LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] behang van karwei (sorry weet niet waar ik t kan plaatsen)

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
tummy
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 jul 2004 15:40

behang van karwei (sorry weet niet waar ik t kan plaatsen)

Ongelezen bericht door tummy »

hoihoi
mijn vriend en ik zijn pas gelden verhuisd dus moesten we ook behangen we hebben heeel mooi behang gekocht bij de karwei in schiedam
omdat ik er niet veel verstand van heb heb ik aan een verkoper gevaagd op welke nummers we moesten letten hij vertelde me dat ik op t artikel nummer moest letten
heb ik gedaan 8 rollen van t zelfde artikenummer gepakt en aar de kassa gegaan de kassiere heeft nog nagekeken of alles klopte volgens haar dus wel
nou moooooi niet want toen de rollen allemaal genseden en gesmeerd en op de muur hingen zagen we dat er kleur verschil in zit dus hebben we de blaadjes erbj gepakt waar het artikel nummer en badnummer op staan blijkt dat we wel alle rollen van het zelfde artikel nummer hebben maar dat ze verschillende badnummers hebben en nog 3 verschillende ook toen ben ik terug gegaan naar karwei en mijn verhaal verteld krijg ik te horen dat ik beter had moeten kijken naar het nummer het BAD nummer en dat er nu toch niets meer aan te doen is dus heb ik lekker pech met andere woorden :twisted: :twisted:
dus en dat werd me verteld door de verkoper die ik al eerder om advies gevaagd had nu zit ik dus met 3 verschillende kleuren behang in mijn woonkamer
als je t niet weet zie t ook niet zo snel maar ik weet het wel en vind het jammer en erger me er n beetje aan

Gast

Re: behang van karwei (sorry weet niet waar ik t kan plaatsen)

Ongelezen bericht door Gast »

Veel roken en het wordt weer egaal. Anders zelf een kleurtje aanbrengen met waterverf.

Gast

Re: behang van karwei (sorry weet niet waar ik t kan plaatsen)

Ongelezen bericht door Gast »

Karwei is net als Gamma voor zover mij bekend, een onderdeel van Intergamma.

Neem even contact met hun op.

Intergamma
postbus 700
3740 AR Baarn
Fax: 035-5414002

Gr. een medewerker van Gamma

Gast

Re: behang van karwei (sorry weet niet waar ik t kan plaatsen)

Ongelezen bericht door Gast »

behang van karwei (sorry weet niet waar ik t kan plaatsen)
Wat dacht je van de rubriek "producten" en dan onder "diversen" :idea:

Jij bent zeker blond :?:

3 verschillende kleuren behang in mijn woonkamer
Lekker vrolijk, toch??


En het is toch ook logisch dat de artikelnummers gelijk zijn?? Ze kunnen moeilijk voor elk kleurbad of productiedatum een nieuw artikelnummer aanmaken. En dat badnummer staat gewoon heel duidelijk op de kaart gestempeld dus ik vind het gewoon een beetje dom en geef Karwei groot gelijk dat ze je geen nieuwe rollen geven!! Lekker is dat: als consument let je niet op en daar mag dan een ondernemer voor opdraaien?? Ja, daaaaggg!!

als je t niet weet zie t ook niet zo snel
Dan doe je toch net alsof je het niet weet?? Is niet zo moelijk voor een blondje (ook al ben je misschien niet blond, je doet wel blond :roll: )


Groeten van een Praxis-bedrijfsleider

tummy
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 jul 2004 15:40

Re: behang van karwei (sorry weet niet waar ik t kan plaatsen)

Ongelezen bericht door tummy »

ik ben niet blonT hoor

iig wel zo slim om helemaal niet naar praxis te gaan want das toch n boutwinkel met NOG minder service
als je n klant aan de kassa krijgt die perongelijk 2 versxhillende producten heeft gepakt maar t moesten zelfde zijn zeg je dan ook tegen haar dat ze dom is ??? lekkere bedrijfsleiER ben je dan

Gast

Re: behang van karwei (sorry weet niet waar ik t kan plaatsen)

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry maar blonT moet toch echt blonD zijn

Gast

Re: behang van karwei (sorry weet niet waar ik t kan plaatsen)

Ongelezen bericht door Gast »

Groeten van een Praxis-bedrijfsleider
Ik denk dat deze Praxis-bedrijfsleider op blond valt.
Tja, soort zoekt nog altijd soort...alleen jammer dat hij filiaal niet vermeldt, konden we allemaal eens gaan kijken HOE blond.....

Miranda
Berichten: 122
Lid geworden op: 29 jul 2003 12:59

Re: behang van karwei (sorry weet niet waar ik t kan plaatsen)

Ongelezen bericht door Miranda »

en tummy? je had toch gezegd dat je er niet zoveel van af wist, dan kun je op zijn minst verwachten dat je een GOED antwoord krijgt! en als je dat nie tkrijgt zou ik ook boos zijn. zou zeker contact opnemen met die intergamma. nog een tip: lees alleen de serieuze reacties, reageer niet op die anderen...

resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: behang van karwei (sorry weet niet waar ik t kan plaatsen)

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Inderdaad, groot gelijk. Ook geen punt bij Karwei! :lol: :lol:

Gesloten