LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
monika.grutter
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 okt 2017 18:27
Contacteer:

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door monika.grutter »

Het zijn echt viezerikken hoor. Maar niet betalen. Ze hebben geen poot om op te staan.

Henk Ruiterkamp
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2017 12:56

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door Henk Ruiterkamp »

Ook ik heb dezelfde genoemde problemen, geen mail ontvangen maar wel een factuur.
Mail contact gehad maar daar wimpelen ze alles weg zelfs na alle uitleg. Gaan er telkens op terug dat je via de telefoon akkoord hebt gegeven, terwijl ik alleen maar informatie zou ontvangen via de mail.
Wat te doen??

monika.grutter
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 okt 2017 18:27
Contacteer:

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door monika.grutter »

Een aangetekende brief sturen dat je de factuur betwist. Daarna verder alles negeren. Is het advies van mijn rechtsbijstand.
Ik heb ook een brief van de rechtsbijstand gekregen.

Henk Ruiterkamp
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2017 12:56

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door Henk Ruiterkamp »

Zou je een exemplaar van die brief kunnen sturen?

monika.grutter
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 okt 2017 18:27
Contacteer:

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door monika.grutter »

Wat is je emailadres. Dan mail ik je het

Ed_vee
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 okt 2017 05:58

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door Ed_vee »

Hier hetzelfde probleem. Heb Dereisplanner een mail gestuurd dat er geen sprake is van een overeenkomst, maar zij beweren dat er mondeling akkoord is gegeven. Ze hebben de bandopname gemaild, maar die is volgens mij "nabehandeld".
Monica, kun je mij ook eens die brief mailen die je van de rechtsbijstand hebt ontvangen ?
Mijn mailadres is: [emailadres verwijderd door de moderator]
Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 okt 2017 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: E-mailadres verwijderd

Moneyman
Berichten: 30106
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik zou dat per pb doen, dit is solliciteren naar spam.

monika.grutter
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 okt 2017 18:27
Contacteer:

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door monika.grutter »

We hebben al contact via pb.

Combats
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 okt 2017 14:56

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door Combats »

Zelfde verhaal hier: mijn man had het telefoongesprek maar ik was getuige dat hij een aantal keren heeft benadrukt alleen informatie te willen (om er van af te zijn want ze waren verschrikkelijk opdringerig en hij stond op het punt van in de auto springen) en NERGENS aan vast te willen zitten.
Vanmorgen een rekening gehad waar ik helemaal beduusd van was. Wij zijn al jaren niet meer op vakantie geweest en er liggen ook geen vakanties in het verschiet op korte of middellange termijn.
Na een telefoongesprek zou het bandje opgestuurd worden aan het eind van de dag. (Hebben ze eerst de tijd om het te manipuleren) Nog niks ontvangen.
Hou me hier op de hoogte a.u.b.
Dan zal ik het ook doen.

Ed_vee
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 okt 2017 05:58

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door Ed_vee »

Collega-slachtoffers,

Het lijk me verstandig om de krachten te bundelen op een of andere manier. Monika stelde me al voor om het ook te melden bij Radar. Als we dit nu allemaal doen, wellicht is er dan meer aandacht voor ons relaas en krijgt het mogelijk de aandacht die we nodig hebben ?
Monika, hoe heb jij het aangekaart bij Radar ?

monika.grutter
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 okt 2017 18:27
Contacteer:

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door monika.grutter »

Je kunt op de site van radar een idee aandragen voor de uitzending. Dat formulier heb ik ingevuld.
Misschien ook bij vermelden dat dit bedrijf hetzelfde kvknummer heeft als beterprijs.be. daar zijn ook veel gedupeerden van. Daar heb ik ook contact mee

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door chrisd1 »

teruggenomen
Laatst gewijzigd door chrisd1 op 18 okt 2017 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ik zou alle slachtoffers aanraden aangifte te doen van acquisitiefraude. Een beetje forensisch IT expert ziet binnen een paar minuten of een geluidsopname is gemanipuleerd of niet. Als er genoeg klachten bij de politie binnen komen zullen ze wel onderzoek doen. Verder kun je ook een TV programma als Stegeman erbij halen. Die maakt korte metten met ze.

Suc6

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door chrisd1 »

olaf79 schreef:Als er genoeg klachten bij de politie binnen komen zullen ze wel onderzoek doen.
??; heb je daar ook voorbeelden van??

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door olaf79 »

chrisd1 schreef:
olaf79 schreef:Als er genoeg klachten bij de politie binnen komen zullen ze wel onderzoek doen.
??; heb je daar ook voorbeelden van??
Is een algemeen bekend fenomeen. De politie krijgt pas interesse als er veel aandacht voor is in de media en veel klachten zijn bij de politie zelf. Dat heeft met prioriteiten te maken.

stofzuigertje

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als ze ooit een rechtszaak starten moeten zij bewijzen dat ze wel een mail naar jou adres gestuurd hebben.

Als zij een tikfout maken is het hun foutje, naam@gmail,com dus komma in plaats van punt en het komt nooit aan.
Na ontvangst mail gaat de bedenktijd en voorwaarden pas in.

Je hebt als ze die alsnog sturen dus nog enkele dagen en als het niet in de spambox kwam dus heb je die ook tijdig geleegd en gecontroleerd?
Bij Gmail vervallen ze na 30 dagen dus je die niet gebruikte of wel maar controleerde is er niets aan de hand.

Zij eisen dus moeten bewijzen dat er een mail is aangekomen en als je geen spambox hebt of wel hebt maar tijdig controleerde..... ga je vrijuit!

Ed_vee
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 okt 2017 05:58

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door Ed_vee »

Ik heb ook het formulier ingevuld van Radar, zoals Monika gedaan heeft, baat het niet dan schaadt het niet.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door kokka »

stofzuigertje schreef: Als zij een tikfout maken is het hun foutje, naam@gmail,com dus komma in plaats van punt en het komt nooit aan.
Na ontvangst mail gaat de bedenktijd en voorwaarden pas in.
volgens mij heb je voor het telefonisch verkopen van een abonnement het schriftelijkheidsvereiste, dus zelfs als de email wel verstuurd zou zijn en je hebt daar niet bevestigend op geantwoord dan zit je nog steeds nergens aan vast

Sonja Wolf
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2017 22:03

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door Sonja Wolf »

monika.grutter schreef:Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf. Ik ben telefonisch door ze benaderd en zou daarna een email van ze ontvangen. Deze email heb ik nooit ontvangen en nu heb ik een rekening ontvangen van 150 euro.

Ook ik heb een rekening gekregen. Ik had ze op eind oktober aan de telefoon. Ze gaven aan dat de informatie na 3 dagen binnen zou komen en dat het mogelijk in de spam terecht zou komen. Op dat moment heb ik direct mijn spam leeg gemaakt. Nu kreeg ik gisteren de rekening van € 149.99. Ik heb direct gereageerd dat ik geen informatie binnen had gekregen, niet in de spam en niet in postvak in. Hierop kreeg ik vandaag een reactie. Dat ze wel een mail hadden gestuurd op 2 oktober en als ze een verkeerd mailadres hadden, zouden ze zelf een foutmelding binnen krijgen. Mijn bedenk tijd zat er op, dus moet ik de rekening betalen.


Ik heb echt deze mail niet binnen gekregen. Wat kan ik doen?????

simcc
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2017 11:05

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Ongelezen bericht door simcc »

Ik heb een vergelijkbaar verhaal als hierboven, 2 oktober ook zo'n telefoontje gehad.
Nadat ik de factuur kreeg, heb ik meteen gebeld en moest ik mailen. Toen wel in mijn spam de bevestigingsmail van hun gevonden, maar goed 14 dagen waren al verstreken. Daarna gemaild.
Reactie op mijn mail was:

-----
In uw mail geeft u aan de mail niet ontvangen te hebben. Echter reageert u op de eerder door ons verzonden bevestigingsmail.

Tevens bent u tijdens het gesprek erop geattendeerd dat de mail (afhankelijk van uw mailinstellingen) in de ongewenste box terecht kan komen. Tijdens het gesprek bent u hiermee akkoord gegaan.

Gezien wij binnen de bedenktijd geen reactie van u hebben ontvangen betreft de bevestigingsmail zijn wij er van uit gegaan dat u gebruik wenst te maken van ons aanbod. Zodoende is uw order verwerkt, en heeft u de factuur van ons ontvangen.

Zoals afgesproken betaalt u éénmalig € 149,99.
Na ontvangst van uw betaling wordt u deelgenoot van de vakantievilla’s van DeReisPlanner en kunt u 3 jaar lang, 1 week per jaar genieten van een vakantie via DeReisPlanner.

Wij zien uw betaling graag tegemoet en wensen u alvast een heerlijke vakantie toe!

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,
----

Beetje dom om te replyen op de email. Maar goed, ik heb in dat telefonisch gesprek duidelijk aangegeven dat ik niets wilde afsluiten en alleen info wilde.

Wat kan ik nog hieraan doen????

Gesloten