FNV leden krijgen per 1-1-2019 geen MENZIS korting meer..

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
G7

Re: FNV leden krijgen per 1-1-2019 geen MENZIS korting meer..

Ongelezen bericht door G7 » 24 sep 2018 14:44

Dat bedoel ik dus ook. Zo goedkoop is Menzis niet. Ook niet met al die kortingen, maar voor velen wordt dit dan weer uitzoeken welke dan bij hun budget past.

Ik heb niet aangegeven dat Ik weg wil / ga bij Menzis, want het bevalt mij goed. Ik zeg altijd maar, je weet wat je hebt en niet wat je krijgt. Wellicht kan ik idd overstappen naar Anderzorg, maar ik denk dat dat ook is wat zij willen bespreken met hun klanten / leden. Wie weet ! De FNV leden worden hier in ieder geval in Oktober over geinformeerd door Menzis, had ik begrepen.

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé » 24 sep 2018 14:52

G7 schreef:
24 sep 2018 14:44
Dat bedoel ik dus ook. Zo goedkoop is Menzis niet. Ook niet met al die kortingen, maar voor velen wordt dit dan weer uitzoeken welke dan bij hun budget past.

Ik heb niet aangegeven dat Ik weg wil / ga bij Menzis, want het bevalt mij goed. Ik zeg altijd maar, je weet wat je hebt en niet wat je krijgt. Wellicht kan ik idd overstappen naar Anderzorg, maar ik denk dat dat ook is wat zij willen bespreken met hun klanten / leden. Wie weet ! De FNV leden worden hier in ieder geval in Oktober over geinformeerd door Menzis, had ik begrepen.

Alle relevante informatie kun je ook hier vinden https://www.fnvmenzis.nl/2019

snuffel1

Ongelezen bericht door snuffel1 » 24 sep 2018 15:10

Ergens in november maken de zorgverzekeraars de premie weer bekend en begint ook de overstap periode dus heeft nog geen zin om nu al een keuze te maken en wat betreft de loyaliteit aan een zorgverzekeraar laat die maar varen want het winstmodel is belangrijker dan de klant.

G7

Ongelezen bericht door G7 » 24 sep 2018 15:15

Dank je wel ZeerPrive, dat was mij al wel duidelijk, maar wellicht hebben anderen hier iets aan.

Btw......PMA is ook nog een onderdeel van Menzis en ook voordeliger.

Ik wacht alles wel af !

Plaats reactie