LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Krasse uitspraak Radar?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Gast »

Precies! Dus opzouten nu gast!

Gast

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Gast »

Wees gerust; zolang men nog steeds niet begrijpt dat je voor prietpraat niet op een consumentenforum moet zijn, zal ik blijven ageren tegen ongeoorloofd en nutteloos chatgedrag.

Gast

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Gast »

Mens, mens, mens, waar haal je die energie en tijd vandaan? Je doet maar! :P

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Bekkum »

Mensen mensen laat u registreren.
Kleine moeite.
En reageer alleen met uw geregistreerde naam.
Veel succes verder op het Forum.

:wink:

Louis2
Berichten: 74
Lid geworden op: 31 jul 2004 00:25

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Louis2 »

Geplaatst op 11 Aug 2004 21:23 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Wees gerust; zolang men nog steeds niet begrijpt dat je voor prietpraat niet op een consumentenforum moet zijn, zal ik blijven ageren tegen ongeoorloofd en nutteloos chatgedrag.
Wel "gast" , satellite, kappa, en welke identiteiten je nog meer gebruikt, gezien je bovenstaande reactie gaat het m.i. helemaal niet om het ageren tegen ongeorloofd en nutteloos chatgedrag.

Sinds enkele weken ben je een er een persoonlijk "iets" van aan het maken. Je reageert alleen op reacties van een paar personen en dat terwijl het hele forum vol zit met reacties waartegen je kunt ageren.
Jij bent alleen bezig reacties te zoeken van slechts 3 tot 4 personen.

Dat is ook een van de dingen waarin je consequent bent. Waar je ook
consequent in bent is zodra jij ten tonele komt topics verziekt worden, zelf geen inhoudelijke reactie geeft in zo'n topic en het herhalen van je standpunt.

Wordt het dan ook niet eens tijd om consequent met 1 naam te gaan reageren en je te laten registreren? Nu zie ik het dat je daarvoor het lef niet hebt. Je verschuilt je steeds achter vele "gast"-identiteiten en kan daardoor net doen alsof veel forumgebruikers jouw standpunt delen.

En nu val ik ook in herhaling: Je hebt het gemeld maar blijkbaar ben je niet tevreden met het antwoord en de situatie. Ik zou ervoor kiezen om niet te blijven (of te gaan) in (naar) een vervelende situtaie.
Maar jij blijft het bewust opzoeken (zie je eigen reactie boven). Raar, erg raar......

En dit is dus weer een prima voorbeeld waarom registratie verplicht moet worden.

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Bekkum ,
Er zijn al mensen geregistreerd en ingelogd.Alleen nog een topic.Maar zolang dat veel mensen dat niet ebben gedaan en openlijk beloven om aan de gang te blijven met zieken heeft het geen zin om met een topic te beginnen.Bij Lease moet je inloggen en daar trekken ze de koppen ook bijna eraf .dus de regels worden daar ook overtreden en over fatsoen gesproken,die is ver te zoeken.En aangezien dat je het idee hebt dat alles onderhand geoorloofd is om het leven zuur te maken en dat we de anderen hun zin moeten geven om hun manier aan te nemen,Wat discuseren betreft Laat ik het maar zitten omdat ik me niet laat dwingen en terroriseren om me aan te passen aan dat soort gedrag.Dit is ook het laatste woord hierover .Hun maken uit waarover we een pol mogen openen en ze willen je totaal breken als je niet aan hun manier tegemoed komt.Ik zou zeggen forum ze nog en ik ga leuke dingen doen.Dat lijkt me verstandiger en euker.De gr Bekkum en veel plezier. :!:

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Even louis Die persoon is te laf en te smerig om met zijn naam te komen.En ook de tros zal zo langzamerhand wel weten hoe de vork in de steel zit.Reges opzetten en naleven er van is een tweede punt.Het gaat niet om wat er gezegd wordt maar wie er wat zegt,en dat is op de persoon spelen en nog erger kapot maken.Maar dat weet ik al langer.Dat tros dit laat gebeuren is een punt dat ze zicht moeten gaan beseffen dat ze het niet in de hand kunnen houden en dat er iets moet gebeuren om aan dit soort terrorisatie een einde wordt gemaakt.Dit was het en ga nu weer bezig met zaken te regelen .Met wat voor topic er komt moet er de tros maar eens een keer bij wezen en laten tonen dat dit niet meer getollereerdt gaat worden gr en een fijne dag : Nel

Louis2
Berichten: 74
Lid geworden op: 31 jul 2004 00:25

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Louis2 »

Het gaat niet om wat er gezegd wordt maar wie er wat zegt,en dat is op de persoon spelen
Precies Nel, dat heb ik al vaker gezegd. En zo iemand haalt dan ook nog eens je reactie uit z'n verband door alleen maar "zinsnedes" te kopiëren en te quoten die in zijn/haar straatje passen. Dan lijkt het net of je alleen maar aan het "zondigen" bent (in die gast z'n ogen of geest dan). Maar het kaf scheidt zich uiteindelijk van het koren....
De groetjes en tot horens, Louis. [deze laatste zin zou dus gebruikt kunnen worden door agerende forummers :wink: ]
Blijven lachen mensen! :lol:

miko
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 aug 2004 13:27

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door miko »

Louis en Nel,

Ik ben nu voor het eerst vandaag op de site van tros radar. In eerste instantie omdat ik naar infomatie zocht inzake kattenvoer. (nou ik denk dat je nuwel begrijpt van ik bedoel). Maar zit hier echt met verbazing te kijken naar wat mensen naar elkaar toe beweren.

:shock:

Ik dacht dat mensen hier de ervaringen met elkaar wisselen maar het is net wat jullie aan geven. er zijn mensen die er een sport van maken andere mensen te beledigen/zwart maken en topics om zeep helpen.

En ik moet je eerlijk bekennen... dat ik het eens ben met een registratie. Diegene die zich niet registreren/indentificeren en telkens diegene die grof worden met beledigingen ed. terwijl die gene die dit wel doen echt voor een discusie gaan.

Neem bijv. die topic over kattenvoer. een iemand stelt een simpele vraag of natvoer nu goed is of niet. en er komt een regen van beledigingen een een "gast" dat alle personen die brokken aan hun dieren geven niet wijs zijn. :shock:

En nog leuker ... aan het einde van het liedje is de vraag van diegene die de topic is begonnen nog niet beantwoord.

Sommige mensen zijn echt te zielig.

Ik vind als je zo achter je mening staat, ben dan ook zo sterk om er met je naam voor uit te komen.

ook dan pas kan je deze mensen die er misbruik van maken aan pakken.

AK

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door AK »

Zo is dat Miko. Het is fijn om nu ook eens even de mening van een ander hier te lezen. Men hoeft het heus niet altijd met ons eens te zijn, zeker niet, maar alles wat wij hier schrijven, wordt uit z,n verband gerukt.

Zodat het inderdaad op een gegeven moment nergens meer op slaat. En dat zou toch jammer zijn, want er zijn genoeg mensen die graag hun vragen of ervaringen op dit topic willen zetten.

Dag hoor, beste vrienden van het forum, de gr. weer van AK 8)

miko
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 aug 2004 13:27

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door miko »

Tuurlijk hoeft je niet aktijd met elkaar een ste zijn AK. Maar dat is normaal. Als men niet beter weet zal dat ook nooit veranderen. Maar soms worden je ogen geopend door meningen en belevenissen van anderen en soms ook niet. Laat die gene in zijn waarde.

"Het hoeft niet altijd goed te zijn wat jij doet"

en je hoeft niet ten koste van alles mensen te bekeren.

Maar het idee op zich is goed. Ik hoop alleen dat ook andere gebruikers van de forums dit ook inzien.

Gast

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dat jullie bezig zijn met het niet-anoniem om zeep helpen van dit forum met dat onzingeneuzel. Dit heeft totaal niets meer met reisbureaus, touroperators of vliegmaatschappijen te maken. Stop daar mee !

miko
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 aug 2004 13:27

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door miko »

Beste "gast"

Ik denk dat je de eerste kolom van deze topic nog maar ens moet lezen. en dat dit toevallig in het forum reizen gebeurt. sorry.

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Goede middag AK.En iik Miko.
Iedereen kan het ok niet eens zijn ,maar laat elkaar in iedergeval heel en in zijn of haar waarde.Ook ik heb veel topics gelezen en gezien.
Daarom juist moest ik even zeggen,wat ik nodig vond.Maar ik fiets nu verder en wens iedereen een goede discussie toe en plezier erin
groetjes :Nel-foppe

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Gast 15:42 we zijn niet anoniem bezig punt 1
Het tweede punt is dat dit forum over krasse uitspraken zijn.
Wel nu het kardinale punt 3 is als we uitkomen wordt er anoniem getorpodeerdt.Vandaar dit over krasse uitspraken..Wij komen met naam uit en u komt anoniem uit.Wees zo flink en kom met naam.Niet voor mij maar voor alle forum lezers als u niets te verbergen heeft.Kom er dan openlijk vooruit. nel-foppe

miko
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 aug 2004 13:27

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door miko »

Ik heb niks meer toe te voegen :)

AK

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door AK »

Zeg gast. Nou moet jij ook eens goed lezen hier! Jij valt iedereen op welke topic dan ook lastig. Dus daarom heeft het hier niks meer met reizen enz. te maken. Jij deed/ doet het ook op nieuwe topic en diversen enz.

Als men zich zou moeten gaan registreren, voel jij natuurlijk die hete adem in je nek al! Dan zal het je wel te heet onder de voeten worden.

Nu, wie dan het laatst lacht :lol: :lol:

Gr. AK 8) En Nel, jij ook forumse hè! :wink:

Laat ik het hier maar weer even bij houden.

Louis2
Berichten: 74
Lid geworden op: 31 jul 2004 00:25

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Louis2 »

Geplaatst op 12 Aug 2004 15:42 door Gast


Ik denk dat jullie bezig zijn met het niet-anoniem om zeep helpen van dit forum met dat onzingeneuzel…..etc.
Kijk dat is nu het probleem met jou:
Er zijn mensen, die denken dat ze denken, maar dat denken ze maar.

Wanneer er hier gepraat wordt over o.a. jouw werkwijze om topics om zeep te helpen vindt jij dat ineens onzingeneuzel...

Zucht......Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest..... :shock:

Verplicht registreren kan het "anonieme Gast" reageren voor een groot deel ondervangen.

Binize

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Binize »

Geacht Forumbeheer,
Kwam op deze site uit belangstelling in de mening en ervaringen van
reizigers die vakanties boeken bij de Nederlandse touroperators.
Ik ben zelf in de reiswereld werkzaam en de ervaringen van deze reizigers geven aan of het produkt goed is en wat er voor verbetering vatbaar is.

Het blijkt bij bezoek aan dit forum dat er veelal over en weer word geleuterd over de irritaties die een aantal mensen hier schijnbaar bij elkaar oproepen... Het gaat helemaal niet over reizen!

De grootste familie van Nederland heeft vreemde kostgangers!

Tip: Wil je leuteren zoek een chatkanaal op en post hier alleen
je vakantieverhaal!

Gast

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Gast »

Beste leuteraar Binize.......
wanneer je bericht 1 van pagina 2 had gelezen, was je opmerking overbodig geweest. Wat is de toegevoegde waarde om hier te melden dat je werkzaam bent in de "reisbizniz". Verder heeft jouw bericht geen inhoud betr. topic. Alleen cynische opmerkingen plaatsen is nou bepaald niet wat je zelf beoogt. Is dat ook niet een beetje leuteren?
Tip: wil je verder leuteren.....kijk dan eens bij Legio Lease topics...kom je vast aan je trekken...

Gesloten