LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
HEHH
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2017 20:01

Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door HEHH »

klacht betreft Garcniacambogiabio Bioactive te Oosterhout
Bericht
omdat ik meerdere keren een aanmaning heb gekregen van dit bedrijf en mijn betaalbewijs meerdere malen naar hun heb verzonden en uren bellen achter de rug heb, kreeg ik een brief van het Nederlandse incasso centrale inzake Garcinia Cambogia Daar wist men niets van de achterstand van betaling maar heb weer alles naar hun verzonden en het zou afgewerkt zijn zo. Toen volgde er weer mailtjes dat ik niet betaald zou hebben en nu weer een ander incasso buro Park Incasso Veenendaal die mij wil laten betalen. Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld deze zeggen niet meer reageren maar ze blijven aan de gang. Ik trek me daar weinig van aan maar ik zou graag willen dat deze praktijken stoppen. Hoeveel mensen betalen wel als ze weer een incassobureau op hun dak krijgen.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door Brahms »

HEHH schreef:klacht betreft Garcniacambogiabio Bioactive te Oosterhout
Bericht
omdat ik meerdere keren een aanmaning heb gekregen van dit bedrijf en mijn betaalbewijs meerdere malen naar hun heb verzonden en uren bellen achter de rug heb, kreeg ik een brief van het Nederlandse incasso centrale inzake Garcinia Cambogia Daar wist men niets van de achterstand van betaling maar heb weer alles naar hun verzonden en het zou afgewerkt zijn zo. Toen volgde er weer mailtjes dat ik niet betaald zou hebben en nu weer een ander incasso buro Park Incasso Veenendaal die mij wil laten betalen. Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld deze zeggen niet meer reageren maar ze blijven aan de gang. Ik trek me daar weinig van aan maar ik zou graag willen dat deze praktijken stoppen. Hoeveel mensen betalen wel als ze weer een incassobureau op hun dak krijgen.
Dat is simpel. Staat er een vordering open dan betaal je, is er geen vordering, dan betaal je niet.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Artikel in de Vk over incassobureaus o.m.:
Incassobureaus formuleren graag ingewikkeld om de schuldenaar te verwarren of te intimideren
Laatst gewijzigd door chrisd1 op 01 nov 2017 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als de opdrachtgever fouten maakt en het eerste incasso bedrijf niet reageerde gewoon wachten tot ze naar de door hun meestal beloofde rechtszaak gaan.

Met alle bewijzen die zij ook moeten hebben win je altijd.
Als je alles op tijd betaalde en zij hoge kosten maken is niet jou probleem.

Verder kun je als er ooit een zitting op rechtbank komt altijd nog advocaat nemen die naast deze kosten ook jou vrije dag en reiskosten vergoeding zal claimen die zij dan mogen uitbetalen.
Laat je niet gek maken, als zij er een teringzooi van maken in de administratie en je bewijsbaar goed zit....
Gewoon rustig wachten op dagje rechtbank en de winst binnen halen.

Niet meer bel kosten maken of aangetekend sturen, E mail dat je wacht op zitting rechtbank omdat ze niet luisteren of reeds eerder ingestuurde niet verwerkten dus vooral niet uren bellen of kosten maken.

Jan van Wijnen
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2017 10:09

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door Jan van Wijnen »

lacht betreft Garcniacambogiabio Bioactive te Oosterhout
Bericht
omdat ik meerdere keren een aanmaning heb gekregen van dit bedrijf en mijn betaalbewijs meerdere malen naar hun heb verzonden en uren bellen achter de rug heb, kreeg ik een brief van het Nederlandse incasso centrale inzake Garcinia Cambogia Daar wist men niets van de achterstand van betaling maar heb weer alles naar hun verzonden en het zou afgewerkt zijn zo. Toen volgde er weer mailtjes dat ik niet betaald zou hebben en nu weer een ander incasso buro Park Incasso Veenendaal die mij wil laten betalen. Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld deze zeggen niet meer reageren maar ze blijven aan de gang. Ik trek me daar weinig van aan maar ik zou graag willen dat deze praktijken stoppen. Hoeveel mensen betalen wel als ze weer een incassobureau op hun dak krijgen

robfer
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2017 13:20

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door robfer »

Ik heb hetzelfde probleem, nog veel erger. In februari een gratis proefpakket besteld. Portokosten betaald en meteen gemaild geen verdere zendingen te willen ontvangen. 4 maanden later een bericht ontvangen van een openstaande rekening. Weer gemaild dat alles was opgezegd. Geen reactie.
Weer 4 maanden later, eind oktober, plotseling een vordering van Park Incasso. Rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld. Die hebben het bedrag vergoed, dus heb ik betaald, weliswaar te laat maar toch.
4 dagen na de betaling een nieuwe vordering i.v.m te laat betalen ,griffiekosten, uitschrijven als wanbetaler, rente, incasso kosten, totaal € 256.
Weer contact met rechtsbijstand. Die zeggen ijskoud dat de zaak is afgehandeld, omdat ze hebben betaald. Dus nu sta ik er dan alleen voor. Park Incasso gebeld, constant in gesprek. Website is ook al uit de lucht. Gevolg? Ik zie ze wel in de rechtbank, maar betalen doe ik niet, niks meer.

Eritus II
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2017 14:59

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door Eritus II »

Robfer, identieke situatie bij mij op dit moment.

In maart een proefpakket gehad (kosten 7,50). Automatische incasso geaccordeerd. Na een week het pakketje via de Post weer teruggestuurd, wat inhoud dat daarmee de verbintenis beëindigd. Maanden later in juni krijg ik een factuur en begin juni nog een keer. ik ging er vanuit dat het hier om nepfacturen ging. Verder kreeg ik eind augustus een telefoontje van iemand die vroeg waarom ik de facturen niet betaalde. uitgelegd dat het proefpakket was teruggestuurd. De man zij ok dan zal ik dat doorgeven. maanden later van Park Incasso een dreigende dagvaardiging en of ik de kosten van 2 paketten en 40 euro gerechtelijke kosten maar eens wil betalen. Om van alle sores af te zijn heb ik een dag (18-nov) voor de door hun gestelde deadline maar betaald. Moest nog denken aan het programma Onschuldig, waarin werd aangetoond hoe men iemand die onschuldig is, schuldig kan laten zijn.
Maar een week later krijg ik een mail waarin staat dat ik wederom gerechtelijke kosten, griffiekosten en schrappingskosten moet betalen voor einde van de week.
Telefonsich niet te bereiken, evenals Garcinia tot nu toe.
Voor laten komen dus, als ze daartoe overgaan.

robfer
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2017 13:20

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door robfer »

Ik zie dat de Park Incasso website plotseling weer actief is, maar meer dan een contactadres staat er niet en we weten inmiddels dat er sowieso niet gereageerd wordt. Heb vandaag ook nog een bericht naar Garcinia Cambodia verzonden, maar het zou een wonder zijn als die reageren. Ga het volgende week even met een juridisch adviseur bespreken. Mijn standpunt blijft overigens hetzelfde. Niet betalen dus. See you in court.

robfer
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2017 13:20

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door robfer »

Zoal ik al verwacht had kreeg ik binnen 24 uur bericht dat Garcinia Cambogia mijn klacht niet in behandeling wilde nemen. Zegt genoeg denk ik.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door Brahms »

......Om van alle sores af te zijn heb ik een dag (18-nov) voor de door hun gestelde deadline maar betaald......
Kijk, en toch lukt het deze bedrijven om mensen al vast iets te laten betalen. De motivatie voor dit soort bedrijven om op de ingeslagen weg verder te gaan.......

Nogmaals, is er een vordering, dan betaal je, is er geen vordering dan betaal je niet.

Buiten het feit dan die Garchina Cambogia nergens goed voor is, welke ik nooit zou innemen. Je weet echt niet wat za daar instoppen !

Tomcon
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2017 19:29

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door Tomcon »

Beste,

Wij hebben problemen met bovenstaand bedrijf, ooit een gratis proefpakket ontvangen, daarna geen pakket meer gewenst maar toch gekregen, dat hebben wij netjes teruggestuurd, daar hebben we ook €7.50 voor betaald, we hebben daarna nooit nog iets ontvangen maar wel rekeningen en herinneringen, ze antwoorden nooit op onze mails. Nu krijgen we een mail van park incasso dat we ineens €265 moeten betalen. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen met beide bedrijven maar dat is helemaal niet gelukt want de telefoonnummer van park incasso bestaat zelfs niet, park incasso antwoord ook niet op mijn mails. Ik heb wat opzoekwerk gedaan op het internet en het regent klachten over deze 2 firma’s, kijk maar eens op klacht.nl.

Graag wil ik dat deze oplichters gestopt worden want er zijn blijkbaar veel mensen die hier inlopen en zo kunnen ze toch veel geld ontvangen waar ze geen recht op hebben. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Ik Ben verplicht om het bedrag voor 15 december te betalen anders word ik gerechtelijk vervolgd en word ik in het nationaal register gezet voor wanbetalers alhoewel ik nog nooit een wanbetaler ben geweest. Ik heb deze mail trouwens pas op 11 december ontvangen.

Mvg,
Tom

lindamamaloe
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2017 11:00

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door lindamamaloe »

Ik heb hetzelfde probleem, . In april een gratis proefpakket besteld. Portokosten betaald en meteen gemaild geen verdere zendingen te willen ontvangen. 4 maanden later een bericht ontvangen van een openstaande rekening. Weer gemaild dat alles was opgezegd. Zouden het nakijken en hebben bevestigt dat het abonnement gestopt is.
Weer 4 maanden later, eind oktober, plotseling een vordering van Park Incasso. weer gebeld met Mevr. Moon van Park incasso, bewijzen opgetuurd, Zouden het in orde maken, week later weer gebeld, is in behandeling en ga zo maar door. Nu afgelopen week een mail ontvangen, dezelfde mail die meerdere mensen ontvangen hebben. Hoofdsom (producten),Pro rata, Buitengerechtelijke incassokosten€ 40,-RentekostenPro rataGriffiekosten
€ 117,-Schrapping nationale wanbetalersregister€ 99,-Totaal exclusief hoofdsom en rente€ 256,-. Laat het maar lekker voorkomen, samen staan we sterk. Ik ben er klaar mee. Trap hier ook nooit meer in. Snap niet dat deze mensen (incasso) met zo'n bedrijf in zee gaan.

Han51
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 dec 2017 09:26

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door Han51 »

Voor allen die te maken hebben met Park Incasso te Veenendaal enof Garcinia Cambogia. Meld u a.u.b. deze zaak aan bij ACM (Autoriteit Consument en Markt). U ontvangt daarna een bericht van Consuwijzer.nl en dat is een onderdeel van ACM en gaat na in hoeverre bedrijven regels overtreden.
En zeker de genoemde malafide bedrijven doen maar wat. Het incassobureau maakt het nog bonter door hun website te vernieuwen met een mooie foto van hun gebouw die in werkelijkheid niet in Nederland staat maar deze is ergens van een buitenlands metaalbedrijf, dus gewoon van het internet geplukt.
Dus ik waarschuw u allen betaal a.u.b. niet maar ga naar ACM of meld het rechtstreeks aan Consuwijzer.nl

Moneyman
Berichten: 30106
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door Moneyman »

Han51 schreef:Voor allen die te maken hebben met Park Incasso te Veenendaal enof Garcinia Cambogia. Meld u a.u.b. deze zaak aan bij ACM (Autoriteit Consument en Markt). U ontvangt daarna een bericht van Consuwijzer.nl en dat is een onderdeel van ACM en gaat na in hoeverre bedrijven regels overtreden.
En zeker de genoemde malafide bedrijven doen maar wat. Het incassobureau maakt het nog bonter door hun website te vernieuwen met een mooie foto van hun gebouw die in werkelijkheid niet in Nederland staat maar deze is ergens van een buitenlands metaalbedrijf, dus gewoon van het internet geplukt.
Dus ik waarschuw u allen betaal a.u.b. niet maar ga naar ACM of meld het rechtstreeks aan Consuwijzer.nl
Heb je een link naar hun website?

Het adres Wageningselaan 30 in Veenendaal is een bedrijfsverzamelgebouw met een centrale ingang, waarbij je allerlei formaten kamers kunt huren. Veel starters en vagere bedrijven.
https://www.fundainbusiness.nl/kantoor/ ... selaan-30/

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door yan »

Het blijft me toch verbazen hoeveel mensen er intrappen en/of zich ook maar iets aantrekken van deze bedrijfjes.

Heb je niks besteld, of heb je al betaald? dan is het klaar. Éénmaal dit mede delen aan het bedrijf/incasso bureau en verder negeren.

Han51
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 dec 2017 09:26

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door Han51 »

Kijk maar het internet onder Park incasso te Veenendaal en inderdaad het adres is Wageningselaan 30b. Zoek ook maar eens op KvK waar je erachter komt dat deze ontbonden is wegens onbekende baten. Zie ook dromde.nl
De bestuurder van het incassobedrijf is een zekere Remco Antonius Helena Henricus Maria van Rooij.

arvandongen
Berichten: 1353
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door arvandongen »

yan schreef:Het blijft me toch verbazen hoeveel mensen er intrappen en/of zich ook maar iets aantrekken van deze bedrijfjes.

Heb je niks besteld, of heb je al betaald? dan is het klaar. Éénmaal dit mede delen aan het bedrijf/incasso bureau en verder negeren.
Misschien is het omdat veel mensen hun administratie te moeilijk of te oninteressant vinden. Uiteindelijk weet je niet meer zeker welke afspraken je wel hebt gedaan en welke niet. Betalen zonder vragen te stellen geeft dan de minste stress en doet uitsluitend even pijn in je portemonnee.

Han51
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 dec 2017 09:26

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door Han51 »

Het is drimble.nl/bedrijf/Veenendaal/37484256/park-incasso-bv.html

Drombe.nl is door mijn mobiel automatisch verkeerd omgezet.

Lady1234
Berichten: 27122
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En ja, als er staat GRATIS proefpakket, gaat het verstand op nul. Bestellen maar.

Moneyman
Berichten: 30106
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Garcinia Cambogia stuurt 2 incassobureaus ondanks betaling

Ongelezen bericht door Moneyman »

Han51 schreef: En zeker de genoemde malafide bedrijven doen maar wat. Het incassobureau maakt het nog bonter door hun website te vernieuwen met een mooie foto van hun gebouw die in werkelijkheid niet in Nederland staat maar deze is ergens van een buitenlands metaalbedrijf, dus gewoon van het internet geplukt.
Ze hebben überhaupt geen website. Dus waar jij die mooie foto hebt gezien is mijn een raadsel.

Gesloten