LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zilveren ringen bestellen bij het damesblad LIBELLE

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
anton56
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 dec 2005 22:24

Zilveren ringen bestellen bij het damesblad LIBELLE

Ongelezen bericht door anton56 »

Je wilt je vrouw verrassen met de aangeboden zilveren ringen in het bovengenoemde damesblad van 22 aug. 2007, na het via internet besteld te hebben wordt gelijk het verschuldige via een machtiging geincasseerd ad. € 106,00. Maar dan..... 1 ring met zirconia's komt direct en er valt gelijk 1 steentje uit, maar de 2e ring van € 53,00 is er nog niet ontvangen. Direct gereageerd naar Sanoma (de uitgever van Libelle) hoe en wat we gaan doen met de defecte ring en wanneer komt de 2e ring. Maar helaas.... Sanoma reageert 3 x niet op onze vraag.
Dus € 106,00 naar de haaien, 1 ring defect en 1 ring.... zoek.
Wie heeft een soortgelijke ervaring met het meestal keurige Damesblad. :?:

ST

Re: Zilveren ringen bestellen bij het damesblad LIBELLE

Ongelezen bericht door ST »

Misschien eens mailen/bellen naar:

Zester: 0900 542 35 53
Libelle: 0900-463 65 42
[email protected]

amarie2007
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 jan 2007 16:24

Re: Zilveren ringen bestellen bij het damesblad LIBELLE

Ongelezen bericht door amarie2007 »

Waarom ga je dan niet voor een leuke ring naar een juwelier?

Marcel Ter Horst
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2007 13:19

Re: Zilveren ringen bestellen bij het damesblad LIBELLE

Ongelezen bericht door Marcel Ter Horst »

Geachte heer Nieuwkoop,

Naar aanleiding van uw bericht op dit forum, wil ik u namens Sanoma Uitgevers onze excuses aanbieden voor de onjuiste afhandeling van uw klacht. Wij hebben direct contact opgenomen met de leverancier met betrekking tot uw melding over de kwaliteit van de ring. Ook zij betreuren het dat de ring niet aan uw verwachtingen voldoet. In ieder geval kunnen wij u mededelen dat een nieuwe ring en ook de tweede ring op vrijdag 26 oktober a.s. per post naar uw adres verstuurd worden. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met mij opnemen. [email protected]

Ingrid60
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2007 20:45

Re: Zilveren ringen bestellen bij het damesblad LIBELLE

Ongelezen bericht door Ingrid60 »

Ook ik ben zeer ontevreden over de ringen aktie bij Libelle. Met mijn eenmalige machtiging hebben zij op 17 augustus voor 2 zirconia ringen geld van mijn rekening gehaald. Na mijn vakantie, eind september ben ik gedurende 2 weken 5 keer aan de telefoon geweest met de dames van het Sanoma service team. Vijf keer is mij beloofd dat er contact op zou worden genomen en uiteindelijk is dat gelukt. Nadat ik een kaartje had gekregen van de leverancier dat de ringen in week 43 zouden worden verstuurd, ben ik gebeld door Sanoma met dezelfde boodschap. Libelle heeft haar leverancier NIET onder controle. Wat het meest schandalig is dat er METEEN geld van je rekening wordt gehaald, in plaats van op het moment dat de ringen worden verstuurd. We zijn nu bijna 3 maanden verder! Geen ringen, geld weg. Echt onbetrouwbaar. Een les geleerd. Nooit meer iets bestellen bij Libelle en toch maar naar de juwelier.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Zilveren ringen bestellen bij het damesblad LIBELLE

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Ik heb spijt dat ik iets bij de Libelle gekocht hebt. Ze sturen me van het kastje naar de muur wanneer ik bel.
106 Euro had ik beter bij de juwelier uit kunnen geven.
Er zijn al meer dan 20 steentjes uitgevallen.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Zilveren ringen bestellen bij het damesblad LIBELLE

Ongelezen bericht door Nita »

106 euro had ik beter bij de juwelier uit kunnen geven?

Mits je daar bij de juwelier geen kadobon voor neemt en deze dan zoek raakt.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Zilveren ringen bestellen bij het damesblad LIBELLE

Ongelezen bericht door MLF »

Lijkt mij ook beter zoiets niet via een damesblad te kopen
Ga naar de juwelier, meer keuze ook

Danny Hooijberg
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2007 18:46

Re: Zilveren ringen bestellen bij het damesblad LIBELLE

Ongelezen bericht door Danny Hooijberg »

Geachte consumenten van Sanoma Uitgevers,

Het spijt ons te moeten lezen dat er kennelijk meer problemen zijn met de levering en kwaliteit van de Zilveren Ring. Daarvoor bieden wij u onze excuses aan.

Uiteraard lossen wij de problemen die ontstaan zijn op een voor u passende wijze op. U kunt daartoe, via email, contact met ons opnemen: [email protected].

Met vriendelijke groet,

Danny Hooijberg
Hoofd Customer Care
Sanoma Uitgevers BV

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Zilveren ringen bestellen bij het damesblad LIBELLE

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Waarom krijg ik dan al een maand geen reactie op mijn e-mails?????

Danny Hooijberg
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2007 18:46

Re: Zilveren ringen bestellen bij het damesblad LIBELLE

Ongelezen bericht door Danny Hooijberg »

Geachte 'flipvanderwaal',

Stuurt u mij alstublieft de door u verzonden emails aan Sanoma Uitgevers toe en wij nemen na ontvangst direct contact met u op. Mijn emailadres is: [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danny Hooijberg
Hoofd Customer Care
Sanoma Uitgevers BV

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Zilveren ringen bestellen bij het damesblad LIBELLE

Ongelezen bericht door gravedigger »

Vraagje: zijn dat dezelfde ringen die Kruidvat deze week aanbiedt in zijn magazine? Dan zullen er ook daarvandaan de nodige klachten komen!

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Zilveren ringen bestellen bij het damesblad LIBELLE

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Maar die bij het Kruidvat zijn wel de helft goedkoper. Hoe kan dat toch?

anton56
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 dec 2005 22:24

Re: Zilveren ringen bestellen bij het damesblad LIBELLE

Ongelezen bericht door anton56 »

Naar aanleiding van onze reactie d.d. 22-10-2007, heeft diverse malen Libelle naar ons gereageerd en inmiddels zijn de bestelde ringen via een enveloppe bij ons afgegeven.
Het is jammer dat je anno 2007 steeds meer gebruik moet maken van een Forum zoals Tros Radar om enige beweging in diverse bedrijven te verkrijgen en dan uiteindelijk na 3 of 4 maanden het bestelde of i.d. in huis te ontvangen. Maar Libelle heeft het voor ons keurig opgelost. :idea:

Gesloten