LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met A&A slotenmakers

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ANNE1968
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2017 11:22

Ervaring met A&A slotenmakers

Ongelezen bericht door ANNE1968 »

Hallo, ik wil jullie waarschuwen voor slotenmaker "A&A Slotenmaker": eergisteren heb ik hun gebeld want ik kon niet meer in mijn huis. Mijn dochter had de sleutel is in de slot vergeten binnenhuis en de deur achter zich dicht geklapt. Toen we belde voor hulp naar A&A slotenmaker hebben we gevraagd hoeveel het zou kosten: het zou vanaf 30,00 euro worden. De slotenmaker zou in 20 min komen. Nou, mooi niet: na 3 kwartier wachten in de koud en 3 keer gebeld kwam eindelijk de slotenmaker: eerste moest ik een leeg formulier ondertekenen. anders werden we niet geholpen. Daarna vertelde hij dat het 159,00 euro zou worden. Als ik niet akkoord ging werd het toch 30,00 euro als voorrijkosten in rekening gebracht. Voorrijkosten: niets over gezegd vooraf. Ik vroeg een uitleg over het hoge bedrag: avondtarief zei hij. Avond tarief, niets van gehoord toen ik belde. Na een paar seconden werk was de deur open. De slot hoefde niet kapot gemaakt worden anders was het nog duurder geworden zei hij. Ik voel me belazerd, mijn dochter is nog geschrokken. DUS NIET A&A slotenmaker bellen en doorgeven...
Laatst gewijzigd door Radar op 07 dec 2017 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Tekst verwijdert, vanwege aanvallig taalgebruik

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Ervaring met A&A slotenmakers

Ongelezen bericht door Brahms »

Het Radarforum staat al vol met dit soort waarschuwingen, kan deze er ook nog wel bij.

Je hebt de E 159,- toch wel betaald en het blanco formulier ondertekend.

Kijk zo blijven die bedrijven dit soort praktijken doen, je werkt er zelf aan mee ! !

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: Ervaring met A&A slotenmakers

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Jaarlijks tijd steken in een nieuwe zorgverzekeraar te kiezen. Jaarlijks switchen van energieleverancier.
Maar simpel een keer kijken wat een betrouwbare slotenmaker is, dat komt bij veel mensen niet op. Terwijl je ook daar veel geld kunt besparen, ja, zelfs voor die enkele keer dat je 'm nodig hebt.

Elk nadeel heeft z'n voordeel: ik neem aan dat jou dit niet weer overkomt :wink:

Lenny2011
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 dec 2011 13:11

Re: Ervaring met A&A slotenmakers

Ongelezen bericht door Lenny2011 »

Brahms schreef:Het Radarforum staat al vol met dit soort waarschuwingen, kan deze er ook nog wel bij.

Je hebt de E 159,- toch wel betaald en het blanco formulier ondertekend.

Kijk zo blijven die bedrijven dit soort praktijken doen, je werkt er zelf aan mee ! !
Ja, wat moet je dan als je buiten staat en je kunt je huis niet meer in?
Laatst gewijzigd door Radar op 26 dec 2017 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aanvallende tekst verwijderd

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Ervaring met A&A slotenmakers

Ongelezen bericht door mahadma »

Ja, wat moet je dan als je buiten staat en je kunt je huis niet meer in?

Iedereen weet dat vele sloten beunhazen die bovenaan in google staan ook sky high prijzen rekenen.
Zoek een betrouwbare slotenmaker op en controleer of wat hij zegt en zet dat tel nr in je telefoon, Ruimte genoeg.
O ja, ik ben niet perfect (en daar ben ik blij om).

Anduril.tr
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 mei 2015 12:35

Re: Ervaring met A&A slotenmakers

Ongelezen bericht door Anduril.tr »

Het is algemeen bekend dat als je met Google zoekt naar een slotenmaker, degenen die bovenaan staan zonder uitzondering deze malafide praktijken hanteren. Daarom heet deze kneus ook A&A om bovenaan te worden genoemd. Zoek liever een firma in de buurt, met een herkenbare naam en een adres.

witteflits
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 dec 2017 14:55

Re: Ervaring met A&A slotenmakers

Ongelezen bericht door witteflits »

Helaas kiezen heel veel mensen via GOOGLE voor het eerste de beste bedrijf wat naar voren komt.
En daar zitten vele oplichters tussen.
De kleine plaatselijke en vaak eerlijke bedrijven hebben het geld niet om GOOGLE te betalen om op plek nr 1 of op de eerste pagina te komen.

rienenik
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 dec 2009 17:58

Re: Ervaring met A&A slotenmakers

Ongelezen bericht door rienenik »

ik heb altijd een reserve sleutel bij de buren liggen

stofzuigertje

Re: Ervaring met A&A slotenmakers

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Reserve bij de Buren?

Ja ik was die buur maar met sleutel binnenkant lukte dat ook niet!
Probeer maar eens liefst met open deur, binnenkant sleutel erin en buiten draaien.... want dat lukt maar bij enkele sloten!

Wel heb ik een glaslat vernield en glas verwijderd, na afloop met 3 latjes terug gezet en volgende werkdag nieuwe glas latje gemonteerd die iets goedkoper was dan de genoemde €159,-.

AndreDierick
Berichten: 107
Lid geworden op: 29 aug 2005 21:30

Re: Ervaring met A&A slotenmakers

Ongelezen bericht door AndreDierick »

De snelste manier om in zo'n situatie binnen te komen: pak een betaalpas (oid) en schuif die tussen de deur en het kozijn ter hoogte van de deurknip. beetje heen en weer schuiven en hoep de deur is open. Doe het bij voorkeur niet met je enige betaalpas, hij kan beschadigd raken. Google vragen te zoeken naar "deur open met bankpas" levert onder meer dit https://www.lockpickshop.nl/blogs/blog/ ... een-pasje/ op. Kosten? nihil, en gegarandeerd: dit is het eerste dat een sleutelmaker probeert. Vertel het verder!!! Is trouwens ook een van d e redenen waarom de politie je aanraadt om de deur niet alleen achter je dicht te trekken maar ook op slot te doen!

Gesloten