LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
annemiekeb
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2008 13:55

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door annemiekeb »

Het meest vervelende van Ziggo vind ik de wachttijd: of ik nu 's morgens, 's middag', 's avond, door de weeks of in het weekend bel, er is altijd meer dan 10 minuten wachttijd. Als je daar een opmerking over maakt krijg je een lacherig antwoord. Ik vraag me af of ze je niet standaard 10 minuten laten wachten?????
Annemieke

CoosvanLeeuwen
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 okt 2008 21:26

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door CoosvanLeeuwen »

Net maar weer eens het digitale klachtenformulier ingevuld. Moedeloos wordt je er van. Je krijgt medewerkers van de helpdesk aan de lijn die nog nooit van FTP gehoord hebben!!
Dit kreeg ik van ziggo als antwoord:

<<Helaas is het vanaf hier onmogelijk om te zien welke inloggegevens u gebruikt in uw e-mail adres. Ik vermoed echter dat u het verkeerde gebruikersnaam gebruikt. Onlangs is uw e-mail adres gewijzigd en eindigt deze op @ziggo.nl. Ik verwacht dan ook dat als u deze instellingen aanpast in uw FTP programma, het probleem opgelost zal zijn.>>

Nee, het is niet opgelost stelletje klungels!!!!
Hebben jullie het idee dat de klant achterlijk is of zo??

Bovendien, heb ik bij jullie kennelijk 2 klantnummers.
112***** en W006******
Ga dat ook eens oplossen!!!

En, vorige week zondag werd mij door een medewerker van jullie beloofd dat ik binnen vijf dagen nieuwe inloggevens zou krijgen om mijn telefoonrekening in te zien. Ook die heb ik nog niet ontvangen!!

Stelletje losers!!
Vergeten jullie niet morgen naar Radar te kijken!
Overheidsingrijpen is noodzakelijk denk ik. Die Hedgefund boys denken zich alles te kunnen permiteren. Landelijk gezien praten we over vele miljoenen onvrijwillige telefoonkosten. En wie verdiend er aan? Precies Ziggo!

Mijnheer de Wit van de SP kom er maar in.

hnkkoops
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2008 16:31

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door hnkkoops »

Sinds 21 oktober 2008 heb ik geen telefoon- en internetverbinding meer. Op 23 oktober 2008 heb ik gebeld met de 'klantenservice' van Ziggo; na het 'verplichte' wachtprogramma krijg ik een verbaasde medewerker aan de lijn met een voor mij nog meer verbazende mededeling: ‘Meneer u bent overleden.’ Nog wel geprobeerd om aan deze medewerker uit te leggen dat het om mijn vader ging die eind vorig jaar is overleden, maar hij was onverbiddelijk: ‘Hier staat dat u bent overleden.‘ Zaterdag jl een brief ontvangen van Ziggo, met als dagtekening 18 oktober 2008, met het 'vriendelijke verzoek' om binnen vijftien dagen het kabelmodem en de adapter terug te sturen.
Henk

CoosvanLeeuwen
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 okt 2008 21:26

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door CoosvanLeeuwen »

Landelijk gezien miljoenen aan onvrijwillige telefoon kosten! Jan de Wit (SP) kom d'r maar in.

rbjen
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2008 17:39

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door rbjen »

ziggo is sinds zij samen zijn gegaan een slechte provider geworden ,slecht bereikbaar ,klanten leugens vertellen over de stand van zaken en nooit het zelfde verhaal oorzaak horen waarom een dienst het niet doet,ben nu al ruim 2,5 week zonder telefonie en er is bij ziggo een fout gemaakt en volgens de laatste info die ik van hun heb gekregen kan het nog wel 3 weken duren.
ben verhuisd en heb op het nieuwe adres alle diensten ontvangen echter viel de telefoon uit ,
bij ziggo werken incompentente mensen die niet weten waar ze het over hebben binnenkort is ziggo mij als klant kwijt want dan stap ik over op glasvezel

Herbertm
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2008 18:31

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Herbertm »

Geachte radarredactie

Sinds 4 oktober heb ik een contract bij ziggo,een alles in een pakket.Maar tot op heden heb ik nog steeds geen telefoonverbinding.Na meerdere malen gebeld te hebben,ben ik nog steeds niks wijzer.Ten eerste moet je werkelijk meer dan een kwartier wachten tot iemand je te woord staat en ten tweede kunnen ze niks voor je doen dus word je weer doodleuk doorgestuurd ,weer minutenlang wachten.Dan wordt er gezegd "we zij er mee bezig",en daar kun je het mee doen.Nou ze zij er al DRIE WEKEN mee bezig.
Het telefoonnummer dat aan mij toegewezen is heb ik maar eens gebeld,je weet maar nooit.Kreeg ik een mevr. aan de telefoon welke dit nummer al meer dan een half jaar in het bezit was.Dus er worden nummers uitgedeeld welke al bestaan.

Vandaag was de druppel,nu doet de digitale televisie ook niks meer.Wederom gebeld,het antwoord welke ik kreeg,uw smartcard is helemaal niet aangemeld.Maar dat kan vandaag natuurlijk niet belt u morgen maar weer terug.

Dus morgen kan ik mijn middagpauze weer opofferen voor een telefoongesprek met mijn erg klantgerichte ZIGGO............

MVG

Herbert Moraal

famk
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:01

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door famk »

Ik hoop dat jullie ook kijken naar de regio's, volgens mij is de kwaliteit per regio dramatisch verschillend!

c.hamers
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:37

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door c.hamers »

Vanaf 9 oktober zijn wij niet meer telefonisch bereikbaar, we hebben al vele keren contact gehad met de klantenservice via mobiele telefoon(wat ons inmiddels al minstens €70, heeft gekost) en via de mail. Het zou aan onze telefoon liggen of aan de kabel naar het modem, maar als de de testtelefoon niet werkt als hij aan het modem is aangesloten, dan kan het zeker niet aan onze telefoon liggen. De mededeling die we steeds krijgen is dat het na een paar dagen is opgelost, of er komt vandaag een monteur maar er gebeurt niks en dat is nu inmiddels al drie weken. De onkosten die we gemaakt hebben en een deel van het abonnementsgeld wil ik ook declareren bij Ziggo. Als het niet heel snel wordt opgelost zijn wij genoodzaakt om een andere provider te zoeken.

J.H.K.
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2008 18:58

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door J.H.K. »

Begin september jl. zijn de problemen begonnen. Ineens geen binnenkomende e-mails
op mijn extensie@ orange via Ziggo. Ik ben een ex-casema klant (orange). Via Outlook
kon ik nog wel verzenden maar binnenkomend mailverkeer ( pop3 ) lukte niet.
De foutmelding die ik te zien kreeg gaf aan : foutcode 0x800ccc92; inlognaam afgewezen
door e-mailserver.

Diverse malen ( > 10 x ) heb ik geprobeerd contact te krijgen met Ziggo, telefonisch en
via e-mail, edoch niets hielp. Via Online, voorheen Orange, heb ik vernomen dat er
duizenden klanten zijn die plotseling zijn afgesloten door Ziggo. Het betreft klanten die
voorheen Wanadoo of Orange via Casema doorkregen via de kabel. Kennelijk is er een
kwestie tussen Online , ex-Orange en ex Wanadoo waar de consument de dupe van is.

Omdat ik thuis al de TV en de telefoon via Ziggo had lopen ben ik eind september jl.
toch ook met internet overgestapt naar Ziggo, een Alles-in-1 Plus pakket. Het aanmelden
voor het Alles-in-1plus verliep wonderbaarlijk snel.

De door mij gewenste extensie @ Ziggo.nl was niet mogelijk, alleen @casema.nl , dit hoewel
alles na verloop van tijd @ Ziggo.nl gaat worden.

Als bonus zou ik binnen 14 dagen een gratis digitaleontvanger toegezonden krijgen. U raadt het al :
tot op heden geen digitale ontvanger ontvangen. Na verloop van tijd weer meerdere malen
getracht om iemand van Ziggo te spreken te krijgen. Op een bepaald ogenblik na ruim 12
minuten het geluk gehad iemand aan de telefoon te krijgen bij Ziggo , natuurlijk had degene
die mijn bestelling had aangenomen een foutje gemaakt. Resumé: nog steeds geen
digitaleontvanger ontvangen.

Ook helpt het niet om een klacht via de Ziggo website te melden, je krijgt geen antwoord.

Met regelmaat ligt en de telefoon -en het internetverkeer er uit. Bellen, via GSM, helpt niet,
met regelmaat wordt dan de verbinding van de zijde van Ziggo verbroken. Te veel klachten op
dat moment denk ik dan.

Ik heb het idee dat het bij Ziggo een ongeorganiseerde puinhoop is, door schaalvergroting
het zicht op alles verloren . Klantgericht is een begrip wat men daar niet kent. Ik overweeg
inmiddels sterk Ziggo vaarwel te zeggen.

jvy_007
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 jul 2008 15:54

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door jvy_007 »

Weinig tot geen problemen ondervonden met de overgang van Casema (Wanadoo-Orange-Online) naar Ziggo. Wel raar dat een maand voordat de fusie een feit was er hier aan de deur iemand kwam met een aanbieding voor telefonie erbij. Dit heb ik gedaan mede omdat er als bonus een digitaal kastje voor de TV bij zat. Digitale TV beviel wel en dus een bon ingestuurd met daarop wat ik extra wilde hebben, maanden geduurd voordat ik uberhaupt digitale tv had maar het plus pakket nooit gekregen, telefonie nooit gekregen. Blijf lekker bij KPN met telefonie met gratis internet erbij, valt Ziggo uit dan alleen even omschakelen en we internetten weer verder. Ik ben wel van mening dat er strenge regelgeving moet komen om mega providers zoals Ziggo op de vingers te kunnen tikken. Een dag geen internet dan 1 week niet betalen, moet je eens zien hoe snel alles werkt waar je voor betaald.

hhulshuis
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2008 21:01

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door hhulshuis »

Nog nooit problemen gehad met @home... tot het ziggo werd! Vanaf 1 september is de telefoonlijn afgesloten: foutje van @home. 3 september maar eens gemaild: inderdaad, foutief afgesloten, binnen 5 werkdagen zouden we weer aangesloten zijn... niet dus. Opnieuw gemaild, weer zou het worden opgelost, maar ook nu gebeurde er niks. Nogmaals gemaild (inmiddels was het 24 september) en nogmaals gebeurde er niets.
Begin oktober maar eens gebeld met onze mobiel. inmiddels was @home overgaan in Ziggo.Men was niet op de hoogte dat wij een pakket internet/telefonie hadden. Wel raar als je daar al jaren voor betaald. Ook konden ze niet vinden dat wij een foutieve afsluiting hadden, Na een half uur aan de telefoon, met 3 verschillende afdelingen was er iemand die in het oude systeem kon achterhalen dat wij inderdaad een afsluiting hadden. Binnen 5 dagen zou het geregeld zijn.. niet dus...
Anderhalve week geleden nogmaals gebeld, waarop de mededeling kwam dat er meer mensen met hetzelfde probleem zitten... als of dat maakt dat het minder erg is! Na een paar dagen vakantie zijn we nu weer thuis, maar nog steeds geen telefoon. Inmiddels zijn we dus 8 weken verder: schade: 2 enorm hoge mobiele telefoonrekeningen, mensen die ons niet kunnen bereiken, waardoor inkomsten gemist, en betalen voor een dienst waarvan ze zelf niet eens weten dat ze die zouden moeten leveren!
Morgen dan nog maar eens bellen?
Hulde aan de fantastische service van Ziggo :?

R. Bakker
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2008 21:45

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door R. Bakker »

Geachte Radarredactie,

Langs deze weg wil ik u van mijn ongenoegen over de dienstverlening van Ziggo in kennis stellen. Ik heb mijn klachten al tweemaal via de internetsite van Ziggo en reeds eenmaal telefonisch kenbaar gemaakt. Tot op heden is er geen fatsoenlijk antwoord op mijn vragen gegeven en zijn de klachten dus nog steeds niet naar tevredenheid afgehandeld. De klachten zijn de volgende.

Sinds kort maak ik gebruik van het alles-in-1-plus-pakket. Voor die tijd had ik uitsluitend een kabelaansluiting via Multikabel. Nu blijkt er in de periode 1-7-08 tot 1-8-08 € 15,90 te zijn afgeschreven terwijl in deze periode ook € 49,95 is afgeschreven voor het alles-in-1-plus-pakket. Dit lijkt mij niet juist. Op het moment dat ik het alles-in-1-pakket heb besteld is mij telefonisch al verzekerd dat deze bedragen met elkaar zouden worden verrekend. Inmiddels is er wel een factuur door Ziggo aangemaakt maar het bedrag ad. € 15,90 heb ik tot op heden niet geretourneerd gekregen.

Daarnaast heb ik op een van de facturen geconstateerd dat er op diverse tijdstippen voor ruim € 9,- is gebeld naar telefoonnummer 0900-0207. Via Google heb ik inmiddels ontdekt dat het hier om een "belpiraat" zou gaan. Ik ben mij echter van geen kwaad bewust. Ik heb nog nooit naar zo'n nummer gebeld en er is nog nooit een aanleiding geweest!

Deze twee klachten heb ik reeds op 27 augustus 2008 via de internetsite van Ziggo kenbaar gemaakt. In antwoord hierop heb ik op 2 september 2008 de volgende onbevredigende reactie ontvangen.

"Naar aanleiding van uw e-mail zal ik de financiële afdeling vragen e.e.a. na te kijken. Ik neem daar nog nader contact met u over op. Over het door u genoemde telefoonnummer kan ik u het volgende mededelen. Dit blijkt een nummer te zijn in Bermuda. Misschien ken u daar iemand? Het is een nummer van een bedrijf dat zich "Belpiraat" noemt en die zorgt dus dat u nog goedkoper kunt bellen. Misschien is er iemand in uw huishouden die daar gebruik van maakte."

Tot op heden heeft Ziggo nog geen contact met mij opgenomen. Daarnaast bevreemdt het mij dat Ziggo met dit antwoord komt als het gaat om de belpiraat. Als ik enig idee had hoe het kan dat er naar dat 0900-nummer is gebeld of dat er iemand hier in huis is die hiervan gebruik zou kunnen hebben gemaakt dan had ik deze vraag natuurlijk niet gesteld. Tevens is te zien in de factuur dat er sprake is geweest van een wel heel vreemd belpatroon. .

Naar aanleiding van de reactie van Ziggo per mail heb ik vervolgens de situatie nogmaals per klachten-e-mail voorgelegd. Aangezien ik op deze e-mail geen reactie heb ontvangen heb ik vervolgens telefonisch contact opgenomen met Ziggo.

Nadat ik mijn klachten in dit gesprek aan Ziggo had voorgelegd ben ik vervolgens 15 minuten in de wacht gezet (wat dat allemaal niet kost…!!!). Ziggo gaf aan niet te weten wat er met het terugbetalen van het bedrag ad. € 15,90 mis is gegaan. Maar volgens Ziggo zou het in oktober 2008 allemaal goed komen want de instellingen in de computer zouden inmiddels in orde zijn……. U voelt ‘m waarschijnlijk al aankomen; tot op heden heb ik nog niets ontvangen maar is de rekening voor de maand oktober 2008 wel al geïnd!

Ook was Ziggo het met mij eens dat er op op een van de facturen te zien is dat er in de periode 27 juni 2008 tot en met 30 juni 2008 sprake is van een wel heel vreemd en onbegrijpelijk belpatroon. Het enige wat hij op dat moment voor mij kon betekenen was dat hij er nogmaals melding van zou maken. Daarna heb ik niets meer van Ziggo vernomen.

U mag wel weten dat dit niet mijn eerste slechte ervaringen met Ziggo zijn. Op 1 juli 2008 heb ik al een klacht via uw internetsite ingediend over de installatie van het alles-in-1-plus-pakket. Op 2 juli 2008 kreeg ik per e-mail het antwoord dat er onlangs telefonisch contact met mij zou zijn geweest en dat het probleem inmiddels zou zijn opgelost. Kennelijk is dit antwoord naar de verkeerde klant gestuurd, want bij mij waren de problemen nog steeds niet verholpen!

Naar aanleiding van bovenstaande heb ik vandaag Ziggo schriftelijk op de hoogte gesteld van mijn klachten. Aangezien ik er geen vertrouwen in heb dat dit correct gaat worden opgepakt heb ik besloten om ook u van deze situatie op de hoogte te stellen. Misschien heeft u voor mij nog een handige tip? B.v.d.

M.v.g.

R. Bakker

famke45
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2008 22:31

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door famke45 »

Ben blij dat ik van @home af ben wat nu ziggo heet. Wat een ellende heb ik ondervonden echt niet normaal meer. Geen telefoon geen internet en dat was 2 jaar geleden. Naar @home bellen heeft mij handen vol geld gekost want ik moest bellen met mijn mobiel wacht tijd wel een uur dan had je nog niet de juiste persoon aan de telefoon. Heb wel eens 30 euro terug gehad maar dat vergoed de ellende lang niet. Had dus een rekening niet betaald omdat ik het niet eens was met de service die zij gaven al met al een rechtszaak wat ik verloren heb. Een rechter kijkt niet naar wat voor ellende de klant heeft maar kijkt gewoon naar het bedrijf terwijl een rechter heus wel weet dat een bedrijf zijn klant niet goed behandeld. Hoe zo klant is koning is ver te zoeken bij @home of ziggo

boever2000
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 09:20

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door boever2000 »

we hebben sinds 5 oktober geen telefoon verbinding meer.
met @home trouwens nooit klachten gehad, maar nu schijnt mijn probleem maar niet opgelost te kunnen worden.

ik ben benieuwd hoe het straks ( mocht het ooit weer gaan werken) met mijn mobiele rekeningen gaat.
wie gaat die betalen?? gesprekken naar ziggo wrden vergoed, maar de rest??

ik heb nu "het net"aangevraagd, en wil ziggo opzeggen.nou, bij de afdeling wijzigingen en opzeggen is het blijkbaar zo druk dat je daar nooit iemand aan de lijn krijgt!!

ben heel benieuwd naar de bevindingen van radar vanavond en naar de oplosingen/ vergoedingen die ziggo gaat doen!!

Claudia Landzaat
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 09:45

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Claudia Landzaat »

Vandaag had ik een afspraak in de ochtend met Ziggo, omdat onze telefoon het niet meer doet, dit komt (denken wij) doordat er water is gevallen het motorola modem van Ziggo. Dit modem kan niet opnieuw bij Ziggo bestelt worden, maar alleen doormiddel van een installatie-afspraak vervangen worden.
Deze afspraken kunnen op kort termijn en volgens Ziggo alleen in de ochtend (8-13) of in de middag (13-18) gepland worden.
Ik heb een zoon die naar school gaat, dat houd in dat ik ‘s ochtends tussen 8:10 en 08:25 uur en 's middags tussen 14:30 en 14:50 uur er niet ben. Dit kan blijkbaar niet in het Ziggo systeem vermeld worden. Waarom niet????!!.
Het kost mij nu 35 euro voorrijkosten, want ze zijn om 08:15uur aan de deur geweest en nog een een 35 minuten mobiele telefoonkosten om een nieuwe afspraak te maken.

Nu staat er inmiddels weer een nieuwe afspraak gepland voor morgen 28-10-08 en krijgen we weer het zelfde liedje.

De meneer van de technische dienst in Den Haag, dhr. Ibrahim Arharw wil mij ook niet doorverbinden met iemand die mij hier wel mee kan helpen. Waarom niet??????

Volgens de reclame van Ziggo zouden ze het toch makkelijker maken???? en beter naar zijn klanten luisteren????? Nou, daar heb ik nog niet veel van gemerkt.

hennyenjeanne
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 09:50

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door hennyenjeanne »

Wij zijn sinds 2 oktober overgestapt op ZIGGO...we dachten lekker makkelijk alles in pakket,nou mooi niet!!!
We hebben dus nu al 3 weken geen telefoon en internet..
Internet vind ik zelf niet zo erg(heb ik nml nooit eerder gehad,zat altijd bij mijn dochter :D )MAAR geen telefoon!!! :evil: Met KPN heb ik nooit geen problemen gehad!!
Mijn dochter heeft dus al uren aan de telefoon gehangen met de klantenservice,(kan zelf niet bellen omdat ik geen telefoon heb en mobiel is erg duur...).Er is een monteur langs geweest (een beste man overigens!)en die had het mankement "verholpen" en ik had zowaar weer telefoon en internet!!!VOOR MAAR 1 DAG!!!!! Daarna deed de telefoon en internet het weer niet.....
Weer bellen... en het lag aan de netwerkverbinding in de wijk,voorlopig hadden ze geen tijd,als we geluk hadden in de loop van volgende week...huh?!
Wij hebben een gehandicapte dochter die in een woonvoorziening zit (niet naast de deur,helaas) en we zijn dus niet te bereiken!?!
Schandalig!!!
Ik ben heel benieuwd naar de bevindingen van RADAR en wat ZIGGO er aan gaat doen om hun klanten tegemoet te komen!

mosje1
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 11:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door mosje1 »

Ik heb een stomme fout begaan, ik heb iets gewijzigd bij ziggo en nu moet ik daar voor boeten . Heb het alles in één pakket aangevraagd en gekregen. Actief vanaf 21 Oktober. Als dank van ziggo voor deze overstap vanaf 21 oktober geen telefoon meer.
Heb ze vandaag een deadline gesteld, binnen 12 uur opgelost anders echt alles de deur uit. Gewoon weer terug naar KPN die met hun alles in één pakket niet duurder zijn.

Mosje

sjan rozendaal
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 okt 2008 12:45

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sjan rozendaal »

ik zit al vanaf 18 september zonder telefoon, vorige week is toevallig het internet weer aangesloten.
Ik heb al 4 keer gebeld met mijn 06, dit duurt iedere keer een half uur ad 10 euro, en ze kunnen mij niet zeggen wanner we telefoon krijgen.
Ondertussen heeft het mij al veel geld gekost omdat ik alles met mijn 06 moet doen.
Ik heb op papier staan dat ik vanaf 18 september van de diensten van Ziggo gebruik kan maken maar ondertussen is het 27 oktober en heb nog geen telefoon.
Kan ik deze kosten bij Ziggo verhalen.
Sjan Rozendaal

jpp
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 13:53

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door jpp »

Het ergste bij Ziggo vind ik, dat je altijd te horen krijgt: Dit probleem is niet bekend bij ons. Toen ik de laatste keer zonder internet zat, kreeg ik als reactie dat er geen storing was bij Ziggo, maar ik hoorde van veel mensen hier in het dorp die zonder internet zaten: en allemaal @home adressen. Omdat er geen storing bekend was, werd het behandeld als individuele klacht en dan moet je 4-5 werkdagen wachten. EN of je nu daar over belt of over het feit dat ik al meer dan een jaar mijn mail niet allemaal binnenkrijg of verzonden krijg, het is geen bekend probleem. Uiteindelijk bleek nu dat ze toch een nieuwe mailserver hebben gekregen waardoor alle problemen met de mail opgelost moesten zijn. Waarom een nieuwe mailserver als het probleem niet bekend is? Waarom komen ze niet gewoon voor de waarheid uit? Dat wekt meer sympathie dan dit liegen. En waarschijnlijk weten de mensen aan de telefoon het echt niet, hun geef ik niet de schuld, want ik vraag me wel eens af onder hoeveel stress ze daar moeten werken.

blacklove
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 14:47

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door blacklove »

als ik zo ieders probleem hoor baal ik dat ik er niet eerder naar gekeken had.
ik had mijn schoonmoeder voor ziggo aangemeld,
denk ach dat is handig daar had ze toch all tv dus nu op het nieuwe adres dan maar alles,,
Later bleek dat ik net optijd was met aanvragen zodat mijn aan het hart geopereerde schoonmoeder niet zonder zou zitten..
GVD......
nou zit ze dus all wel geteld 4 weken zonder telefoon etc.
monteur is al 2x niet komen opdagen..
en mijn telefoonrekening loopt maar op.
hopenlijk word er een goed besluit gevonden,,
want 1 ding is zeker.
ik ga op zoek naar een betrouwbare bron van internet, telefonie en tv

Gesloten