LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Calling cards from Lycatel

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.

Calling cards from Lycatel

Ongelezen bericht door 111 »

I would like to bring your attention to these fungi-growing like telecom companies.
In the Netherlands when you need to call abraod you have 3 options:
* use your fixed line
* use 0900 numbers provided on internet
* buy calling cards

I have baught a calling card from Lycatel for 12 euros (you pay 10 euros for it)i made a call of 3 minutes and I realized that my credit fell by a whole 8 minutes!
I wanted to check again so I made another call of 6 minutes and then my credit fell by 10 minutes.
I called Lycatel's customer service. They kept me waiting for a whole 10 minutes, maybe trying to make me give up and hang up at the end but I resisted and waited.
After a 15 minute "hot" conversartion with them, they admitted charging a starting fee per call (they didn't say how much). this never mentioned on the card or on the posters they hang everywhere.
I find this a form of stealing and wrong advertisement.
After you see that your credit is running low faster than you have expected it you have no opton but to finish the credit. If thousands of customers buy these cards, you can understand why these @@@@@@ are driving in luxury cars and afford to rent offices in prestigious locations.
There is no clear regulation on these telecom companies and so they have a free space to act on their own and move on ripping off people.

Keep away from Lycatel! :evil:
Disgraceful! :evil:

bot321

Re: Calling cards from Lycatel

Ongelezen bericht door bot321 »

Dacht toch echt dat we hier in Nederland zitten
Of ben ik door Star Trek overgeseind naar een
Engels sprekend land .Kan me niets herinneren :wink:

oneerlijk

Ongelezen bericht door oneerlijk »

en kan iemand het wat schelen......nee dus :roll:

soYuma

Ongelezen bericht door soYuma »

zoals veel zaken uit afrika...
is ook dit weer een product wat niet klopt en waar ook geen vat op is te krijgen.
Gewoon niet gebruiken.
Als je de kaart eenmaal gebruikt, dan loopt ie heel snel leeg...als een luchtballon...
bel je maandag met die kaart, en check je het aantal minuten...dan is de kans groot dat woensdag de kaart al leeg is gelopen.
Het is een groot corrupt zootje...
...omdat in die landen mensen niets anders doen dan elkaar belazeren.
We hebben hier in nederland geen idee. Alle nieuwe oplichtingen worden al jarenlang toegepast in het zuiderlijke continent. En we doen hier net alsof onze neus bloed.
Dus conclusie...overal waar made in afrika in staat...of als het een afrikaanse dienst betreft...NIET DOEN!
Hoe ik dit weet...ik sta nog elke stijl achterover van de verhalen die ik aan tafel aanhoor over de medemens die wij zo goed helpen...het zal heel rustig worden in Allah's paradijs...dat is een ding dat zeker is.

Gesloten