vraag die bij mij opkomt, wanneer heeft u het nest laten verwijderen?

En opgelicht? Het komt niet eens in de buurt van oplichting. Het komt in de buurt van misleiding.

Loosje
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2017 16:21

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door Loosje »

Ook wij hebben een negatieve ervaring met de wespendokter. Viijf dagen geleden kwamen er 2 mannen gif in de aanvliegroute spuiten om het bijennest te verdelgen. Doodzonde natuurlijk maar het kan niet anders. Nu vijf dagen later zit er nog steeds een actief bijennest in onze spouwmuur. Dus opnieuw contact gezocht met de wespendokter en willen ze natuurlijk wel weer een afspraak inplannen maar moet ik weer betalen voor hetzelfde probleem.
Dit klopt in mijn ogen niet.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Bijen????? dit meen je toch niet serieus? Iedere Imker haalt ze graag voor u weg en ze zijn heel belangrijk voor het milieu....

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door Brainless »

Frantic2 schreef:Bijen????? dit meen je toch niet serieus? Iedere Imker haalt ze graag voor u weg en ze zijn heel belangrijk voor het milieu....
Niet als ze op een plek zitten waar ze niet bij kunnen.
Als ze in de spouwmuur zitten is verdelgen het enige wat helpt (mits je er last van hebt natuurlijk).

Nijogeth
Berichten: 9990
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Maar, geldt de 100% garantie ook voor bijen?

Boesta
Berichten: 255
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door Boesta »

Frantic2 schreef:Bijen????? dit meen je toch niet serieus? Iedere Imker haalt ze graag voor u weg en ze zijn heel belangrijk voor het milieu....
Er staat toch duidelijk dat de ts last heeft van WESPEN!!
Laatst gewijzigd door Boesta op 24 mei 2017 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Boesta
Berichten: 255
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door Boesta »

Nijogeth schreef:Maar, geldt de 100% garantie ook voor bijen?
Dat doet niet ter zake! het gaat hier om Wespen.

Nijogeth
Berichten: 9990
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Niet bij de reactie van Loosje.

Suzanverbruggen
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2017 14:37

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door Suzanverbruggen »

Laatst had ik ook last van wespen toen ben ik ook op internet gaan zoeken en kwam uiteindelijk bij debestrijdingsbrigade.nl uit. Vervolgens een professionele ongediertebestrijder benaderd. Het wespennest is zorgvuldig weggehaald en heb nu nergens meer last van. Een aanrader voor andere hier!
Laatst gewijzigd door Radar op 31 mei 2017 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link aangepast door Moderator

M. Alders
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2017 10:08

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door M. Alders »

Hier nog een!!!!
LET OP, GEEN GARANTIE!!! 15 juni zijn ze langs geweest voor het verwijderen van een nest hommels onder onze trampoline. Er werd mij verteld dat het met een dag of 2 wel weg zou zijn, 2 dagen later gebeld omdat het nog niet helemaal weg was. Het eerste waar ze over begonnen was dat ze wel weer een afspraak wilde inplannen, maar dat ik dan wel weer moest betalen! De persoon die langs komt geeft de garantie(?!?), dus niet wat op de site staat blijkbaar.... toen ik aangaf dat de persoon die langs was geweest had gezegd dat het met een dag of 2 weg zou zijn. Toen gaven ze aan dat ze contact zouden opnemen met de persoon die bij ons langs was geweest en ik zou binnen een uur teruggebeld worden. Na 2 uur zelf maar weer gebeld omdat er geen contact was opgenomen. Kreeg weer dezelfde onzin te horen, dat er opnieuw betaald diende te worden. Er werd mij aangeraden nog een paar dagen te wachten...Zojuist weer gebeld omdat het nest echt niet weg is. Nu kwamen ze met een nieuwe versie....het nest zit onder de grond en is niet zichtbaar. Er kan dan dus een nieuwe uitgang gegraven worden en dan kunnen ze dus GEEN garantie geven. Dit staat niet op de site en is ook niet verteld. Daarbij komt dat er GEEN nieuwe uitgang is gegraven en dat het nest naar mijn mening simpelweg niet is verwijderd!!!

Marikens
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2017 10:00

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door Marikens »

Hier nog eentje:
Vorige week hadden wij last van een wespennest in onze tuin. Wij hebben de wespendokter gebeld om het nest te komen bestrijden. Op hun website beloven zij dat de bestrijding zo goed wordt gedaan dat het wespennest gegarandeerd verdwijnt. Dus 100% garantie dat het wespennest helemaal verdwijnt. Je raadt het misschien al: vorige week dinsdag werd het nest bestreden, zondag zagen we tot onze verbazing weer wespen uit het nest kruipen. Het nest zit onder de grond in onze tuin.

De wespendokter gebeld, maar die beweerde ineens dat de garantie niet voor ons wespennest geldt, want dat is niet geheel zichtbaar.. Op hun site staan deze extra voorwaarden echter niet vermeld, en ook de bestrijder heeft er niets over gezegd. De wespendokter zal dus opnieuw 71 euro in rekening brengen. Daar gaan we uiteraard niet mee akkoord. Kijk zelf maar op hun site om de misleidende tekst over hun '100% garantie' te lezen: http://www.wespendokter.nl/garantie/10/

Hyble
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2017 10:40

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door Hyble »

En hier nog een geval: wespendokter / muizendokter / vlooiendokter: Mij is persoonlijk garantie beloofd en wespendokter [naam verwijderd] heeft letterlijk gezegd dat hij gratis terug te komen als het probleem niet verholpen is. Op basis daar van hebben wij een opdracht verleend en niet aan het andere bedrijf die wel extra kosten zou rekenen. Toen ik na de behandeling een paar dagen later belde met de mededeling dat het probleem niet opgelost is, werd mijn verhaal compleet genegeerd en begon de telefoniste direct over een nieuwe afspraak. Door de manier waarop krijg ik het gevoel dat de telefonistes geinstrueerd zijn om te doen en dus meewerken aan de misleiding/oplichting. Bedrijven zoals dit nemen een loopje met het vertrouwen dat we in elkaar moeten hebben zonder dat iedere letter zwart op wit komt te staan. Ik wil iedereen AFRADEN om met dit bedrijf in zee te gaan.

N.B. Ik heb bovenstaande review ook op hun eigen site geplaatst, maar deze wordt natuurlijk niet weergegeven. Alleen de klanten die 5 sterren geven worden geselecteerd. Ofwel een slager die zijn eigen vlees keurt. Dit bevestigd alle bovenstaande ervaringen en die van mijzelf.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 sep 2017 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: ongefundeerd, naam medewerker verwijderd

Misjel
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2017 14:47

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door Misjel »

Ook ik voel mezelf besodemieterd door de wespendokter.
Niet door de man die op Zaterdag 14 Oktober bij mij is langs geweest om het wespennest te bestrijden, deze man heeft meer dan zijn best gedaan. Nu 2 weken later hoor ik toch nog steeds de wespen tussen het plafond van de dakkapel.
Vandaag weer gebeld om aanspraak te maken op de garantie regeling en zoals iedereen kreeg ook ik per direct het verhaal te horen dat er geen garantie is als het nest niet zichtbaar is en ik een nieuwe afspraak kon maken en deze dan wel weer moest betalen a € 71,00.
Op mijn reactie dat van deze garantiebepaling op hun website geen sprake is en dat er zelfs 100% weg garantie wordt gegeven, kreeg ik van de telefoniste te horen "sorry dat weet ik niet"
Misschien dat de wespendokter zelf eens bestreden moet worden met het Radar gif?

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

met andere woorden, ze laten express iets zitten zodat u last houd en ze nogmaals belt, leuke verdienste zo, laat ze gewoon nogmaals komen maar betaal de tweede keer niet en wijs ze dan op de site waarop staat GARANTIE, bewaar dit goed, neem een screen copy...

thetung
Berichten: 82
Lid geworden op: 21 okt 2009 17:48

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door thetung »

Mijn ervaring, zeer effectief en goedkoop. Een paar jaar geleden toen ik de deur van de schuur open deed, bevond een van wespennest in de schuur, toevallig zat verfspuitbus in de schuur, ik pakte het, spuit om me heen op de wespennest.....de wespen vluchten allemaal weg en komt nooit meer terug!

HADES2001
Berichten: 540
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door HADES2001 »

Letterlijk van hun eigen site
"Garantie

SeizoensGarantie
Bij een onzorgvuldige bestrijding overleeft vaak de koningin en deze gaat dan op een andere plaats gewoon verder met het leggen van eitjes.

Voordat wij aan de bestrijding beginnen, maken we daarom eerst een bestrijdingsplan om het wespennest bij de kern uit te roeien. Hierdoor weten we zeker dat het wespennest inclusief de koningin volledig zijn verdwenen en niet meer terug kunnen keren.

Bij de wespendokter geven we u daarom 100% garantie dat u de hele zomer geen wespennest meer in uw huis of tuin zult krijgen.

Na een éénmalige bestrijding van € 59,- bent u dus het hele seizoen gegarandeerd wespenvrij"

Dus een seizoen is bij deze mensen 24 uur ofzo?

Dinah6666
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2017 14:22

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door Dinah6666 »

U zult het niet geloven:
De wespendokter staat 2 minuten op de trap, zegt direct waar het hoofdnest is (terwijl duidelijk aan beide kanten van een 2 meter breed dakdeel) wespen naar binnenvliegen, doet een keertje pfff en klaar is kees. Niet even onder de dakpan gekeken. We konden niet geloven dat dit voldoende was.
En ons voorgevoel was terecht: de steekwespen bleven komen en intussen hebben we er al meer dan 100 zelf doodgeslagen omdat ze ook ons huis binnendringen via een rooster. We zijn 4 weken verder, een klachtenbrief geschreven, nog een keer gemaild, een keer gebeld, nog een keer gemaild. We stonden perplex en moesten het doen met de reactie dat ze geen garantie geven en dat we gewoon opnieuw moeten betalen.
‘De bestrijder had gedaan wat hij kon’ was het repliek.

Toen we daar geen genoegen mee namen en opnieuw bezwaar maakten, kregen we eindelijk bericht van iemand die de laatste mail nog een keer goed doorlas en concludeerde dat we toch nog een gratis garantiebezoek zouden krijgen.
Maar wie er komt? Geen wespendokter. Dus wederom gebeld. Zowel het telefoonsysteem als het behandelsysteem was vernieuwd (gelooft u het nog?) en na langer dan een uur bellen (‘u ben de eerst-wachtende’, maar een kwartier verder en nog niemand aan de lijn) lukt het na 4 keer bellen en dus een dik uur verder, eindelijk iemand te krijgen die excuus aanbiedt en een nieuwe afspraak met ons maakt voor de volgende dag. U raadt het al, wij wachten die volgende dag en weer komt er gewoon niemand opdagen. Klantgerichtheid: 0. Beloftes nakomen: 0. De ijskoude douche van Radar!

JuulNK
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2017 09:47

Re: Toch geen 100% garantie bij Wespendokter.nl?

Ongelezen bericht door JuulNK »

Ook ik ben erin getrapt en door de Wespendokter benadeeld. Zelfde verhaal: man spuit wit poedertje bij ingang vliegroute ( 2 minuten bezig). Wespen na een week nog steeds springlevend. Twee maal gebeld. Eerst moest ik nog paar dagen wachten. Tweede keer werd mij verteld dat ze terug konden komen maar dat ik dan wel weer opnieuw zou moeten betalen. Toen ik de 'klantenservice-medewerker' wees op de 100% garantie op de website, zei hij geen idee te hebben wat er op de website vermeld staat?? Die garantie gold in ieder geval sowieso niet voor mij. Slechte review achtergelaten die dan natuurlijk niet op hun website wordt vermeld. Pure oplichterij!

Gesloten