LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VSNP Nederland

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
gast1971
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2007 20:59

VSNP Nederland

Ongelezen bericht door gast1971 »

Hallo,

Wie heeft er ervaring met VSNP-Nederland? Deze schuldhulpverlener zit gevestigd in Geleen (Limburg).

Ben erg benieuwd. Wat mij betreft is dit een grote kandidaat voor een koude douche.

Groetjes.

slachtoffer vsnp geleen
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2007 15:56

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door slachtoffer vsnp geleen »

Opgelicht door:VSNP Nederland schuldhulp verlening te Geleen,
Hallo mensen ik ga jullie vertellen hoe ik door een schuldhulpverlening genaamd VSNP Nederland te Geleen ben opgelicht en nog meer in de problemen ben geraakt, dan dat ik al zat. Ik heb in december contact gezocht met vsnp Nederland te Geleen. In januari 2007 heb ik een intakegesprek gehad met Meneer xxx bij mij thuis. Deze man heb ik verteld wat mijn inkomsten en uitgaves waren. En laten zien op papier dat ik per week 25 euro overhoud om van te leven als ik mijn vaste lasten heb betaald (ik woon op mezelf) en daardoor mijn schuldeisers niet kan betalen (ik heb 3 schuldeisers). Deze man verzekerde mij dat de vsnp mij kon helpen, met schulden betalen, mijn vaste lasten en dat ik per week ook nog 40 euro leefgeld zou krijgen. Ik zei tegen xxx, dat dit naar mijn mening onmogelijk kon, ik liet hem ook nog eens duidelijk alles op papier zien. Nee, zei de man dit is geen probleem, ook heb ik hem al mijn papieren meegegeven: mijn inkomsten (studiefinanciering) en mijn vaste uitgaves (huur, telefoonabbonementen, cz, schoolgeld, wegenbelasting en autobelasting). De man kwam heel warm en vriendelijk over ik heb een gesprek van 2 uur met hem gehad en we hadden onder andere besproken hoe ik met die 40 euro per week moest uitkomen. Dat ik een auto heb was ook geen probleem (deze auto heb ik nodig voor mijn stage). Ik zei ook tegen de man dat als ze mij niet konden helpen ze dat moesten zeggen. Nee, VSNP kon mij helpen. Als mijn eerst geld op hun rekening kwam zou er binnen 2 weken een plan komen. Ik kreeg van xxx zijn thuis nummer en ik kon hem altijd bellen als er iets was.
De man heeft mij op het einde van het gesprek een contract laten tekenen, deze heb ik in vol vertrouwen getekend zonder te lezen (de man zei teken maar, alles wat er in staat hebben we besproken). In maart stond mijn geld niet op mijn rekening, ik belde met xxx en deze vertelde mij: "O, dan is het traject begonnen". Niet dat ik even word gebeld of zo, da8t ik. Hij zei dat hij volgende week contact met mij op zou nemen voor het plan. Mijn eerst leefgeld kreeg ik 3 dagen later. Een week later, ik hoorde niks van xxx, dus belde ik hem om te vragen wanneer het plan kwam. Hij zei ik neem zo snel mogelijk contact met je op. Na drie weken op elke vrijdag mijn leefgeld gekregen te hebben, stond opeens op de vrijdag geen geld op mijn rekening. Ik belde xxx op om te vragen naar mijn leefgeld, hij wist het niet, misschien dat het morgen er op stond.
De dag ernaar belde ik weer met hem, het stond er nog steeds niet op, hij zei dat ik maandag moest bellen met het kantoor van VSNP. Ook vond hij me maar lastig dat ik hem belde. Op maandag belde ik met de vsnp, deze vertelde mij dat het potje op was. Het potje was op??? Niemand belt mij om dat sowieso te vertellen, maar ook was dat de afspraak niet. Hoe moet ik in godsnaam eten, drinken, naar mijn stage gaan. Ik rekende toch op die 40 euro per week. Wat ik zo had berekend dat ik er per week mee uit kon komen. Hij zei, er is nog 13 euro over, ik maak dit dan wel over. Na bijna 2 weken zonder geld te zitten, kwam de 13 euro, daarna de vrijdag 14 euro. Ik heb 20 dagen met 27 euro moeten leven. Ik vroeg me toch wel af waar dat plan bleef en wat er met mijn geld gebeurde (in totaal 900 euro). En de belofte dat ik 40 euro per week zou krijgen.
Ik belde weer met xxx en vroeg wat er met mijn geld gebeurde, ik had 20 dagen met 27 euro moeten leven, ik had niet normaal kunnen eten en ben niet naar mijn stage kunnen gaan. Hij zei, ik kon mijn dossier volgen op internet, en hij maakte mij weer de belofte om contact met mij op te nemen. Op internet ben ik gaan kijken naar mijn mutaties op hun site. Ik schrok me kapot, ik slaap er nu nog steeds slecht van, er stond maandkosten vsnp: 67,50 en intakekosten 37,50 (in totaal 150 euro dat in 4 keer betaald moest worden door mij). Ik wist sowieso niks van maandkosten en intake kosten (dit stond wel in het contract die ik in vertrouwen had getekend).
Als ik dit had geweten dan had ik dat contract niet getekend, ik ben toch niet gek, hoe moet ik in godsnaam ook nog hun zoveel betalen per maand dit geld heb ik niet eens es en dat wisten ze ook, als ik mijn schulden nog niet eens kan betalen en zelf maar 25 euro over houd per week, hoe verwachten ze dan dat ik hun ook nog moet betalen. Maar het ergste nog is dat ze voor de 2 maanden dat ik bij hun in traject zit (vanaf eind maart): 5 keer maandkosten hadden berekend en 3 keer intakekosten, dit is in totaal 450 euro. En heb ik 2 weken zonder leefgeld gezeten, omdat mijn potje op was.
Mijn eigen geld nog wel, dit is toch niet normaal. Ook zag ik dat mijn autoverzekering niet betaald was en tevens ook mijn wegenbelasting en schoolgeld. Ook was er niks betaald aan mijn schuldeisers. Ik belde met VSNP Nederland. En kreeg xxx aan de telefoon, hij wist niks van dat ik auto reed. Terwijl ik dit op het intake gesprek duidelijk heb verteld, ook heb ik papieren meegegeven van mijn autoverzekering polis en de wegenbelasting. En dat er zo vaak maandkosten waren berekend dat was een fout. Toen ik hem confronteerde met het feit dat ik 2 weken zonder geld heb gezeten en 20 dagen met 27 euro heb moeten leven, zei hij mij, dat hij elke week 40 euro had overgeboekt, dit bleef hij ook standvastig volhouden (terwijl je op de mutaties van hun site ziet dat, dat niet zo is).
Ook vroeg ik aan hem wat het plan is, wat word er betaald aan mijn schuldeisers? Ja, zei hij het ziet er naar uit dat je vaste lasten gelijk zijn met je inkomsten, dus voorlopig kunnen we daar niks aan doen, en een plan dat duurt wel nog even. Ja zei ik dat vertelde ik ook bij mijn intake gesprek, maar Jo Gielkens bleef maar zeggen dat jullie mij konden helpen, terwijl ik al aangaf dat dit onmogelijk was. En hoe lang duurt een plan dan, jullie hebben mijn papieren al sinds januari, en toen hadden jullie toch ook wel kunnen bedenken dat jullie me helemaal niet konden helpen. Nee, jullie pakken mijn geld in maart, en beginnen in het wilde weg dingen te betalen, en ook nog niet eens es al mijn rekeningen, en vooral jullie zelf betalen.
Met die 440 euro had ik al een deel van mijn schulden kunnen betalen, nu zit ik met nog meer schulden. De man had ook nog het lef om kwaad op mij te worden. Nee ik moet eigenlijk degene zijn die kwaad moet worden. Met xxx heb ik ook daarna gebeld, die vond het vreemd dat Henk niet wist dat ik auto rij, en ook dat hij zei dat er elke week 40 euro was overgemaakt. Echt antwoord hebben de mensen van VSNP mij nooit kunnen geven op mijn vragen, ze wisten gewoon dat ze een grote fout hadden gemaakt, het enige dat werd gezegd door Henk was dat er verkeerd was voorgelicht in het intakegesprek. Ik noem dit opgelicht in het intakegesprek.
Nu hadden ze genoeg van mij het dossier werd gesloten, ik zou mijn geld wat hun hadden afgeboekt terug krijgen… ja, ja. Ik belde weer op met de VSNP om weer navraag te doen over een aantal zaken, weer werd ik uitgescholden, was ik lastig en uiteindelijk werd er opgehangen (al de zoveelste keer). Nu zit ik met nog meer achterstanden (schulden) omdat de VSNP rekeningen niet betaald hadden, ik heb mijn stage verpest omdat ik 2 weken zonder leefgeld heb gezeten en 20 dagen met 27 euro heb moeten leven, (ik ben niet naar mijn stage gegaan omdat ik dus geen benzine had om daar te komen, en geen geld had om normaal te eten waardoor ik ziek werd, ook zat ik emotioneel helemaal in de knoop, door al die problemen die hun hebben veroorzaakt waardoor ik ook ziek werd, ben in de tijd dat ik bij de VSNP zat vaak niet naar me stage gegaan, en op het einde had mijn stage plek daar ook geen zin meer in, ik deed het heel goed als ik er was maar ze konden niet op mij rekenen.
Ook kon ik het ook niet vertellen op mijn stage dat ik in de schuldhulpverlening zit en de problemen die hierdoor voortvloeide, hiervoor schaamde ik me en ja, komt ook niet echt goed over). En ben dus helemaal depressief, nog meer problemen erbij, mijn hele toekomst verpest (sowieso studievertraging, en studeren met zoveel problemen aan me hoofd??). constant ben ik belogen en bedrogen door deze instantie. Ik heb nog niet eens es alle gesprekken die ik heb gehad met de vsnp in dit verhaal opgenomen, als ik echt alles moest vertellen dan werd het een boekwerk. In het laatste gesprek werd ik totaal de grond in geboord, ik bestookte volgens xxx de vsnp met telefoontjes (waarin ik vroeg wat er gebeurde met mijn geld: rekeningen die niet betaald werden, leefgeld dat ik niet kreeg, beloftes die met de dag veranderde)
Het viel echt van de ene leugen in de andere leugen. Het enige wat ik wel heb is gesprekken die ik heb opgenomen waar de leugens op staan. Ik ben deze gesprekken gaan opnemen omdat vsnp leugens bleven vertellen, zelfs in één gesprek veranderde ze van hun eigen uitspraken bijvoorbeeld: de vrouw zei: en zelfs al hadden we alles geweten (dat ik auto rij) dan hadden we je nog niet kunnen helpen, 2 minuten later in het zelfde gesprek zei ik waarom hebben jullie mij dan aangenomen als jullie me niet kunnen helpen, want dat zeg je toch net. Zegt ze nee, dat heb ik niet gezegd. Dit telefoon gesprek heb ik ook opgenomen. Leugens na leugens, het blijft gewoon maar doorgaan. Echt bedankt voor de hulp VSNP: de hulp om mij nog verder de schulden in te helpen en mijn toekomst te verpesten en mij mentaal de grond in te boren.
Ik ben belogen, bedrogen, opgelicht, uitgescholden, 10 kilo afgevallen en depressief mijn stage is verpest door deze gebeurtenis. Ik kan het gewoon niet geloven hoe deze VSNP met mij is omgegaan, dit is gewoon onmenselijk. Mensen oplichten die niks hebben. Hoe deze mensen met een gerust hart het ’s avonds kunnen slapen, terwijl ik slapenloze nachten heb. Ik hoop dat niemand dit meemaakt, en ik wil jullie waarschuwen voor deze instantie VSNP Nederland.
Kijk maar eens op hun website, en lees maar eens over xxx. Het lijkt bijna een sprookje mensen die het een goed gevoel geeft om andere mensen te “helpen”, ha, ha, ja de grond in te helpen. Echt waar, als ik jullie het hele verhaal zou moeten vertellen dan kan ik nog wel even doorgaan, te veel om op te noemen.
Ik ben bij een advocaat geweest, ik ben daar 3 uur geweest en nog was het hele verhaal nog niet verteld. Wat ik vertelde is gewoon zo onwerkelijk, ik heb gelukkig bewijzen op hun eigen leugens. Ook instanties die ik heb gebeld konden gewoon niet geloven wat deze VSNP mij geflikt hadden. Echt om te huilen!!!

Op de website van hun staat ook nog, om je goed te kunnen helpen word er eerst een inventarisatie gemaakt van je inkomsten en uitgaves. Jo Gielkens wist wat mijn uitgaves en inkomsten waren, alles heb ik eerlijk verteld ook heb ik al mijn papieren van uitgaves: autoverzekering polis, wegenbelasting papieren, huurcontract, cz polis, contract schoolgeld, contract telefoonabbonementen. En mijn inkomsten: IB groep papieren waarop staat hoeveel ik krijg per maand, zorgtoeslag papieren, en de aanvraag voor huursubsidie. Dit heb ik ook als balans laten zien op papier aan Jo Gielkens, waarop je ziet dat als ik al mijn uitgaves heb betaald ik ongeveer 100 euro overhoud waar ik dan van moet leven, dus dat is ongeveer 25 per week (hier kan ik al onmogelijk van leven) dus schulden, kan ik al helemaal niet aflossen. Op dat moment ontving ik nog geen huurtoeslag, en leefde ik van mijn het geld dat ik eigenlijk aan mijn cz moet betalen. Ik zei ook bij het intakegesprek heel duidelijk, dat het onmogelijk was om schulden af te lossen, en dat ik me beter failliet kon laten verklaren. Alles zou goed komen, nadat mijn inkomsten bij vsnp op de rekening zou komen zou er binnen 2 weken een plan komen. Ik was echt benieuwd naar dit plan. Ik zei ook als vsnp me niet kon helpen dan moet je dan nu zeggen, dan kan ik verder zoeken. Toen ik een mail kreeg dat ik 40 euro leefgeld per week zou krijgen was ik toch wel heel benieuwd naar dat plan dat nooit gemaakt is of heb gezien. Konden deze mensen geld toveren. Ik ging er natuurlijk van uit dat mijn lasten werden betaald en er schulden werden betaald. Maar in tegendeel, deze mensen gingen in het wilde weg dingen betalen en vooral zichzelf. Zonder plan. Zelfs ik deed dit niet en dan zou je dat al helemaal niet van een schuldhulpinstantie verwachten. Ook heb ik bijna om de dag met deze mensen gebeld, nooit ben ik gebeld geworden, of dat ze zeiden we bellen je wel even terug. Het enige waar de vsnp goed in is, is uitschelden, liegen en ophangen. En in het laatste gesprek werd zelfs gezegd dat vsnp mij achteraf gezien nooit had kunnen helpen (maar wel maandkosten berekenen en intake kosten waar ik verkeerd ben ingelicht) Ik begrijp sowieso niet dat ze eerst gaan kijken of ze me wel kunnen helpen, voordat ze mij een contract laten tekenen. Je kunt toch niet mensen zeggen dat ze geholpen worden en dan na een paar maanden zeggen, nee, we kunnen je helemaal niet helpen. Nu vandaag na het confronteren met hun eigen uitspaken, en mijn neef, heb ik 300 euro van de maandkosten die berekend waren in 2maanden terug gekregen, maar mijn intakekosten hebben ze wel berekend, 150 euro, terwijl ze zelf toegeven dat ik verkeerd ben ingelicht met het intakegespek. Ik ben blij dat ik alle leugens die hun vertellen heb opgenomen. De samenwerking bij vsnp tsja, daar is eigenlijk niet van te spreken (je geeft al je papieren af, bij het intakegesprek, in januari. In maart wordt opeens zonder je in te lichten je geld op hun rekening bijgeschreven, moet je hun zelf gaan bellen om te vragen.. word er verteld dat er contact met je word opgenomen (er is nog nooit contact met mij opgenomen, over het een of ander, zelfs niet om te vertellen dat het potje op was  en dat ik geen leefgeld zou krijgen)een plan komt binnen 2 weken nadat je eerste geld op de vsnp rekening is gekomen, dat je elke keer zelf moet bellen om te vragen, en je wordt afgescheept met ik neem volgende week contact met je op, dat plan komt snel. In juni is er nog geen plan. Ze weten niet wat je vasten lasten zijn, die je wel op papier hebt moeten afgeven bij het intakegesprek….ik vraag me af wat ze met mijn papieren gedaan hebben, ergens in de hoek gegooid waarschijnlijk… en het mooiste is dat deze schuldhulpverlening heel goed de schuld op elkaar kunnen afgeven. Jo Gielkens beweert dat hij het vreemd vind dat Henk Bus niet weet dat ik auto rij en dat ik niet elke week leefgeld heb gekregen. en Henk bus zecht tegen mij dat hij Jo Gielkens aan de bel moet trekken omdat Jo Gielkens niet verteld heeft dat ik auto rijd (daar geloof ik niks van, en waarom heeft de vsnp dan contact met mijn autoverzekering opgnomen,)met de vraag om maandelijks de verzekering te betalen; nu betaalde ik dit in kwartalen.) O ja het mooiste is dat Henk bus hoog bij laag bleef beweren dat ik elke week 40 euro leefgeld had gekregen. En nog niet te spreken over het geïntimideerde gedrag van Henk bus… die je denkt te intimideren, door zijn uitspraken. Mijn neef was woedend.. dat ik hem niks verteld had.. als ik hem niet had tegengehouden waren er dingen gebeurt die je niet kunt uitspreken. En plan, er zou nooit een plan komen, ze wisten dat ze me niet konden helpen…….als ik niks had gedaan dan was ik volgend jaar nog maandkosten aan het betalen, zonder dat er een plan zou zijn. En ik zou nog 5 keer het dubbele in de schulden zijn gekomen.. Want ja, je weet niks, je papieren komen niet bij je eigen adres, en als je niet zelf belt dan weet je helemaal niks….Dus vsnp Nederland de schuldhulpverlening, die je helpt met nog meer schulden te maken. Ik wou ook nog vertellen dat er een toezicht moet komen op deze private instanties. Eerst durfde ik ook niks ervan te zeggen, ik d8 dat het normaal was, omdat hun mij gingen helpen. Hun gaven mij het gevoel dat ik een zeur was als ik vroeg naar mijn leefgeld, waar mijn geld naar toe ging, waar het plan bleef, waarom er dubbele maandkosten werden berekend, etccc, etcc. Nee hun durven zelfs boos op mij te worden, terwijl ik boos moet zijn, het is *********** mijn eigen geld. En als je ze confronteerd met hun eigen gedrag, leugens, en je wilt een antwoord, dan wordt je uitgescholden en hangen ze op… De vsnp probeert je in je macht te krijgen met de bedoeling dat je niks meer durft te zeggen. Die Jo Gielkens echt een enge man, weegt honderd kilo, en als die tegen je uitvalt tsja dan weet ik nog niet eens es wat ik moet zeggen, dan sta ik perplex en zeg ik maar: ja..oke. en zeg ik ook nog dank je wel…Mijn neef heeft hem opgebeld en hem verteld waar het op staat, dat hij niet moet denken om zo met zijn nichtje om te gaan, evenals die Henk Bus. Die praatjes makers die ik op spraakrecorder heb opgenomen, waar ze elkaar de schuld in de schoenen schuiven…

Wie kan mij vertellen waar ik deze spraakrecorder opnames kan neerzetten zodat iedereen hun leugens kan horen , nog niet te spreken over het intimiderende gedrag.

Nu, heb ik wel mijn maandkosten na veel gezeur en ellende terug gekregen, heb ze wel moeten confronteren met hun eigen uitspaken om dit te krijgen..

De intakekosten 150 hebben ze nog, maar die wil ik ook terug, Ik ben verkeerd ingelicht dat zelfs de VSNP toegeeft, eigenlijk zelfs uit zichzelf verteld. Hiermee ga ik hun ook nog confronteren. Maar ook al heb ik mijn geld dan terug, hierbij laat ik het niet zitten.. Ik heb ook nog andere problemen opgelopen door vsnp:
Meer schulden, stage verpest (weet niet eens es of ik op school kan blijven en als ik dat wel mag dan heb ik sowieso een jaar studievertraging) Ik zie het hele leven gewoon niet meer zitten door deze VSNP, mijn hele hoofd is in de war, door elkaar, depressief, kan het ’s avonds niet eens es slapen door wat deze mensen mij hebben aangedaan, en de hoop problemen die zij hebben veroorzaakt… ik zie het leven zo zwart…
Hoe durven ze, mensen die niks hebben, die op hun vertrouwen zo op te lichten. Ze wisten dat ik geen contact heb met mijn ouders, geen vriend heb. En druk bezig ben met mijn studie. Nu ben ik helemaal vervreemd van mensen, zit in een sociaal isolement. Het enige die ik nu heb en vertrouw is mijn neef, die ik wel alles heb verteld.. Ik schaam me omdat ik schulden heb, en me heb laten oplichten door de vsnp. Ik zorg niet meer goed voor mezelf terwijl ik altijd heel verzorgend en netjes ben, mijn presentatie heb ik altijd heel belangrijk gevonden. Heb gewoon geen zin meer.. ik wil gewoon de hele dag slapen om niet na te denken over het *** leven dat ik heb, en de problemen die ik heb die 1000keer erger zijn geworden door de vsnp…gelukkig dringt mijn neef aan om toch de goede dingen in het leven nog te zien, en iets te doen aan deze vsnp, hij zecht schrijf het van je af, vertel zo veel mogelijk mensen over de vsnp zodat zij niet hetzelfde gebeurt als jou.. Ik moet zeggen het doet me wel goed om mijn verhaal te vertellen, ook al spring ik van de hak op de tak omdat het zoveel is en het moeilijk is om geordend dit verhaal te vertellen. Maar nog voel ik me erg ongelukkig, en wil ik het liefst de hele dag slapen en niet meer wakker worden. Hoe kom ik ooit nog uit deze depressieve gedachtes..

Van een slachtoffer van VSNP

gast1971
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2007 20:59

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door gast1971 »

@ slachtoffer vsnp geleen
Bedankt voor je verhaal/bijdrage. Heeft het bij de advocaat iets opgeleverd?
Hoop dat je je leven weer op de rit krijgt....
Zal nu ook even ons verhaal plaatsen.....

De handelswijze komt wel heel erg bekend voor.
Wij hebben destijds een gesprek gehad met Henk Bus (destijds nog werkzaam bij een andere schuldsaneerder) . Henk maakte een deskundige en vertrouwelijke indruk.

Nadat alles opgestart was liep alles op rolletjes. Schulden werken geregeld en leefgeld werd netjes gestort. Nadat Henk VSNP opgestart had, werd een doffe ellende. Geen leefgeld, herinneringen, aanmaningen kwamen binnen, telefoon afgesloten, internet opgezegd (zonder overleg). Het online dossier konden we in eerste instantie niet volgen, omdat de IT afdeling het niet werkende kreeg.

Uiteraard hebben we hun verschillende keren ter verantwoording geroepen, maar zonder resultaat. Nadat we aangaven te stoppen met hun "diensten", kregen we nauwelijks nog contact met hun. Mails werden wel gelezen, maar beantwoord werden ze niet.
We hebben de touwtjes weer zelf in de hand genomen en hebben gelukkig enkele regelingen kunnen treffen.

VSNP heeft ons dossier nog in bezit, maar die krijgen we pas terug als alle kosten voldaan zijn. Uit een simpel rekeingsommetje zagen we dat we 4 maanden i.p.v. 3 maanden afsluitkosten mochten voldoen. Nou, ben ik niet gek en heb hun hierop gewezen. Sindsdien werd het stil in Geleen.
Wij betalen niets meer. Sluit maar achteraan.
Eerste de andere schuldeissers.... :wink:

ruitenheer
Berichten: 431
Lid geworden op: 19 jun 2005 13:37

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door ruitenheer »

Wordt deze instantie genoemd in dit artikel?
http://www.nu.nl/news/1107451/13/Schuld ... hting.html

pupkhe
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jun 2007 15:40

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door pupkhe »

:evil: dat verhaal komt me heel erg bekent voor ik heb dus het zelfde.
vanaf januari 2007 tot heden 18 juni heeft meneer bus geen vaste laste betaald ja mn huur omdat mn moeder flink te keer is gegaan anders was ik mn woning kwijt geweest en heb 2 kids eentje van 4 jaar en eentje van 9 maanden.
ik krijg 40 euro waar je dus niet mee rond kan komen.
ik krijg steeds meer aanmaningen.
en word tot slot van rekening ook nog afgesloten van stroom en gas omdat meneer sinds januari niet heeft betaald ik flip helemaal uit hier van.en ben dus nog dieper in de schit gekomen dan dat ik was.
maar ik ga morgen acte van onvermogen halen en laat het er niet bij zitten ik ga het aanvechten en hoop met mij nog meerdere.
ik wens iedereen die door hem zo is komen te zitten heel veel sterkte en hoop dat ze er uit kunnen komen.

gast1971
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2007 20:59

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door gast1971 »

Artikel Limburgs Dagblad (19 juni 2007):
Schuldhulpverlening opereert malafide
Deel 1
http://download.yousendit.com/0F66177E400BF730
Deel 2
http://download.yousendit.com/BF3591447B50221C

Ik heb na aanleiding van dit artikel gereageerd naar de NVVK. Ze mogen wat mij betreft eens gaan kijken bij dhr. Bus.

Groetjes....enne pupkhe: Succes en laat even horen of we samen sterker staan.
Laatst gewijzigd door gast1971 op 28 jun 2007 07:04, 1 keer totaal gewijzigd.

pupkhe
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jun 2007 15:40

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door pupkhe »

hoe meer mensen hoe sterker we staan. :D

gast1971
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2007 20:59

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door gast1971 »

Ik heb na aanleiding van dit artikel gereageerd naar de NVVK. Ze mogen wat mij betreft eens gaan kijken via Henkie.
Hier een deel uit de reactie die ik ontving:

Inderdaad is deze Stichting bij ons bekend en hebben wij deze al aangemeld bij de FIOD ECD op het vermoeden dat zij in strijd werken met de wet op het consumentenkrediet. Dit houdt in dat zij geld in rekening brengen voor de schuldbemiddeling.

Groet

pupkhe
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jun 2007 15:40

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door pupkhe »

Naar aanleiding van vorige bericht is alles goed geregeld en heb geen problemen met vsnp dus als er een probleem is moet dat gewoon gemeld worden en dan kunnen hun zelf het probleem oplossen en dan kan er gekeken worden wat er gedaan kan worden
bij deze mijn excuses naar vsnp

Groetjes pupke

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Nita »

Excuus naar VSNP??????Voor al deze ellende.Misschien kun je de anderen dan even vertellen wat je in 1 dag voor elkaar hebt gekregen.? kunnen zij er ook hun voordeel mee doen.Dus als ik het goed begrijp moet slachtoffer even weer bellen met VSNP en zij/hij is gelijk slachtoffer af?.Hoe is het mogelijk.

Voor slachtoffer; Kom op ,laat je er niet onder krijgen .Pak je studie weer op(heel belangrijk)kom uit je bed en tut je weer lekker op.Ook als lijkt dat aan je ellende geen eind komt ....heus..er komen echt wel betere tijden.Ik kan je jammer genoeg niet helpen..dat moet je zelf doen door iets wat je WIL....NOOIT... op te geven.Ik zou zeggen ,blijf vechten ,en sterkte.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Nita »

gast; even een vraagje,wie of wat is Henkie?

peggy1979
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2007 10:11

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door peggy1979 »

ik sta ook onder vsnp en heb erst bij stichting fmd gezeten en die is pas zwaar *** hoor bij meneer xxx krijgen we tenminste een overzicht en weten we waar we aan toe zijn maar dat wisten we bij fmd niet

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Nita »

Vraag me af waarom VSNP eerst wordt afgezeken en er nu de loftrompet over wordt afgestoken.Vreemd allemaal.Zeker als ikde ellende heb gelezen van slachtoffer Die mr.xxx toch,had ie natuurlijk ook slachtoffer en gast een beter overzicht kunnen geven.Zouden die berichten in" Limburgs dagblad ""dan toch gejokt zijn?Kan me niet voorstellen .Zal maar op mijn eigen antennetje afgaan .Als je begrijpt wat ik bedoel.

jwdudink
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2007 08:17

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door jwdudink »

Graag kom ik in contact met medeslachtoffers van vsnp/ dhr xxx.

Ook ik ben slachtoffer en ben van plan aangifte tegen de heer bus te doen en een procedure op te starten bij de rechtbank.

Samen sterk nietwaar?

Gr.

J.W. Dudink

donkere wolk
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jul 2007 14:48

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door donkere wolk »

samen staan we sterk tegen een bedrijf in ..... het is vandaag 21 juli en wij zijn flink op de koffie gekomen met deze geweldige instantie maar ze zijn nog niet van ons af wij hebben vorige week aangiften gedaan en ze zullen alles tot de laatste cent terug betallen en wat ik nog het ergste vind is dat ze ook nog gewoon kunnen doorgaan met hun prakijken en als ik het alleen moet doen dan doe ik dat dan maar, maar ik zal er voor zorgen hoe dan ook dat ze onschuldige mensen niet meer kunnen misbruiken. wij zijn een gezin met 4 kids nou ik kan je vertellen wat hier gebeurt is slaat werkelijk alles.
Laatst gewijzigd door donkere wolk op 07 aug 2007 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Nita »

Hallo donkere wolk, heb zelf gelukkig niets met deze instantie te maken.Zoals u ziet reageerde ik al eerder op het verhaal van slachtoffer ,vond het verhaal in en in triest.De donkere wolk bij u kan ik me voorstellen.Wat mij verbaasde is,dat er na de lovende woorden van pupkhe en peggy 1979 niet meer over geschreven werd hier.Hoop voor u en alle anderen dat het u lukt hier een einde aan te maken.U lijkt mij iemand die vastberaden is en niet snel opgeeft.Wens u en de medeslachtoffers sterkte en succes.

VR.GR...................Nita.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Zoals Nita ... en sommige anderen al weten
(iedereen die mijn post een beetje bijhoud)
zit ik ook al jaren in de s h i t dankzij het uwv
(waardoor de schuld ontstond) en een paar
"geweldige" SCHULD?hulp?VERLENERS .
Waardoor de schulden opliepen tot bedragen
2 tot 3 keer meer als de oorspronkelijke "schuld"
(die dus niet eens MIJN SCHULD was !!! )
Ik heb ook meerdere malen bijna wanhopig
hulp gezocht bij politiek en div. instanties ...
nooit succes gehad ...... HELAAS ...
Maar nu ... haha ... ik lach om deurwaarders
(ik heb niks van waarde over)
"Neem mijn matras maar mee hoor ...
of wilt u mijn 20 jaar oude wasmachine ???"
En mijn pentium 3 is "vermomd" als pentium 1
dus laten ze ook wel staan ......

Kijk ... je kan je wel continu druk blijven maken
maar wat berijk je er mee ??? ...... Helemaal NIKS !!!
Ja ... een heleboel stress ... doodsoorzaak nummer 1
in de westerse wereld !!!!!!
DUS: RELAX ... schijt aan de "geweldige" maatschappij,
schijt aan Balkenende met zijn NORMEN EN WAARDEN.
Als die Christelijken eens hun eigen WAARDEN zouden naleven
(heb u naasten lief zoals u uzelf lief heeft ... vergeef een
ander zijn zonden zoals God jou je zonden vergeeft enz. enz.)
dan zouden mijn gezin en ik waarschijnelijk WEL aan de
heersende NORMEN (kunnen) voldoen !!!

uch ... ik heb gesproken ...

>een vogelvrij verklaarde tomaat<

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Jonjo »

Niet alleen die ***** zoekers maar ook het rooie geteisem. Sorry voor de kleur. Maak van jezelf een cyberannanas. De kleur van een tomaat staat me tegen. Moet steeds denken aan ene KOK, je weet wel die had het over zelfverrijking. Hij doet er gelukkig niet aan mee. 6 commessariaten van pak weg 40000/50000 per jaar. Dit is dezelfde Klootz*k die van het tijdelijke kwartje. Christelijk of Rood het is allemaal ongedierte.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Sorry jonjo ......

Ik ben tomaat tot diep in mijn vruchtvlees ......
maare ... ik houd ook niet van rode rozen hoor !!!
Ken je dat ene nummer : Op rode rozen vallen tranen ???

Bij de SP is zelfverrijking trouwens wel erg moeilijk hoor ......
met een verplichte afdracht richting partijkas (waar dan weer
mensen van geholpen worden, en waar de partijafdelingen in de
div. wijken van gefinancieerd worden ... die vervolgens ook zelf
weer mensen (proberen te) helpen en bewonersactie's ondersteunen.

>cybertomaat<

donkere wolk
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jul 2007 14:48

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door donkere wolk »

he nita zeg aub. niet u maar jij tegen mij.
fijn voor deze reactie en dit bedrijf zal zeker nog heel veel van ons horen.
wij hebben dit ook kenbaar aan hun gemaakt en nu beginnen ze een excus te maken, helaas te laat, daar hadden ze maar eerder achter moeten komen, je kan niet zeggen ja sorry mensen ik was dit even vergeten, en voor de rest, zak maar in de .......... jammer maar helaas voor dit bedrijf.
ik hou jullie nog wel op de hoogte hoe een en ander verloopt.
o ik heb vandaag nog een mail gekregen van dhr. b :evil: en hier stond in,dat hij zich alleen maar heeft ingezet en goede bedoelingen heeft.
nou ik kan kan dit zeggen dat hij inderdaad goede bedoelingen heeft en hij heeft zich ook heel erg ingezet, en dit is geen leugen dit is echt waar.
ja voor hem zelf maar niet voor de mensen die hij zou helpen.
dus ????????? :D
Laatst gewijzigd door donkere wolk op 07 aug 2007 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten