LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goedkope dierenwinkel

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
edje-h
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:26

goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door edje-h »

Ik wilde een nieuwe kooi voor mijn tamme rat kopen.
In de winkel koste hij €135,-.
Bij toeval vonden we een zaak op het internet.
www.fretten.nl Casper dierenspeciaalzaak.
Bij deze zaak betaalden we €85,- incl verzendkosten,boven de €75,- hoef je die niet te betalen.
Je maakt het bedrag naar hun over,als hun het bijgeschreven hebben sturen ze de bestelling direct op.
Mijn rat kreeg er snoepjes en een extra verdieping bij voor niks.
Ga er maar eens kijken ze hebben er ook een sponsor actie bij,waar door je soms iets extra's erbij krijgt.
:D Een echte aanrader voor dieren liefhebbers groot en klein.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door HvdB »

Wat moet je nou met een rat in een kooi? Er naar kijken? Op je schouder laten zitten? :shock: :shock: :shock:

Ik denk dat je het dier er echt geen plezier mee doet, hoor!

Sjo.erd
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 mar 2006 04:08

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door Sjo.erd »

Grote en kleine dieren liefhebbers horen te weten dat ratten zeer sociale groepsdieren zijn. Een enkele rat in een kooi zal zich heel erg alleen voelen...

Bedankt voor de reclame maar ga je eerst eens verdiepen in je eigen huisdier.

edje-h
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:26

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door edje-h »

Aangezien ze nog 1 ratje hadden,en als ze deze niet konden verkopen zou hij als slangevoer zou worden gebruikt.
En aandacht krijgt hij genoeg,hij is vaker uit zijn kooi dan menig ander dier :!:

Sjo.erd
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 mar 2006 04:08

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door Sjo.erd »

Het gaat niet (alleen) om aandacht maar meer om omgang met soortgenoten. Er zijn mensen die er de voorkeur aan geven als kluizenaar te leven maar stel jezelf eens voor in een separeercel met als enige lichtpuntje dat je er af en toe uit mag en wat aandacht krijgt.

Je hebt hem aan je bericht te zien bij een dierenwinkel gekocht waar ze hem als jij hem niet zou kopen aan de slangen zouden voeren.. Lekkere verkoop methodes houden ze er daar op na...

Misschien kun je alsnog proberen een soortgenoot voor hem/haar te vinden. Dat is ook leuker voor jou want dan kun je zelf meemaken hoe leuk ze met elkaar omgaan.

edje-h
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:26

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door edje-h »

Ik heb 2 tamme ratten.
Was een typ fout die ik niet had gezien.

Juf-Marjan
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 apr 2006 14:08

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door Juf-Marjan »

Bedankt voor de tip. Ik ga eens op die site kijken.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ik heb ook gekeken op die site. Ziet er wel leuk uit. Heb een klein speelgoeddingetje voor de hond gekocht (al duurt het nog maanden voor die komt :wink: ). Wel vreemd dat je vooruit moet betalen en niet onder rembours. Maar als het me bevalt bestel ik daar misschien wel vaker.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Ze verkopen daar helemaal geen spullen voor de "gewone" hond alleen voor de prairiehond :lol: :lol:

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ze verkopen daar helemaal geen spullen voor de "gewone" hond alleen voor de prairiehond
O ja, dan heb je misschien niet goed gekeken. Er staan namelijk ook spullen voor katten (krabpalen e.d.) op.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door reintje vitesse »


ltje
Berichten: 19
Lid geworden op: 02 apr 2006 15:26

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door ltje »

Beste allemaal,

Nou, zo super goedkoop is het niet hoor. Neem nou konijnen voer. Ik haal het voor maar 15ct meer ergens anders. En als ik dan hoor dat je een maand moet wachten en nog vooruit moet betalen (zou ik NOOOOOOOOOOOOOIT doen) maar goed. Nee, hoor.

En dan nog iets vreselijks. "De Prairiehond":

IK vind de PRAIRIEHOND (ben zelf deskundig en gedipolmeerd dierenverzorgster) TOTAAL GEEN HUISDIER!!!!!!!!

Dus dat ze daar dan ook spullen voor verkopen!!!!!

Het blijft wat mij betreft gewoon een dierenwinkel die voor 15ct gekoper spullen aanbied.

Gr. Ltje

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Bij ons : 5 kilo konijnenvoer speciaal.......€ 2,50

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Het is dierenwinkel Casper. Als je naar de homepage gaat, zie je dat je ook spullen voor je hond of kat kunt bestellen, snappie?

Chopper
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 feb 2006 12:56

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door Chopper »

Ik heb daar wel eens een speeltunnel gekocht voor mijn cavia's. Ging prima, qua betrouwbaarheid geen enkel probleem wat mij betreft.

Rembours is mooi, maar wie gaat voor de kosten opdraaien?

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Rembours is mooi, maar wie gaat voor de kosten opdraaien?
Nou, ze vragen nu ook €6,00 verzendkosten, dus ik denk dat ikzelf gewoon voor de kosten opdraai.

Chopper
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 feb 2006 12:56

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door Chopper »

Ik vrees dat rembours gewoon niet haalbaar voor zulke relatief kleine aankopen. Onder rembours versturen tot 5 kg kost nl. 13,25 euro. Geef mij dan maar een simpele aangetekende verzending.

Die 6 euro is gewoon 5,75 euro voor het aangetekend versturen van een levering tot 1 kg. En waarschijnlijk een kwartje voor het naar het postkantoor brengen. Hier draai je inderdaad zelf voor op, wat mij logisch lijkt (of ze moeten 6 euro op de prijs doen natuurlijk en geen verzendkosten vragen als je dat fijner vindt). Als je geen verzendkosten wilt betalen, is er ook nog de optie van de plaatselijke dierenwinkel.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ik maak ook geen bezwaar tegen het betalen van verzendkosten, maar ik vind rembours persoonlijk makkelijker. Heb laatst 6 oranje helmpjes besteld (naar Duits model, waar zoveel om te doen was :wink: ) en ik moest +/- €13,-- rembourskosten betalen (was ook de enige mogelijkheid). Daar schrok ik wel van overigens :shock:

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

In elke stad is wel een winkel waar ze artikelen van sportclubs verkopen en die zaken liggen vol met die helmen :o Echt niet alles op internet is goedkoper als je tenminste de bijkomende kosten er bij op telt :roll:

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: goedkope dierenwinkel

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Nee, is ook pure gemakzucht van mij. Geef ik ruiterlijk toe, hoor! Ik heb namelijk een ontzettende hekel aan winkelen (ja, echt waar en ik ben nog wel een vrouw :wink: ). Ik betaal liever wat meer dan dat ik in een overvolle stad en overvolle winkels moet kan zoeken. Soms moet je wel, maar ik vind het bestellen via mijn pc-tje beter voor mijn humeur :D .

Gesloten