LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] schoolspullen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

schoolspullen

Ongelezen bericht door elwintje »

ik ga in september naar school, nu vroeg ik me af waar ik de goedkoopste schoolspullen kan vinden, hebben jullie een idee?

Queenie18
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 mei 2006 19:24

Re: schoolspullen

Ongelezen bericht door Queenie18 »

Hallo,

Ik ben zelf ook al aan het kijken, ik heb intussen al een agenda gekocht. Maar bij Bruna kun je goedkoop leuke spulletjes kopen. Ook is er veel keus bij V&D al zit daar best veel verschil tussen de prijzen. Mijn agenda kostte daar 9,50 maar je hebt ze ook van 15 euro. Dus je moet maar even kijken, vooral bij boekhandeltjes vind je nog wel eens wat voor een leuke prijs

Jaensj
Berichten: 58
Lid geworden op: 06 feb 2006 10:51

Re: schoolspullen

Ongelezen bericht door Jaensj »

Kijk eens bij een vestiging van de "Hollandse Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam" er zijn er vele van in Nederland te vinden.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: schoolspullen

Ongelezen bericht door NAK »

ik ga in september naar school, nu vroeg ik me af waar ik de goedkoopste schoolspullen kan vinden, hebben jullie een idee?
Hopelijk krijg je dan ook het vak "WERELD ORIENTATIE".
Als je dan goed oplet weet je wat er in de wereld allemaal te koop is, maar vooral waar. :P

elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

Re: schoolspullen

Ongelezen bericht door elwintje »

nak die is goed man groetjes

gruizinh
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 feb 2005 22:38

Re: schoolspullen

Ongelezen bericht door gruizinh »

naar de action

~ellie~
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 mei 2005 14:07

Re: schoolspullen

Ongelezen bericht door ~ellie~ »

HEMA heeft veel schoolspul, en ook nog erg leuk (vind ik dan ;) )


Als je wat krap bij kas zit kun je eens kijken bij bijv Wibra, Zeeman of Xenos. Niet oh-wat-blits, maar wel goedkoop. Dikke pakken schriften voor weinig geld enzo.

Gesloten