LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wacht al weken op bestelling van 'Size?'

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
joostvanonselen
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2021 15:11

Wacht al weken op bestelling van 'Size?'

Ongelezen bericht door joostvanonselen »

Ik wacht al weken op een bestelling van "Size?", een keten van sportwinkels, onderdeel van JD Sports. Ik heb redelijk goede ervaring met de winkel in Amsterdam waar ik diverse sportschoenen heb gekocht in de afgelopen jaren. Met de sluiting van de winkels heb ik een bestelling geplaatst (voor de Brexit). Blijkt dat deze bestellingen uit Engeland moeten komen.

Er worden wel codes bij DHL aangemaakt maar niets verstuurd. Omdat het een aantal weken duurde ben ik eens gaan zoeken naar klant ervaringen met deze keten. Uit alle reviews blijkt dat er niets verstuurd wordt en mensen al maanden wachten.

Contact met de firma is nagenoeg onmogelijk. Dit is echt onacceptabel.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Wacht al weken op bestelling van 'Size?'

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ik denk dat het verstandig is om een mail te sturen dat je ze 14 dagen de tijd geef om te leveren, en anders de koop ontbinden.

Je creditcard maatschappij (als je daarmee betaald hebt) of je rechtsbijstandverzekering kan je helpen om je geld terug te krijgen.

Gesloten