LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Thuiswerk

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Henrice »

Niets corneweb,helemaal niets!Zie het als leergeld.Iemand zei het al,als je moet betalen om te kunnen werken is er iets niet goed.Deze reactie was trouwens gratis.Als pleister op de wond.

Extrosistee
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 sep 2005 23:47

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Extrosistee »

Je hebt veel bedrijven die werk thuis aan bieden ,maar dan moet je meestal een X bedrag investeren in het bedrij,f en dan is het vaak ook nog de vraag of je ooit je geld terug ziet.
ik persoonlijk heb ooit eens mee gedaan aan z'n bedrijf echter heb ik geluk gehad dat ik mijn geld eruit heb gehaald met zelf een kleine winst maar je moest eerst 350€ inleggen.
daarmee kocht je je zelf in en kreeg je infomatie over het bedrijf waar je voor ging werken (je bent meestal eigen baas zonder doel stellingen)
dus dat betekendt dat 9-10 mensen er mee op houdt binnen een jaar en meestal verlies lijden.
dus als je aan thuis werk begint bedenk dan goed wat je doelstellingen zijn en dat je meestal het dubbelle aan uren ervoor kwijt ben dan dat ze zeggen.
bij mij zeiden ze maar 4-8uur per week en dat werd al snel 8-16uur per week bijna een 2de baan erbij en dat wou ik echter niet .
maar bij sommige kan je echt bakken geld verdienen als je maar veel tijd er insteek zo heb ik een vriend die verdient een x bedrag van zijn klanten elke maand of hij nou wel werkt of niet werkt , en hij zei dat er al een aantal mensen zelfs met vervroegt pensoen zijn gegaan door dat bedrijf .
ik zei meteen doe maar :)



Gegroet,
Extrosistee.

Hadassa
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 nov 2005 20:34

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Hadassa »

Wat heb ik dan een mazzel met mijn thuiswerk, als ik dit allemaal zo hoor! ik werk al jaren als thuistypiste (in dienst) voor een kantoor, het is elektrotechnisch, dat wel, maar als je snel en goed kunt typen, kun je misschien eens een groot kantoor aanschrijven of ze nog thuistypistes nodig hebben. Het verdient ongeveer 2 euro per getypte pagina

fam-vr
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2006 22:42

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door fam-vr »

met 2 werkeloze jongeren thuis heb ik in nov. toch de gok genomen om me in te schrijven via internet bij thuiswerknieuws.nl, voor 7.95 vip lid geworden om inderdaad het thuiswerk aanbod te lezen en te reageren, er werdt me steeds genoeg aangeboden, na reacties van mijn kant kon het alleen telefonisch,toch maar een keer proberen maar helaas je hangt inderdaad lang aan de telefoon. een mail hierover gestuurd en krijg tot verbazing een reactie van een ander (de thuiswerklijn .nl), weer een mail verzonden en krijg van deze een mail terug dat zij geen inschrijfgeld vragen en dat een ander gebruikt maakt van hun aanbiedingen, na weer een reactie krijg ik een mail van weer een ander (de thuiswerkcentrale.com.) ik had al het gevoel dat ik belazerd werdt, en ik had nu zekerheid omdat ze alle drie dezelfde telefoonnummers in de mails hadden staan, 0900-5005007 en 0900-5555777 en 0900-9999911. ik zou alleen graag willen weten hoeveel er net zo intrappen als ik.

Klaas Woltinge
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 feb 2006 02:24

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Klaas Woltinge »

Zelf heb ik gebeld naar onderstaande.
Kosten van afgelopen zaterdag waren 130 Euro

Voorgaande keren had ik op advertenties gereacheerd die
verstuurd waren met een ander 0900 nummer nml 0900-5555777
de afzender was dezelfde persoon.

Ook die keren kon ik niemand bereiken en verbrak ik de verbinding gewoon. Onlangs heb ik veel lopen mailen dat ik dringend een vervangende baan zocht en dus ook geintreseerd was in thuiswerk. (waar ik al anderhalf jaar ingeschreven sta) kort daarop ontving ik onderstaande:

Thuiswerklijn <[email protected]>
Thuiswerk bemiddeling <[email protected]>
Mevrouw Jonkman trof u niet thuis vorige week

Geachte heer/mevrouw,

Onze thuiswerkconsulente Rianne Jonkman wil in week 8 een bezoek aan u
brengen ivm thuiswerk. Dit ivm een nieuwe
opdracht. Bent u nog wel beschikbaar voor thuiswerk? Belt u met
Rianne Jonkman om een nieuwe afspraak te maken mbt inpakwerk.. U kunt haar
bereiken van ma tm zaterdag van 11.00 tot 20.30 op 0900-5005007 (80cpm)

Indien u geen interesse heeft in thuiswerk dan kunt u zich afmelden op
[email protected]. U wordt automatisch afgemeld, deze mails worden niet
gelzen. Kunt u zsm contact opnemen of u nu wel of niet wenst te werken zodat
we de vacature zsm kunnen invullen.

Bij geen reactie gaan wij ervan uit dat u geen interesse heeft

Met vriendelijke groet

Thuislijn en Thuiswerkbemiddeling


Zelf voel ik mij genaaid en wil aangifte doen,
begrijp niet waarom bedrijfen als deze zo kunnen opereren.
Via diverse fora's heb ik gezien dat betreffende mail heel Nederland is door gegaan met een indentiek tijdstip. Hoe kan die mevrouw Jonkman in 1 week op alle plaatsen tegelijk zijn in Nederland?

Zelf was ik afgelopen week de hele week ziek thuis,
en wegens problemen met de luchtwegen heeft zelfs de voordeur
kontinu op een kier gestaan.

Dat gaat er bij mij dus niet in :evil:

Kan ik hiervoor gewoon naar het politie bureau stappen
of moet ik eerst wad ik gedeeltenlijk al gedaan heb uitzoeken
wie de domeinhouder is etc;

Vriendelijke groet,

Klaas

rosalin
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2006 18:42

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door rosalin »

Ja, ook ik ben er helaas ingetrapt. Ik heb een aantal keren contact met de Thuiswerklijn gehad 0900-5005007 <[email protected]>.
Gisteren het bewuste berichtje van Rianne Jonkman die mij niet thuis trof enz. enz. enz. Het is allemaal geld-uit-de-zak-klopperij en hoop echt dat dit bedrijf een keer goed doorgelicht wordt! Mensen wees gewaarschuwd!

eliane
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 feb 2006 17:39

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door eliane »

een moeder van een oude schoolvriendin van mij deed.doet het werk nog steeds.
Snoep inpakken, bergen snoep, heerlijk.
voor welk merk weet ik niet meer, maar er is niet in te komen.
er bestaat nog thuiswerk, voor de webcam en telefoonpraat (sex)
dan verdien je met lullen 10 eurp per uur, voor mannen die 100 oid perminuut betalen.
voor live gezellig gepsrekken maar meestal vunzig.
Opzich leuk werk spreek uit ervaring maar erg verveleld op den duur.
Haha ook niet geschrikt met kleine kinderen in huis.

Het lijkt zo mooi thuiswerk, maar productie werk achter de lopende bad is veel goedkoper dan thuis spullen leveren en die weer ophalen.
nee koekjes inpakken via de lopende band gaat soepel en snel.
minder braakschade ook.

het is allemaal oplichterij, onzin enz.
we blijven erintrappen. veel naieflingen komen ook pas net kijken, die trappen er nog in. Ik ben ook pas met 24jaar naar radar gaan kijken.
je leert door ervaring op te doen daarom zullen deze oplichters altijd hun werk kunnen doen.

gr Eliane

Accutron
Berichten: 106
Lid geworden op: 01 dec 2005 19:32

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Accutron »

Gezien bij de thuiswerk advertenties op marktplaats :
www.medicijntester.nl

Hoeveel gekker moet het nog worden eigenlijk?

mwhjansen
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2006 22:07

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door mwhjansen »

Om misverstanden te voorkomen; medicijntester.nl vraagt nergens om betalingen. Wij houden ons bezig met het werven van vrijwilligers die tegen betaling mee willen werken aan het ontwikkelen van medicijnen. Wij hebben een advertentie op marktplaats onder het kopje "thuiswerk" geplaatst omdat er geen geschikte catagorie is om dit werk onder te plaatsen.

Hopende jullie voldoende te hebben geinformeerd,

Vriendelijke groet,

Medicijntester.nl

Cynneke
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 feb 2006 21:49

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Cynneke »

Ik heb eerder ook al eens zitten informeren of het nog een beetje lonend is, medicijnen testen. En het zag er allemaal heel eerlijk uit en ik geloof ook wel dat dat het is.
Maar ik zou het persoonlijk niet doen, omdat het niet voor niets TESTEN heet en je dus niet weet wat er kan gebeuren met je lichaam. Ze betalen er goed geld voor, maar wat als over een aantal jaren blijkt dat er wat mis was met het medicijn?

Dus dit is "thuiswerk" wat ik ook niemand aan zou bevelen.

ripelojef
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2006 21:04

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door ripelojef »

Ook wij hier worden helemaal gek van die mails van [email protected]

ondertussen heb ik ze een behoorlijke mail gestuurd al denk ik dat ze die ook niet zullen lezen omdat ze daar geen gehoor geven aan NEE

de volgende mail heb ik ze gestuurd

Geachte mvr

ik wordt nu een beetje meer dan ziek van jullie want ik hem al meerdere keren aangegeven dat ik van jullie niets maar dan ook niets wil
echter hebben jullie daar een behoorlijke plaat voor jullie bolus of kunnen jullie niet lezen dus zal ik het nog 1x duidelijk zeggen

IK WENS GEEN MAILS MEER TE ONTVANGEN EN AAN ONGEVRAAGD BEZOEK WIL IK AL HELEMAAL NIET MEEWERKEN

IK WIL OOK EVEN DUIDELIJK MELDEN DAT DIT NU ECHT DE LAATSTE KEER IS DAT IK U OP NOG REDELIJK VRIENDELIJKE WIJZE VRAAGT MIJ UIT UW BESTANDEN TE WISSEN EN OP GEEN ENKELE MANIER MEER CONTAKT MET MIJ TE ZOEKEN. GEEF U HIERAAN GEEN GEHOOR ZAL IK AANGIFTE TEGEN U GAAN DOEN WEGENS SPAM, LASTERING EN STALKING BIJ DE PLAATSELIJKE POLITIE,

ALLE MAILS DIE IK U HEB GESTUURD ZIJN UITGEPRINT ALS BEWIJZEN TEGEN U LUGUBERE ORGANISATIE EN TEVENS OOK ALLE VERVELENDE MAILS DIE U MIJ HEEFT GEZONDEN, EEN AANGIFTE IS DUS ZO ONDERNOMEN, ECHTER BEN IK VAN MENING DAT EEN ORANISATIE ALS DE UWE MINIMAAL 1 IEMAND IN DIENST MOET HEBBEN DIE NIET LEESBLIND IS DUS GA IK ER VAN UIT DAT HET BIJ DEZE NAAR MIJN WENSEN OPGELOST ZAL GAAN WORDEN.


het is dan wel op z'n plat rotterdams maar er staat niets in dat gelogen is of wat ik niet waar gaat maken, ik ga namelijk morgen aangifte doen en ik hoop dat er vele met mij dit ook gaan ondernemen .

Irma v.d. Berg
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2006 16:09

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Irma v.d. Berg »

:oops: Ook heb me in laten schrijven bij diverse thuiswerkcentrales. Je hoort of niets van ze of je moet maar weer bellen en dan wordt je erg lang aan het lijntje gehouden. Ik heb dus erg negatieve ervaring met alle thuiswerkcentrales. Volgens mij is het puur geldlokkerij. Zij worden er rijk van en wij kunnen niets verdienen.

Irmpje

Noortje26
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 nov 2006 15:15

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Noortje26 »

En ik maar denken dat ik de enige ben die al die mailtjes van dat Thuiswerken krijgt. Ik nam het toch allemaal helemaal niet serieus. Dus ik heb nooit ergens aan meegedaan en heb nooit wat betaald, ik was absoluut niet geinteresseerd. Ik bleef maar van die mailtjes krijgen, van ene Sandra die langs was gekomen en die me niet thuis aantrof en omdat het de eerste keer is zal ze de kosten niet in rekening brengen!!!!!! Dat ze een andere afspraak wil maken???!!!!
En ik dacht wat krijgen we nou, wat is dit?? Wat voor afspraak en wat voor geld?? ******** dacht ik. Er staat ook een mail bij om het stop te zetten namelijk: [email protected]. Dus ik denk eve mailen die boel, maar het blijft maar komen, dus heb ik weer een boze mail verstuurd. Krijg ik een mailtje terug van ene Patrick dat hij mijn mailtjes ontvangt en dat hij niks weet van thuiswerken en dat hij ook helemaal niks kan stop zetten. Dus bij deze mijn bericht hier.

WAT MOET IK DOEN? IK WENS GEEN MAIL MEER VAN HUN TE WILLEN ONTVANGEN. KAN IEMAND ME HELPEN?

IK LAS EEN PAAR BERICHTEN HIER EN ZAG DAT VEEL MENSEN ERIN ZIJN GETRAPT EN GELD HEBBEN OVERGEMAAKT! IK HEB ER GEEN WOORDEN VOOR, BEN ECHT KWAAAAAAAAAAAAAAD! ZOMAAR MENSEN KUNNEN OPLICHTEN! DAMNN!

2ling
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2006 18:23

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door 2ling »

Nee, je bent zeker niet de enige, die deze mailtjes ontvangt. "t Beste wat je kunt doen, is een klacht indienen bij de Reclame Code Commissie. (www. reclamecode.nl). Die hebben inmiddels een dossier over A.I. Logistics, Breda, de verzender van deze mails.
Overigens zenden ze inmiddels nieuwe mails over thuiswerk. Bellen kost nu geen 0,80 per minuut, maar 1,30 per gesprek. Ze gebruiken diverse namen en diverse 0900 nummers.

Noortje26
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 nov 2006 15:15

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Noortje26 »

Oke thanks. Ik heb al geen mailtjes meer van ze ontvangen en ik hoop niks meer van ze te zien. Maar ik zal zeker wel een klacht indienen.

lucrecia
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 dec 2006 02:42

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door lucrecia »

Wat een ellende allemaal, die namen komen me bekend voor want ik zocht ook thuiswerk maar trapte er niet in, je moet namelijk NOOIT betalen om vacatures te ontvangen en om dan erop te reageren. Loop dan maar even naar de CWI of uitzendbureau, kost je alleen tijd om je in te schrijven en je voorkeur door te geven. Zodra er werk is bellen ze je wel, en natuurlijk ook af en toe bellen helpt ook.

Gesloten